رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
توهم تکامل
امتیاز دهید
5 / 2.1
با 195 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 2.1
با 195 رای
.
تکامل گراها می گویند که نخستین سلول در زیر حجم عظیمی از آبهای گل آلود و بر اثر تابش نور و وزش بادهای سهمگین، به طور غیرارادی و ناگهان ظاهر شد. وقتی از آنها می پرسیم که چگونه چنین چیزی ممکن بوده، آنها می گویند که به شکل معجزه آسایی این اتفاق روی داده است. از آنها می پرسیم آیا می توانید در همان شرایط از مواد بی جان مواد زنده در آزمایشگاه بسازید، بی پاسخ می مانند و فقط یک سری نظریات تخیلی را ارائه می دهند.
سپس وقتی می پرسیم که چگونه سلول لاشعور توانسته انسان ها، گیاهان و حیوانات را حیات ببخشد، آنها با گفتن این که "اتفاقی" بوده، قضیه را جمع بندی می کنند. آنها یک الهه خیالی به نام شانس دارند و به راحتی این گونه استدلال های سفسطه آمیز را به میان می آورند. آنها می گویند که گل ها، گیلاس ها، پرتقال ها، خرگوش ها، ببرها، سگ ها، و از همه مهم تر انسان هایی که اتم را می شکافند و به سفر فضا می روند، به صورت اتفاقی خلق شده اند. حتی یک کودک دبستانی هم به این نظریه می خندد، اما کسانی که تحصیل کرده اند و استاد دانشگاه شده اند، آن را جدی می گیرند و برایش توجیه می سازند. این نشان می دهد که داروینیسم چگونه به لحاظ زبانی مردم را مسحور خود کرده است. اما پروردگار متعال امروز آن تسلط را از بین برده، و مردم کم کم دارند حقیقت را مشاهده می کنند. داروینیسم به زودی به تاقچه های پرغبار تاریخ سپرده می شود و مردم از این که چگونه یک عمر فریفته آن بودند، شگفت زده خواهند شد. و البته با فروپاشی دارونیسم، خیمه ماتریالیست فرو خواهد ریخت.
ماتریالیست های امروز همان بت پرستان دیروز هستند. زمانی مردم جاهل از گل و آب مجسمه ای می ساختند و می گفتند این خدای ما است. و آن بت بی جان را که قادر به انجام کوچکترین کاری نبود خدا و آفریننده خود می دانستند . امروزه همان بت پرستی پیشرفت کرده است و مدرنتر شده و به شکل دیگری در آمده است. در حقیقت ماتریالیست ها و ماده گرایان می گویند که خدای آنها همان ماده و طبیعت است. یعنی در کره زمین که از 70 درصد آب و 30 درصد خشکی یعنی همان گل(بت- ماده) تشکیل شده است با گذر زمان انسان هوشمند روئیده است. اما غافل از اینکه ماده بدون وجود هوش و آفریدگاری بی نهایت هوشمند، به اندازه همان بت گلی، قدرت دارد و قادر به آفرینش یک مگس هم نیست.
در این کتاب با دلایلی کاملا عقلانی ثابت می کنیم که تکامل یک توهم بیش نیست. موضوعاتی همچون " عدم امکان آمیزش" و " قوس کف پا " برای اولین بار در این کتاب مطرح می شوند و بر اساس آنها و همچنین ذکر دلایل دیگر به رد نظریه تکامل می پردازیم و در فصل دوم نظریه جنجالی انقراض دایناسورها توسط طوفان نوح مطرح گردیده است. در فصل سوم ، به بررسی پیچیدگی های حیات می پردازیم که نشان می دهد که تصور اینکه حیات بر اساس شانس و گذر زمان بوجود آمده است تا چه حد بی پایه و بی اساس و تا چه حد تخیلی می باشد.
رمز موفقیت در یک جمله نهفته است. تنها به اندیشه خودتان اعتماد کنید. نظرات دیگران را بخوانید اما اندیشه خود را بکار بیندازید. پس این کتاب را بخوانید و در مورد مطالب آن اندیشه کنید و خود در نهایت قضاوت کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammadali123
mohammadali123
1390/07/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی توهم تکامل

تعداد دیدگاه‌ها:
561
با سلام
لینک کلیپ توضیحات در رابطه با کتاب : انقراض دایناسورها توسط توفان نوح
در آپارات:
https://www.aparat.com/Takamol_va_noah
یا در گوگل سرچ کنید
انقراض دایناسورها توسط توفان نوح
ویرایش دوم کتاب با عنوان
انقراض دایناسورها توسط توفان نوح (کشتی نوح و توهم تکامل)
منتشر شد.
یه زمانی فکر می کردم که کلا همه پرندگان هم عصر دایناسورها باقیمانده اند، اما گویا اوضاع جالبتر از این است و فقط پرندگانی که روی زمین بوده اند( بگویید سوار کشتی نوح شده اند) ، باقیمانده اند و پرندگان درختی منقرض شده اند .و پرندگان امروزی زیر شاخه همان پرندگان می باشند #تکامل #توهم_تکامل
سلام
مهمترین قسمت کتاب توهم تکامل
اثبات توفان نوح بر اساس علم ژنتیک است
چنانچه زمان خواندن کتاب رو ندارید می تونید کلیپ صوتی و تصویری رو به مدت ١٥ دقیقه ببینید
https://zarinp.al/145721
لینک دانلود و خرید کتاب توهم تکامل فایل pdf
https://zarinp.al/143662
خیلی در مورد رد نظریه داروینی جستجو کردم . فقط افراد عااااالمی !!!!!! نظیر رائفی پور و امثالهم این موضوع رو با یقین اعلام میکنن و تنها منبعی که ارائه میدن بعنوان رفرنس اینه:
http://www.icr.org
این سایت آمریکایی با عنوان Institute for Creation Research
هست که توسط یکی از مسیحی های تندرو و پسرش ساخته شده و از اونجایی که تو آمریکا آزادی افکار هست و کسی در انتشار افکارش مانعی نداره ، آزادانه به تبلیغات میپردازند.
این هم لینک آشنایی با این پدر و پسر مؤمن و معتقد که نور الهی رو میتونن ببینن:
https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_M._Morris
https://en.wikipedia.org/wiki/John_D._Morris
قصه‏‏ ی آدم و حوا دروغ است دروغ
از نسل میمونم و افسانه بود از خاکم
"میرزاده عشقی"
یک کتاب (حیف عنوان کتاب) بیهوده آپلود شده الان چندین ساله من هر وقت میام کتابناک جزو پربحث ترین هاست
[quote='behdad1970']
به نظر من اگه می نوشتی داروین نظریه تکاملی رو از فرآن دزدیده خیلی بهتر بود ... دروغ نگم از فردا مفسران قرآن یک فصل کامل اختصاص میدن به فرگشت و نظریه تکاملی بعد میگن ما از روی قیافه بلال حبشی خیلی زودتر از داروین متوجه فرگشت شدیم[/quote]
گمان می کنم پس از هشت سال مطالعه حدود 30 تفسیر و 20 ترجمه، این اندازه می فهمم که چه مطلبی در قرآن هست و چه مطلبی در قرآن نیست. عدم آگاهی کسی از علم تفسیر و حتی از متن قرآن کریم، قصور خود اوست نه تقصیر بنده.
فعلا توصیه می کنم از ترجمه های ساده و روان مثل جناب بختیاری نژاد و تفسیرهای ساده مثل تفسیر نور آقای قرائتی شروع بفرمایید بعد در خدمت حضرتعالی هستم.
[quote='Khwanirath']
در زبان عربی آنچه ما به عنوان روز و شب می شناسیم را "لیل و نهار" می گویند. اما "یوم" در لغت عرب، تنها به معنای روز معمولی و طبیعی نیست. از جمله معانی "یوم" در زبان عربی، روز خاص و یا "دوره و مرحله" است. به عنوان مثال عبارتی مثل "یوم الله" که در فارسی هم بکار می رود، به معنای تاریخ مشخص و معین و زمانی خاص است و به عنوان روز معمولی بکار نمی رود. وانگهی در زمانه ای که نه زمینی هست که بگردد و نه خورشیدی ست که گردیده شود، معنی ندارد که روز را همین 24 ساعت بگیریم. از طرفی در آیه 47 سوره الحج اشاره ای گذرا به مفهوم روز در نزد خدای متعال شده است.
[/quote]
به نظر من اگه می نوشتی داروین نظریه تکاملی رو از فرآن دزدیده خیلی بهتر بود ... دروغ نگم از فردا مفسران قرآن یک فصل کامل اختصاص میدن به فرگشت و نظریه تکاملی بعد میگن ما از روی قیافه بلال حبشی خیلی زودتر از داروین متوجه فرگشت شدیم
توهم تکامل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک