رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
توفان برگ
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 63 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 63 رای
✔️ توفان برگ و چند داستان دیگر اثر گابریل گارسیا مارکز مجموعه داستانی جذاب و دل نشین است که مارکز آن را ۱۲ سال قبل از رمان صد سال تنهایی نوشته و جوانه‌های رمان صد سال تنهایی در آن به شکل بارزی دیده می‌شود.
عناوین داستانها عبارت‌اند از: توفان برگ، زیباترین مرد مغروق جهان، مردی بسیار پیر با بال‌های بسیار بزرگ، بلکمان خوش قلب، فروشنده معجزات، آخرین سفر کشتی ارواح، گفت و گوی ایزابل با خود به هنگام تماشای باران درماکاندو و نابوسیاه پوستی که فرشتگان را در انتظار می‌گذاشت.

خود مارکز راجع به داستان توفان برگ گفته است:
توفان برگ را که اولین کتابم است بیش از همه نوشته هایم دوست دارم. به گمانم بسیاری از کارهایی که بعد از توفان برگ نوشتم از آن مایه گرفته اند. خود انگیخته ترین کار من است و نوشتن اش برایم از همه سخت تر. تجربه نویسندگی ام در آن زمان از همیشه کمتر بود یعنی از ترفندهای پلید نویسندگی کمتر خبر داشتم. کتابی ناشیانه و شکننده اما در نهایت خودجوشی است و نوعی صمیمیت خام دارد که کتاب های دیگرم از آن بویی نبرده اند. دقیقا می دانم که چطور توفان برگ از گوشه جگرم کنده شد و بر کاغذ نشست. کارهای دیگرم را پخته ام و خوب فلفل و نمک شان زده ام.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی توفان برگ

تعداد دیدگاه‌ها:
8
این کتاب نه گزینه دانلود داره و نه نوشته ایی پیدا میشه . لطفا رسیدگی کنید.
برای دانلود کتاب، توی Address Bar بجای کلمه comment بنویسید redirect
تشکر به خاطر زحماتتون ولی بعضی کتابها خراب هستند
ایشان بسیار ستودنی هستند با اثاری ارزشمند.با تشکر از مسئولین سایت
توفان برگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک