رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
هوای تازه
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 96 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 96 رای
✔️ هوای تازه یا Coming Up for Air هفتمین رمان جورج اورول است و در سال ۱۹۳۹ و در حین جنگ جهانی دوم چاپ شد. این رمان حال و هوای انگلستان پیش و پس از جنگ را با هم مقایسه می‌کند. لحن انتقادی و مایوسانه او در حقیقت نگاهی به اوضاع انگلستان از سال 1893 تا سال 1938 است.
هوای تازه یک داستان نوستالژیک است. داستان تلاشی احمقانه برای بازگشت به گذشته و افتخارات و رؤیاهای آن روزها. شخصیت اول داستان مردی 45 ساله به نام George bowling جرج بولینگ است. او با همسر و دو فرزندش یک زندگی معمولی دارد و کارمند شرکت بیمه است. او زندگی‌ای کسل‌کننده و روزمره دارد و به پوچی نزدیک می‌شود. داستان جایی آغاز می‌شود که جرج برای تحویل گرفتن دندان‌های مصنوعی‌اش یک روز از کار مرخصی گرفته است. در این روز او به یاد خاطرات دوران کودکی و نوجوانی‌اش و سال‌های پیش از جنگ می‌افتد. او دوران کودکی شاد و آرام‌بخشش را به یاد می‌آورد و سپس به دنیای بعد از جنگ که کاملاً با آن متفاوت است می‌اندیشد.

ترجمه های دیگری از همین کتاب به نامهای تنفس و گریز در سایت موجود است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هوای تازه

تعداد دیدگاه‌ها:
2
کتاب خوبی بود ، من 1984 و قلعه حیوانات رو هم خوندم و به نظرم سبک اورول در توصیف وقایع بینظیره و از نظر روایی به سبک استاد جمالزاده تو نویسندگان خودمون میمونه . این کتاب رو به کسانی که از جنگ و وقایع پس از اون خاطرات زیادی دارن پیشنهاد میکنم .:-)
با تشکر از اسپارتا
این کتاب در لیست هزار و بک کتاب سایت آآمازون می باشد که قبل از مرگ باید خواند
کتابهای دیگر از این نویسنده عبارتند از : 1984 - روزهای برمه - قلعه حیوانات - درخت زندگی
هوای تازه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک