رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آقاپری: مجموعه داستان طنز
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 86 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 86 رای
آقا پری مجموعه داستان طنز نوشته جمیله مزدستان شامل 12 داستان کوتاه است که اغلب آن‌ها محور اجتماعی دارند.
در این آثار به مسایل متنوع جامعه امروز و مسایل زنان و جوانان در قالب داستانی پرداخته شده است. مسایل روزمره جامعه امروز ایران و نگاه به مسایل زنان محور اغلب داستان‌های این کتابند.
موضوعات داستان‌های این کتاب هیچ وابستگی محتوایی به یکدیگر ندارند و هر کدام به طور خاص به مساله‌ای اجتماعی و انسانی در نسبت با مشکلاتی که انسان امروز با آن مواجه است، نگاهی طنزگونه دارند.
وقایع اغلب داستان‌های کوتاه کتاب آقا پری در چند سال اخیر اتفاق می‌افتند؛ در حالی که برخی از داستان‌ها نیز به دوره یا شرایط خاصی مربوط نمی‌شوند.
عنوان برخی از داستان های این کتاب عبارتند از «خانه سازمانی»، «وام ازدواج»، «آقا پری»، «تماشاگرنما»، «شام عروسی»، «جنس خارجی»، «منافع شخصی».

در داستان «آقا پری» آمده است:
اکرم در دوره دانشکده، همچون دیگر همکلاسی های خود، محو ظرافت، زیبایی و دلربایی دختری به نام پری بود. بعد از چند سال، با اتمام دانشکده، روزی اکرم در صف نانوایی با فردی پت و پهن و با دستانی زمخت برمی‌خورد. او خود را پری، همکلاسی اکرم معرفی می کند. پری؛ همان دختر ظریف، بعد از ازدواج، با انجام کارهای مردانه، به منظور جلب رضایت شوهر و آسایش فرزندان، به زنی مردنما تبدیل شده بوده و اینک شوهرش او را دوست نداشت و زنی مثل زن های دیگر می خواست. اما اگر پری می خواست مانند گذشته ظریف باشد، کارها به خوبی انجام نمی شد. این موضوع، موجب سردرگمی پری شده و او را دچار دردسر کرده بود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آقاپری: مجموعه داستان طنز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آقاپری: مجموعه داستان طنز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک