رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قتل در کارائیب
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 102 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 102 رای
✔️ این کتاب که از مجموعه داستان‌های خانم مارپل می‌باشد در ۱۶ نوامبر ۱۹۶۴ در بریتانیا توسط انتشارات کولینز کرایم کلوب و در سال ۱۹۶۵ توسط انتشارات داد، مید اند کمپانی در آمریکا به چاپ رسیده است.

گزیده ای از کتاب:
زمستان سال گذشته خانم مارپل به سینه پهلوی سختی مبتلا شده بود و پزشکان معالجش برای بهبود وضع مزاجی وی، آب و هوای گرم و آفتابی را تجویز کرده بودند. ریموند سخاوتمندانه پیشنهاد نمود که خانم مارپل به وست ایندیز مسافرت کند. خانم مارپل نیز به دلیل مخارج زیاد و سنگین - مسافت طولانی - مشکلات سفر و رها کردن خانه اش در سنت مری مید درنگ کرده بود. ولی ریموند فکر همه چیز را کرده بود. یکی از دوستان نویسنده اش که مشغول نگارش کتابی بود به جای آرام و ساکتی بیرون شهر نیاز داشت و می توانست از خانه مراقبت کند. ریموند در مورد دوستش چنین گفته بود:
"دوستم ترجیح می دهد بیشتر اوقات را در خانه بگذراند و به خوبی از خانه شما مراقبت خواهد کرد. البته مردی غیرطبیعی است... منظورم این است که..."
ریموند مکثی کرد و قدری خجالت زده گفته بود که یقینا عمه جین عزیز در مورد این قبیل افراد چیزهایی شنیده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قتل در کارائیب

تعداد دیدگاه‌ها:
11
بابت همه تلاش هاتون بی نهایت ممنونم فقط ایکاش در اکثر مواردکتابهایی که با دو یا سه عنوان مختلف ترجمه شده اند رابه گونه ایی معرفی می کردید تا اشتباها چند بار دانلودشان نکنیم یا حداقل خلاصه ایی کوتاه ار هر کتاب ذکر می شد.
خیلی عالی واقعا بابت سایت خوبتون ممنون هستم :x
از مدیر محترم سایت خیلی ممنونم خیلی کتابهای مفید و مناسبی به رایگان و برایحتی در اختیار قرارداده اند
این کتاب بسیار جذاب و سرگرم کننده است8-)
مدیر محترم سایت ، میخواستم قتل در کارائیب را انلاین مطالعه کنم که متاسفانه فقط صفحه ى اول حاوى اسم کتاب باز شد ، ایا مشکل حل خواهد شد ؟
آخ که چه قدر هوس این جور کتابا کرده بودم:x
مثل همه کتاب های آگاتا کریستی جذاب و سرگرم کننده
با تشکر از گردانندگان سایت .کتاب جالبی میباشد وارزش خواندن دارد.
با سلام
راستش هنوز نخوندمش اما خیییلی هیجان زدم چون عاشق کتابهای آگاتا کریستی هستم دست شما درد نکنه(واقعا)هیچ سایتی به این خوبی نیست خیییییییییییییییلی ممنون :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-) :x :x :x
بسیار متشکر از شما که سایت عالی جهت کتابخوان های حرفه ای ایجاد کرده اید فکر می کنم باید به هر شکل از شما باید تقدیر نمود
با تشکر مجدد از شما
حبیب
قتل در کارائیب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک