رسته‌ها
فانوس دریایی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 75 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 75 رای
مترجم : کیوان

✔️ فانوس دریایی آخر دنیا (به فرانسوی: Le Phare du bout du monde) رمانی ماجراجویانه از نویسنده فرانسوی ژول ورن است. نخستین پیش‌نویس کتاب در سال ۱۹۰۱ انجام شد ولی اولین بار در سال ۱۹۰۵ توسط انتشارات پیر-ژول اتزل منتشر شد. داستان رمان شامل دزدی دریایی در اقیانوس اطلس جنوبی در اواسط قرن نوزدهم، با موضوع بقا در شرایط شدید است که حوادث اصلی داستان در یک فانوس دریایی اتفاق می‌افتد. ورن در نوشتن این کتاب از فانوس دریایی واقعی در ایالت ایل دلوس آرژانتین، در نزدیکی Tierra del Fuego و Cape Horn الهام گرفته ست. داستان مبارزه بین خیر و شر را بازگو می‌کند. در این داستان هر دو گروه خوب و بد نسبت به بعضی رویدادهای معین، نظرات مشابهی دارند اما، هدف‌های متضادی دارند و به همین دلیل هم بین شان مبارزه رخ می‌دهد.

مروری بر داستان:
در سال ۱۸۵۹م. قایق یک دکلهٔ آرژانتینی سانتافو، واسکوئز، فیلیپ و موریز را در جزیرهٔ بی‌سکنهٔ استاتون نزدیک قطب ترک نمود. آن‌ها قصد داشتند در خلیج الگور فانوس دریایی جدیدی بنا کنند تا از کشتی‌های دنیا حمایت نمایند، اما دسته‌ای از دزدان دریایی، تحت ریاست کونگری و کارکانت شیطان‌صفت از مدت‌ها قبل در آنجا پرسه می‌زدند. دزدان دریایی بیرحم آتشی برافراشتند تا با فریب کشتی دو دکلهٔ مائول را به سمت صخره‌ها برانند و تمام خدمه را بکشند. دزدان دریایی برای تعمیر کشتی و سپس فرار به سمت دریاهای جنوب، آن را به سمت خلیج الگور هدایت کردند. درحالی‌که واسکوئز ناتوان از کمک به فانوس دریایی شاهد این ماجرا بود، آن‌ها فیلیپ و موریز را کشتند، درصورتی‌که به آن‌ها اعتماد کرده بودند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
214
فرمت:
MP3, PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فانوس دریایی

تعداد دیدگاه‌ها:
7
داستان هیجان انگیزی بود. لازم به ذکر است که فایل این کتاب شامل کتاب "فانوس دریایی" و همچنین کتاب "بلیط لاطاری" یا همان کتاب "شانس بزرگ" می باشد که در سایت بطور جداگانه موجود می باشد.
سوال من اینه که اینایی که میان خوشحال .خندون تشکر میکنن چجوری دانلودش کردن والا واسه ما هم همین پیغامو میده
سوال من اینه که اینایی که میان خوشحال .خندون تشکر میکنن چجوری دانلودش کردن والا واسه ما هم همین پیغامو میده
سلام. چرا نمیشه دانلود کرد؟ نوشته:
وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت معنوی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. همچنین درصورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید می‌توانید اجازه نشر الکترونیکی تمام یا بخشی از آن را به ما بدهید و یا آنرا توسط کتابناک به فروش برسانید.
ممنون تشکر از کتابهای بسیار زیباتون میخواستم خواهش کنم ازمدیریت محترم سایت که جلوی افراد مریض را بگیرند که نظر ندهند
دمت گرم کتابیه که همیشه حسرت تموم نکردنشو می خوردم ممنونم
فانوس دریایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک