رسته‌ها
سرمایه داری و محیط زیست
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 11 رای
240 صفحه

با وجود افزوده شدن بر آگاهی زیست محیطی انسان و بیش تر شدن شمار جنبش ها و پدیدآورندگان این آگاهی، بحران محیط زیست هم چنان ژرف تر و ژرف تر می شود.
نه در آن چه بر کره زمین رفته و نه در آن چه پیش رو داریم، هیچ روزنه یی به چشم نمی خورد که در چارچوب صورت بندی سرمایه داری به ما امید دهد که در آینده ی پیش بینی پذیر، این روال تغییر چشم گیری کند.
برای حل بحران محیط زیست و برای تامین آینده ی زندگی بشر می باید به جای سرمایه داری، نظم اجتماعی دیگری را بنا کرد که بر اقتصادی استوار باشد که نه در سمت و سوی پیشینه کردن سود شخصی و انباشت دم افزون سرمایه، که در راه برآوردن نیازهای واقعی انسان و بازیافت سلامت پایدار محیط زیست تلاش کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
122
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1390/02/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرمایه داری و محیط زیست

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با تشکر فراوان از شما بخاطر این کتاب . امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید و بیشتر و بیشتر نسبت به مخاطرات زیست محیطی و مشکلاتی که گریبانگیر بشریت شده آگاهی سازی داشته باشید. متأسفانه وضعیت محیط زیست روز به روز بدتر شده، جنگلها از بین میروند، مراتع تخریب میشوند، پدیده بیابان زایی با سرعت زیاد اراضی مستعد را می بلعد، آلودگیهای زیست محیطی بیداد میکند. سالیانه خسارات هنگفتی بخاطر آلودگیها بر بشریت تحمیل میشود اما کک هیچ کسی نمیگزد! خود کرده را تدبیر نیست!
سرمایه داری و محیط زیست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک