رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چهار میثاق
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 416 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 416 رای
این کتاب حاصل تجربیات و اندیشه های مردی است از تبار سرخپوستان آمریکای مرکزی ، که باورهای بنیادی تولتک ها را به زبانی ساده با مثال های قابل فهم و طبقه بندی بسیار موثر به نسل های جدید ارمغان کرده ،‌با این امید که رویای سیاره زمین را تغییر دهند . در کتاب حاضر ، دون میگوئل روئیز به چیزی اشاره می کند و آن را ”رویای سیّاره" می نامد که در کتاب سفر به دیگرسو اثر کارلوس کاستاندا ،‌دون خوان آن را نوعی تعریف و توصیف از جهان می نامد و معتقد است که غیر از آنچه ما واقعیت می نامیم ،‌واقعیت های دیگری نیز وجود دارند .
در این کتاب با چهار میثاقی آشنا می شویم که به ما در راه خوب بودن کمک میکند
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
salar22
salar22
1388/06/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چهار میثاق

تعداد دیدگاه‌ها:
39
چهار میثاق دون میگوئیل عبارتند از:
۱. با کلام خود گناه نکنید
۲. هیچ چیز را به خود نگیرید
۳. تصورات باطل نکنید
۴. همیشه بیشترین تلاشتان را انجام دهید
این کتاب با وجود حجم کمش یه معلم زندگی هست و اگر واقعا به همه میثاقها عمل کنیم بسیار رها و آزاد خواهیم شد.من در اوج یک بحران این کتاب رو از از دوستی گرانبها گرفتم و تمامی شرایط فراهم شد تا من رو مجبور کنه درسهاشو بتونم به معنی واقعی عملی کنم.بعد از این کتاب هم کتاب بودا بسیار کمک کننده و تکمیل کننده بود.
هر کتابی زمانی و جایی که لازمه در زندگی ما به دستمون میرسه و شرایط خوندنش فراهم میشه و آنچه که مسلمه هوشیاری و توجه به نشانه های لازم جهت گرفتن درسهای مورد نظراز اونه.
این کتاب با وجود حجم کمکش اما کتاب خیلیخوبیه:x
[quote='tanha935']لینک دانلود کجاست؟[/quote]
کابر محترم هنوز وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این اثر مشخص نشده و امکان دانلود آن فعلا میسر نیست .:-)
اگر کتابهایی از نوع کتابهای کاستاندا میشناسید لطفا معرفی کنید
دوستانی که مایلند به 4 میثاق عمل کنند حتما کتاب همراه 4 میثاق را باید تهیه کنند. این کتاب به نام خرد سرخپوستان تولتک ( 4 میثاق ) و با ترجمه فرشته جنیدی توسط نشر تعالیم حق منتشر شده است.
بسیار متشکر از زحمات کتابناک , این کتاب بسیار کاربردی است و عمل کردن به 4 میثاق مشکلترین کار برای بشر است جون به ازادی او منجر میشود , به گمان من این کتاب و کتابهای کاستاندا باید به دور از قوانین محدود کننده در اختیار همگان قرار بگیرند.ازکتابهای دیگر این نویسنده صدای معرفت با ترجمه خانم مهران کندری در دسترس است ولی استادی عشق و میثاق پنجم در انتظار مجوز .
چهار میثاق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک