رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چریک های فدایی خلق - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 29 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 29 رای
جلد دوم کتاب «چریک‌های فدایی خلق» که رویدادها و تحولات این سازمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داده است در 676 صفحه و در قطع وزیری به همت موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی منتشر شد . این کتاب اهتمام دارد که بخشی از سرشت و سرنوشت چریک‌های فدایی را در معرض دید و داوری قرار دهد. دستمایه این پژوهش به طور عمده، نشریات، جزوات، اطلاعیه‌ها و اسناد درون‌گروهی شاخه‌های مختلف، «چریک‌های فدایی» که بالغ بر هزاران برگ می‌باشد، بوده است. در این اثر تلاش شده است مواضع اصلی تمامی جریاناتی که ذیل عنوان «چریک‌های فدایی خلق» فعال بوده‌اند به درستی تبیین گردد.
انشعاب‌های پی‌درپی درون تمامی جریانات فدایی که به بهانه‌های ایدئولوژیک صورت می‌گرفت بر ساختار کتاب سایه انداخته است. روند رویدادها گاه با یک انشعاب از هم گسسته می‌شود. بنابراین تلاش شده است مواضع سیاسی و عملکرد هر یک از این جریانات به طور مستقل وارسی شود. به علت تداخل رویدادها و روندها مراجعه به صفحات پسین و پیشین برای بازشناسی هر یک از جریانات اجتناب‌ناپذیر شده است. از این بابت پوزش می‌طلبیم.
ذکر این نکته ضروری است که به رغم پافشاری، بنا به ملاحظاتی، اسناد به تمامی در اختیارمان قرار نگرفت. هرگاه بتوان از آن اسناد استفاده کرد، بی‌تردید این پژوهش، جلد سومی نیز خواهد داشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ramin12345
ramin12345
1390/04/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چریک های فدایی خلق - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
چریک های فدایی خلق - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک