رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
و حتی یک کلمه هم نگفت
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 34 رای
نویسنده:
مترجم:
حسین افشار
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 34 رای
✔️ این رمان شرایط پس از جنگ در اروپا را در زندگی عاشقانه زن و شوهری بسیار فقیر به تصویر می کشد. مرد که نمی تواند فضای خفقان آور فقر را در خانه تحمل کند، همسر و فرزندان خود را ترک کرده و زندگی در خیابان ها را پیشه می کند و...
مرد جوانی به نام «فرد بوگنر» شغلی در دبیرخانه کلیسا دارد، اما عایدات این شغل آن قدر کم است که او همراه با همسر و دو فرزندش در شرایط بسیار سختی در آلمان غربی پس از جنگ، زندگی می کنند.
فرد شش سال در زمان جنگ در جبهه نازی ها در منصب تلفنچی خدمت کرده و دوران جنگ و زندگی با فقر و بدبختی به قدری او را آزرده خاطر می کند که سرانجام خانواده اش را ترک می کند. او پس از آن همچنان به شغل خود ادامه می دهد و تمام حقوقش را برای خانواده خود می فرستد، ولی شب ها را در خیابان ها و یا به لطف دوستش در موتورخانه کارخانه ای می خوابد.
فرد و همسرش ماهی یک بار همدیگر را ملاقات می کنند، اما بچه ها از حضور در این دیدار محروم‌ اند و فکر می کنند که پدرشان مریض است. در همین اوضاع و احوال به هم ریخته، صاحبخانه نیز آنها را جواب می کند و دلیل این کار را حضور نداشتن خانواده در مراسم مذهبی کلیسا در روزهای یکشنبه عنوان می کند.
فرد که بنا به دلایلی از کلیسا و مراسم مذهبی روگردان است، به طور تصادفی با یک پدر روحانی در کافه ای ملاقات می کند و بعد متوجه می شود که همسرش نزد او اعتراف کرده است و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/08/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی و حتی یک کلمه هم نگفت

تعداد دیدگاه‌ها:
4
یکی از کتاب های خوب هاینریش بل.. زیبا و خواندنی
فقر حاکم بر زندگی این زوج، دغدغه ها، ترس و حتی ناامیدی مرد به زیبایی به تصویر کشیده شده است! فضای حاکم بر شهر بعد از جنگ و اختلاف طبقاتی موجود در آن، خواننده را به فکر وا میدارد، اینکه زندگی افراد فقیر چگونه است( در هر جایی و هر جامعه ای) ترس ها و امیدهای آنها و حتی نحوه عشق ورزیدن و محبت آنها نیز تحت تاثیر فقر به چه شکلی در می آید.
کتاب زیبایی است و خواندن آن به دوستان توصیه می شود!
لطف نموده کتاب( ترس و لرز) کی یر کگور را برای دانلود بگذارید.
و حتی یک کلمه هم نگفت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک