رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آرزوهای یک زن
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 81 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 81 رای
✔️ ارزش واقعی انسان چیست؟ آیا انسان‌ها با پول و ثروتشان ارزشمند می‌شوند؟ آیا در دنیای امروزه جایی برای انسانیت باقی مانده است؟ آیا تنها خوب و منصف بودن برای رسیدن به جایگاه اجتماعی کافی است؟
ارزش و ارزشمندی انسان‌ها موضوعی است که تاکنون کتاب‌ها و رمان‌های زیادی به آن اشاره کرده‌اند. انسان چه زمانی ارزشمند شناخته می‌شود و آیا ویژگی‌های درونی از ویژگی‌های‌ ظاهری برای ارزشمندی انسان مهم‌تر هستند؟ سیدنی شلدون در کتاب آروزهای یک زن درباره‌ی ارزش‌های یک فرد سخن می‌گوید. اما او شرح این مسئله را در رمانی زیبا و شیوا بیان می‌کند، و این امر کتاب را بسیار لذت بخش و خواندنی کرده است.

این کتاب داستان چهار نسل از یک خانواده است که همگی رویایی مشترک دارند. این کتاب روایتی محکم و خوش ساختار دارد. سیدنی شلدون در این کتاب به خوبی شخصیت‌ها را ترسیم کرده است و داستان را با عمق خوبی شرح داده است. در این داستان روان پیچیده‌ی انسان مورد بررسی قرار گرفته است و به همین دلیل است که این کتاب میان کتاب‌های شلدون بسیار پرفروش و پرطرفدار است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آرزوهای یک زن

تعداد دیدگاه‌ها:
12
خانما و اقایون معترض میشه لطفا نگاهی به بالای صفحه بندازین ؟ اونجا نوشته این سایت و یا هر سایت دیگه ای اجازه ی گذاشتن لینک دانلودو نداره میخواین از قانون هم عبور کنین؟
واقعا که . با این سایت.
الکی الکی سایت رامیندازین.
لینک دانلود نخواستیم. ولی حلالتون نیست این امار بازدید.
سلام من نمی تونم دان کنم . میشه راهنمایی کنید ؟
به نظر من استاد بازی کتاب خیلی خوبیه. چون خیلی جالب سودای جویندگان الماس رو برای به دست آوردنش به تصویر کشیده و همچنین مشقاتی رو که تو این راه متحمل شدن. علاوه بر این این کتاب زندگی چهار نسل یک خانواده رو به تصویر میکشه که هر نسل جذابیتها و البته مشکلات خاص خودش رو داره در واقع این کتاب به جای یک داستان چهار داستان رو روایت میکنه.;-)
به نظر من این کتاب امیال بلند پروازی و جاه طلبی را در انسان زنده می نماید. کتاب زیبایی است که شاید به پای بعضی رمانهای دیگر
ایشان نرسد ، اما باز هم کتاب سیدنی شلدون است و بهتر از خیلی کتابهای دیگر است.
ممنون دوست عزیز من همیشه معتقدم که هر کتاب ارزش یه بار خوندنو داره;-)
دوستان عزیز ، با اینکه بنده شخصا احترام خاصی برای آقای شلدون قائلم ، اما این کتاب یکی از ضعیف ترین آثار این نویسنده است، غریبه ای در آینه و هیچ چیز جاودانه نیست برای سرگرمی خوبن
کتابناکی های عزیز این رمان با نامهای دیگه هم منتشر شده از جمله زنی در قمار زندگی البته از اونجایی که شلدون بیشتر فیلم نام نویس بودسریال این کتابش واقعا دیدنیه اما کتابهای اگر فردا بیاید و شن های زمان چیز دیگه هستن.
با سلام
دوستان گرامی قبل از دانلود این کتاب دقت داشته باشند که این همون کتاب استاد بازی هست که با این عنوان به چاپ رسیده (این پیام جهت ارج نهادن به وقت شما ثبت می گردد)

سپاس. استاد بازی که دانلود نمیشه لااقل این هست. ممنون دوست عزیز:-*
از سیدنی شلدون قبلا رمان " تو از تاریکی میترسی ؟ " رو خوندم که خیلی جذاب بود - امیدوارم اینم مثل اون جذاب باشه
آرزوهای یک زن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک