رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بیشعوری
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 524 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 524 رای
راهنمای عملی شناخت و درمانِ خطرناک ترین بیماری تاریخ بشریت

این کتاب درباره بیشعوری در دوره معاصر است. بله، بیشعوری! و تاثیر عمیقی که بیشعورها با نفوذ در اجتماع، سیاست، علوم، تجارت، دین و امثال اینها در دنیای معاصر می گذارند. به نظر نویسنده، بیشعورها احمق نیستند، اتفاقا بیشتر آنها نابغه اند؛ اما نابغه هایی خودخواه؛ مردم آزار، با اعتماد به نفس بالا و البته وقیح که نتیجه تیزبازی هایشان در نهایت به ضرر خودشان و اطرافیانشان می شود.
نویسنده با شوخ طبعی و یک عالمه ماجراهای ساختگی (اما در واقع بسیار شبیه به اتفاقاتی که هر روز دور و بر ما می افتد) نظریه من درآوردی خودش را مطرح می کند: بیشعوری یک بیماری مسری است و دارد دنیا را تهدید می کند! باید کاری کرد والا بیشعورها دنیا را نابود می کنند.
تعداد صفحات: 170
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توضیحات محمود فرجامی مترجم این کتاب:

کتاب بیشعوری سرانجام در دولت تدبیر و امید مجوز انتشار گرفت و همزمان با اولین روز نمایشگاه کتاب تهران در سال ۱۳۹۳ توزیع شد. ناشر این کتاب نشر تیسا است و نسخه‌ای که توسط این ناشر منتشر شده تحت نظارت من (محمود فرجامی، مترجم کتاب) ویرایش شده که بهترین ویرایش از کتاب بیشعوری است. این کتاب، همراه با یک قلم به عنوان هدیه جانبی، با بهای ۱۲ هزار تومان از تاریخ فوق در بازار رسمی کتاب ایران موجود است. بنابراین خواهشمندم اگر می‌توانید به نسخه‌ی رسمی کتاب در ایران دسترسی داشته باشید از دانلود نسخه‌ی الکترونیک و به ویژه خرید نسخه‌ی چاپی زیرزمینی (که بدون ه
رگونه اطلاع و همکاری من، و بعضا با سواستفاده از نام انتشارات معتبر انجام شده است) خودداری نمایید. همچنان قدردانِ حمایت‌های تمام کسانی هستم که با معرفی، کمک به توزیع الکترونیک، اشتراک نقد و نظر درباره کتاب و به خصوص ارسال وجه (اختیاری) تا کنون از کتاب بیشعوری حمایت کرده‌اند و کمک کردند که این کتاب، یکی از محبوب‌ترین کتابهای فارسی در فضای سایبر شود. امیدوارم نسخه چاپی رسمی کتاب نیز از حمایت لطف‌آمیز مشابه برخوردار شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mashouf_alireza
mashouf_alireza
1390/02/22
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بیشعوری

تعداد دیدگاه‌ها:
122
مگه هنوزم کسی هست که به بیشعور بودن اشو شک داشته باشه؟
بله فک کنم بیشعورتر از خود اشو.
اشو انسان هارو به حماقت دعوت میکنه.
نویسنده کتاب بیشعوری داره رفتارهای ناهنجار و نا مناسب انسان ها رو به ترتیب نام میبره، کسایی که تعداد زیادی از اون رفتارها رو دارن، ناراحت شدن و بشون برخورده که خیلی خیلی بیش‌تر از چیزی که فکر می‌کردند بیشعورن، بعد اینجا عنوان میکنن که کتاب مذخرفیه.
لطفا هرچی میخونید درست بخونید، مفهوم و حرف اصلی رو بگیرید، وگرنه قران هم درست و عاقلانه و صادقانه و با انصاف نخونی، به بی راهه میری، در حالی که حرف قران اون نیست
این دوست نویسنده فقط کپی برداری کرده از روی انجمن ها دوازده قدمی که مخصوص انواع اعتیادهاست البته بسیار ضعیف و نآگاهانه این کار کرده اما چون این انجمن ها بسیار قوی هستند درسطح دنیا در صد زیادی از روانشاسان و نو یسندگان از اصول های این برنامه ها استفاده میکنند و باعث رشد و موفقیت انها شده که متاسفانه بعضی ازانها سو استفاده میکنند مثل این دوست نویسنده . دوازده قدم برنامه‌ای جهانی است که متشکل از مجموعه‌ای از اصول راهنمایی است که برای بهبودی از اعتیاد، وسواس‌های رفتاری و دیگر مشکلات رفتاری به‌کار می‌رود.
دوازده قدم طریقتی با جهت‌گیری روحانی است برای اگاهی بیشتر از این وبلگ هم دیدن بکنیدhttp://ilamsa.blogfa.com/
به فرموده حافظ : شب پره گر قدر آفتاب نداند - رونق بازار آفتاب نکاهد . من قصد داشتم این کتاب رو بخونم اما دوستان نوشته اند که نویسنده این کتاب اشو رو بیشعور معرفی کرده . البته از جانب اوشو و طرفدارانش عیبی نداره اما گویا این آقای نویسنده هنوز خیلی باید کفش پاره کنه - هزار باده ء نا نوشیده در رگ تاک است - اما اینکه دوستی گفته من تعجب می کنم چطور این کتاب جزو 10 کتاب برتر شناخته شده باید عرض کنم دوست عزیز گویا شما اطلاع ندارید اما کتابای پر تیراژی که سالهاست چاپ میشه و اشخاص چند جلد چند جلد می خرن و در مناسبتها به همدیگه اهدا می کنن و بندرت هم لای این کتابا باز میشه چون نه این کتابا چیزی برای خوانده شدن دارن و نه اون آدما اهل کتاب هستن - این کتابها را بیشتر کتاب نخوان ها می خرند و چون تعداد کتاب نخوان ها زیاد است این کتابها جایزه هم می گیرند . من که نمی دونم اما شما برو ببین اون 9 کتاب برتر دیگه چی بودن . به هر حال هرکس کتابهای اوشو رو بخونه خوب درک می کنه و تشخیص می ده که بیشعورها کیا هستن و البته بیشعورها قرنهاست برای خودشون در هر جا و جامعه ای دم و دستگاهی دارن عریض و طویل و اصولا" دم و دستگاه متعلق به بیشعورهاست و به واسطه همین دم و دستگاه بیشعوری خود را مهم جلوه می دهند . البته بازم هر کتاب ارزش خوندن داره
[quote='در حال تغییر']نویسنده در جایی از کتاب(ص97) از اوشو یک اَبر بیشعور یاد میکنه.این نشون میده دکتر درک درستی از شعور دارا نبوده که بخواد در مورد بیشعوری کتابی بنویسه.
.
ادامه کتاب رو لازم به خواندن ندانستم.ترجیح میدهم تا زمانی که زنده ام یک بیشعور باقی بمانم .
.
اگر این کار من نیز یک نوع بیشعوریست,من خواستار بیشتری از ان و اَبر بیشعور ها هستم.
طبق فرموده ی حضرت خاویر شما یک ابر بیشعور هستید
خودشم نوشته.یکی از کسائی که در معرض بیشعور شدنه کسیه که این کتاب را جدی بگیره.پس این کتاب را جدی نگیرید.............
تا نصفه کتاب رو تقریباً خوندم.
واقعاً کتاب خوبی نیست.
بدون شک ارزش خوندن رو نداره.
من موندم چطور این کتاب جزو 10 تا کتاب پروفروش ایرانه.
یا مردم آشنایی ندارند با این کتاب و یا ....
به هر حال واقعا خوندن این اثر جز اتلاف وقت نتیجه ی دیگری را به همراه نخواهد داشت.
تا نصف خوندم/ و ادامه ندادم چون همه رو به طوری بیشعور خطاب کرده . کتابی هست که ارجعیت خواندن نداره. کتاب های بهتری هم هست که روش وقت گذاشت.
من این کتاب را در دورانی که دولت تدبیر و امید نبود خواندم البته فقط حدود نصفش را؛ چون مطالب و حرف های تازه اش رفته رفته تکرار میشد و بسیار کسل کننده شده بود؛ مثل کسی که یک جک را چندین بار به هر بهانه ای تکرار کند و فقط خودش بخندد!
در آن زمان هزینه ی خواندن این کتاب الکترونیکی،معادل قیمت یک "پیتزا" بود.
یادم می آید آخرین باری که در کودکی پیتزای بیرون را خوردم، حالم بد شد و ...(گلاب به رویتان!)
ابن است سزای پیتزا و کتابی که قیمتش بر اساس پیتزا تعیین میشود!
کتاب خوبیست اما فقط تا صفحه ی 60
بیشتر از آن توصیه نمیکنم.
اما طنز جالبی دارد. بسیار مجذوب کننده است.
WAKE WISH
بیشعوری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک