رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مارادونا در سنگر دشمن
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 13 رای
مجموعه 5 جلدی "ترکش های ولگرد" نوشته داوود امیریان، در صدر پرفروش ترین آثار فروشگاه نشر شاهد در زمستان سال 1389 قرار گرفته است. حدود 400 عنوان اثر از تولیدات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این فروشگاه، در دسترس اند.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) امیریان، مجموعه داستان طنز "ترکش های ولگرد" را با موضوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و عناوین "برادران مزدور"، "جاسم رمبو"، "شمر و صدام و یارانش"، "مارادونا در سنگر دشمن" و "داماد فرمانده لشکر"، مخصوص گروه سنی نوجوان نوشته و تدوین کرده است.
وحالا کتابناک این کتاب زیبا را برای شما دوستان کتابناک قرار داده تا استفاده ی لازم را ببرید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
MAHDI_GHAMAR
MAHDI_GHAMAR
1390/04/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مارادونا در سنگر دشمن

تعداد دیدگاه‌ها:
8
حضرت عیسی (ع) : از آنان مباشید که خار را در چشم دیگری می بینند ولی درخت را در چشم خودشان نمی بینند !‌‌
نمی دونم هر چی فکر می کنم این ماجرای معبد طلاکاری شده و درخواست کمک برای تزیین معبد را یکجای دیگر هم دیده ام !‌ ! ! ولی هر چه فکر می کنم کجا بوده یادم نمی آید !‌!‌!‌ شاید هم می ترسم یادم بیاید !
در هیچ جای مسیحیت اولیه و سایر ادیان این اعمال نیامده البته تحریف از ویژگی های که تمام ادیان به آن دچار شده اند کم و بیش . در مورد فوتبالیست ها و سایر پولدارهای که در یک جامعه شکل میگرد در صورتی که مالیات بدهند که در جوامع سالم مثل اروپای غربی و به خصوص اسکاندیناوی تا ۵۰ درصد هم هست اشکالی ندارد. البته مالیات مستقیم از درامد و مالیات غیر مستقیم از سبک زندگی و البته پایه های مالیاتی دیگر مثل عایدی سرمایه هم در این جوامع وجود دارد.
منظور مارادونا این بوده که این ها اربابان ریا و تزویر هستند . خوب همان زمانهای قدیم فقیر نبود . به جای ساختمانهای طلایی مثل بقیه مردم با مصالح معمولی ساختمان بسازند. معنویتش هم بیشتره.
البته معنویت و دین دو چیز جدای از یکدیگرند ، واتیکان وارث و نگهدار میراث هنر وفرهنگ و ادب اروپا است که شاید چندان با مسیحیت سنتی (مسیحیت سَلَفی) همخوانی نداشته باشد ولی همین نگهداشت و بزرگداشت فرهنگی(ادب وهنر وفلسفه) شان ستودنی است ولی آیا این درست است که فوتبالیست ها که بیشترشان سطح ذهنی و دانش بسیار پایینی دارند از فوتبال تجاری که هیچ سودی برای جامعه و برای فرهنگ ندارد به ثروت های کلان برسند ؟
وقتی به واتیکان سفر کردم، دیوارهای کلیسا را دیدم از طلا ساخته شده بودند!
پاپ گفت باید کمک کنی تا به فقرا کمک کنیم..
با خود گفتم:
لعنتی ها بروید دیوارهایتان را بفروشید!
مارادونا
دوست گرامی ، واتیکان شهری پر از ساختمان های پرشکوه پر از کارهای هنری بسیار قدیمی وزیبا و کتابخانه هایی پر از کتابهای کمیاب و کهن است که هرچند بسیار ارزشمند و پر بها اند ولی همچون موزه بزرگ میراث باستانی وفرهنگی ملی و دینی ایتالیا (و جهان) از آن شخص ویژه ایی نیستند که بتوان آنها را فروخت ،
تشکر که به هر گروه سني اهميت ميدهيد .
مارادونا در سنگر دشمن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک