رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رازهایی درباره مردان
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 119 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 119 رای
بارها دیده ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگیمان، اغلب فراموش می کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. این یکی از مخرب ترین و پنهان ترین راه هایی است که ما زن ها را مدام ضعیف و ضعیف تر می کند. ما فرآیند رشد شخصی خود را به دست فراموشی می سپاریم و لذا از کشف روح مؤنث و فوق العاده ای که در یک یک ما زن ها وجود دارد، غافل می مانیم
در سرتاسر این کتاب تمرین ها، جدول ها و توصیه های زیادی گنجانده ام که در هر چه قدرتمندتر کردن شما، به عنوان یک زن و تحکیم روابطتتان با مردهای زندگیتان، به شما کمک خواهند کرد. لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن ها مؤثر هستند! این تمرین ها را با هزاران زن در میان گذاشته ام و خود نیز هر روز همگی آن ها را در زندگی شخصیم به کار میبرم. مجبور نیستیدهمگی لیست ها را به یک باره و با هم ترتیب دهیدوتمامی توصیه ها را با هم به کار ببندید.می توانید، هر بار تنها چند صفحه از کتاب را بخوانید و روی تمرین ها و روش های ارائه شده در همان چند صفحه کار کنید.
نکته ی مهم: به تمرین های فصل دو (شش اشتباه بزرگ که زن ها در رابطه با مردها مرتکب می شوند.) و نیز فصل سه (پر کردن جاهای خالی)، توجه بیشتری کنید. این تمرین ها به شما کمک می کنند تا الگوهای رفتاری منفی خود را کشف کنید. الگوهایی که شما را از داشتن روابط ارضاکننده، محروم می کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hahooo
hahooo
1390/03/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رازهایی درباره مردان

تعداد دیدگاه‌ها:
29
بسیار کتاب سطحی و مزخرفیه. طرف مشکل روانی داشته بعد ایشون مشکل روانیش رو از ویژگی های مردان دونسته. البته از این کتابای بازاری بیش از این انتظاری نمیره
من این کتابو خوندم توصیه می کنم حتما بخونین کتاب خیلی خوبیه
در یک رابطه عاشقانه، فکر می کنید کدام یک از دو طرف بیشتر مایه می گذارند ؟ زنان احساسی ترند یا مردها ؟ کدامشان زودتر و بیشتر عاشق می شوند؟
فارغ از بحث های مردسالارانه یا زن سالارانه باید بگوییم محققان انگلیسی به نتایج جالبی رسیده اند. بر اساس پژوهشی که در لندن انجام شده، مشخص شده است که برخلاف عقیده رایج در مورد آقایان، آنها بیشتر از زنان در روابط عشقی و کاری خود احساسی هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پژوهشگران دانشگاه لندن معتقدند برای عصبی کردن یک مرد، استفاده از یک عکس و یا چند کلمه حرف، کافی است.
براساس این پژوهش، تأثیر مسائل عشقی در دانشجویان مرد بیشتر از تأثیر استفاده از مواد مخدر مانند کوکائین است لذا به باور پژوهشگران، این امر نشانگر شدت احساسات در مردان است.
در همین حال، پژوهشگران امریکایی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که بر خلاف عقیده رایج در جوامع، مردها آمادگی بیشتری برای قربانی کردن خود در روابط عاشقانه دارند.
در نظر سنجی‌ای که به سرپرستی «کاترین موزر» رئیس مرکز درمانی دانشگاه «البانی» نیویورک، از مردان و زنان بین 16 تا 25 سال صورت گرفته، مشخص شده است که مردان آمادگی بیشتری برای وقف خود به امور عشقی، کودکان، حلقه دوستان و اعضای خانواده را دارند.
بر این اساس مردان بیشتر از زنان برای روابط عاشقانه، اهمیت قائل بوده و آن را نسبت به مسائل دیگر در اولویت قرار می‌دهند. همچنین مردها در روابط خود درک بهتری نسبت به مسائل عاطفی و روانی دارند.
آنها برای دستیابی به اهداف رمانتیک خود آسیب‌های روانی بیشتری را به جان می‌خرند؛ در حالیکه زنان در این موارد کمتر داوطلب شده و به هنگام احساس فشار از خواسته خود منصرف می‌شوند.

جغرافیاى جنس مذکر
آقایان در سن ۱۴ تا ۱۸ سالگی
مانند کشور کره شمالی هستند :
قدرتی ندارند ولی ادعای قدرت و سرکشی می کنند !
در سن ۱۸ تا ۲۰ سالگى،
مثل هندوستان هستند :
برای زندگی کردن ۴ راه پیش روی خود میبینند
یا کنکور
یا سربازی
یا بیشتر مواقع عاشق میشوند
و یا پایان زندگی و مرگ ...!
در سن ۲۰ تا۲۷ سالگى،
مانند کانادا هستند :
بسیار خون گرم و مهربان
و در اوج جوانی، زیبا و دلربا،
برای هر دختری خیلی زود ویزای پذیرش صادر می کنند!
در این دوران در تمام مدت ازطرف جنس مخالف زیر نظر هستند
و برایشان دامهای زیادی گسترانده شده است...!!!
بین سن۲۷ تا ۳۲ سالگى،
مانند ترکیه هستند:
بدین معنا که در دام گرفتار شده اند
و فقط به حرف رئیس بزرگ
که همان خانومشان باشد گوش میدهند... پر از عشق
در سن ۳۲ تا ۴۰ سالگى،
مثل ژاپن هستند :
کاملا کاری شده اند ،
آینده روشن را در فعالیت شبانه روزی میبینند ...!
بین ۴۰ تا ۵۰ سالگى،
مانند روسیه هستند :
بسیار پهناور، آرام و بسیار قدرتمند در جامعه و
به عنوان راهنما و حلال مشکلات شناخته می شوند ...
در سن ۵۰ تا ۶۵ سالگى،
مانند کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق :
با گذشته درخشان و بدون آینده ...!
بعد از ۶۵ سالگى تا پایان عمر مبارکشان،
شبیه عربستان هستند :
همگان فقط به خاطر مال و ثروتشان به آنها احترام می گذارند !!!:D
والا ما که لینک دانلود نمی بینیم، شما می بینید به ما هم خبر بدید:D

دکتر باربارا می گوید:مهم نیست چه کسی هستید ، چه شغلی دارید یا چگونه وقت خود را می گذرانید . هر روزه فرصت های بی شماری باربارا اتیار دارید تا زندگی اطرافیان خود را از خود متاثر سازید . چه آنانی که می شناسید شان و چه آنان که برایتان بیگانه اند چگونه؟ به عشق و شور زندگی خویش اجازه دهید خودش را ظاهر کند. از طریق کلمات چشمان ، اعمال ، و حتی با زبان بی زبانی قلبتان. نمود و ظهور عشق و شور زندگی در شما دعوتی است از دیگران تا عشق و شور زندگی آنان نیز خود را نشان دهد.
======================================================================================================================
وااااااااااایی... چقدرم که میشــه..مگه اینجا آمریکاست؟!! اینجا ایرااااانه!ایران!با تمام سنتها شهراو دهکوره هاش..
برگرفته از کتاب رازهایی درباره مردان :
دکتر باربارا دی انجلیس یکی از موثرترین آموزگاران این دوران در زمینه روابط و رشد شخصی است. در 25 سال گذشته پیامهای مثبت وی درباره عشق، شادمانی و جستجو برای معنای زندگی، دهها میلیون مخاطب داشته است. او به عنوان یک نویسنده پرفروش، یک شخصیت تلویزیونی معروف و یک سخنران با انگیزه شناخته شده است. وی یکی از اولین افرادی است که ایده کمک شخصی را در دهه 1980 ارائه کردند
دکتر باربارا در حال حاضر 14 کتاب تالیف کرده است که بیش از 8 میلیون نسخه از آنها در سراسر جهان و به 20 زبان مختلف دنیا منتشر شده است
شخصیت وی به عنوان یک آموزگار و سخنران تلویزیونی به اندازه شخصیت نویسنده وی معروف می باشد. وی برای مدت دو سال هر هفته در برنامه ای از شبکه معتبر CNN به عنوان کارشناس روابط حضور داشت. همچنین وی بارها به عنوان مهمان در برنامه هایی چون Oprah و Good Morning America حضور داشته است
دکتر باربارا می گوید:مهم نیست چه کسی هستید ، چه شغلی دارید یا چگونه وقت خود را می گذرانید . هر روزه فرصت های بی شماری باربارا اتیار دارید تا زندگی اطرافیان خود را از خود متاثر سازید . چه آنانی که می شناسید شان و چه آنان که برایتان بیگانه اند چگونه؟ به عشق و شور زندگی خویش اجازه دهید خودش را ظاهر کند. از طریق کلمات چشمان ، اعمال ، و حتی با زبان بی زبانی قلبتان. نمود و ظهور عشق و شور زندگی در شما دعوتی است از دیگران تا عشق و شور زندگی آنان نیز خود را نشان دهد.
ای بابا میهن دانلود ام که هرچی میزنم دانلود نمیکنه/
کمکم کنیییییییییییییییییید
من این کتابو میخاممممممممممم:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((
[quote=\'رخصت\']اخه چرا لینکشو نمیزارین[/quote]
این پیامیه که اخیرا شامل بیشتر کتابای سایت میشه! عجیبه ها...
رازهایی درباره مردان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک