رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیمای زنی در میان جمع
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 144 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 144 رای
✔️ «سیمای زنی در میان جمع» برجسته‌ترین اثر بُل است و آکادمی سوئد زمانی که در سال ۱۹۷۲ (میلادی) جایزه نوبل ادبیات را به او تقدیم کرد، این رمان را جامع آثار او معرفی کرد.
بل‌‏ در این اثر هم از جامعه سرمایه‌داری و هم از نظام کمونیستی انتقاد می‌کند. یه همین دلیل کتاب او با حذف بسیاری ‏‎از قسمت‌ها در شوروی به چاپ رسید. او عملکرد سرمایه داری را مبتنی بر حرص و طمع می‌داند و نظام کمونیستی را نیز به عدم اجرای دستورات سوسیالیزم متهم می‌کند.
بل‌‏‎ برای شرح زندگینامه لنی - شخصیت اصلی‌‏‎ داستان‌‏‎ - از ۴۸ سالگی او شروع می‌کند و پس از شرح خصوصیات حال حاضر او سیر بلندی در خاطرات گذشته او دارد. سپس لحن داستان عوض شده و زندگی او از گذشته به حال و سپس آینده شرح داده می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیمای زنی در میان جمع

تعداد دیدگاه‌ها:
22
کتاب خیلی جالبی بود. در عین فاصله داشتن از سوژه ما رو به سوژه پیوند می داد. کتاب های بل برای شناخت آلمان قبل، حین و بعد از جنگ جهانی خیلی خیلی مفید و موثرن.
:-)
کتاب در مورد وضعیت زندگی مردم آلمان و اسرای جنگی در حین جنگ جهانی دوم و بعد از آن است و شخصیت اصلی کتاب هم زنی آلمانی به نام لنی است .
بی نهایت بی نهایت زیبا و شفاف و به صورت کامل همه اوضاع جنگ ، احساسات مختلف مردم و به خصوص گروه های مختلف را به تصویر کشیده . و واقعا موضوع جالب علاوه بر دقیق و زنده بودن توصیفات توجه به قشرهای مختلف جامعه است .
منتا صفحه 90این کتابو خوندم ولی مثله اینه ک دارم نقد ی کتاب دیکرو میخونم. کسایی ک خوندیدش;تو صفحات بعدی درست ميشه؟ مثل داستان میشه؟!
من این کتاب رو شروع کردم اما نتونستم تمومش کنم
راستش چیز جالب جذابی نیست برای من :-(
من دنبال کتاب بیلیارد در ساعت نه و نیم - هاینریش بل (ناشر : سروش) می گردم
شکیبا حان، کیفیت کتاب خوبه، باید زوم کنی
سلام.. هنوز مشکل این کتاب حل نشده.. امکانش هست لینک دانلود این کتاب رو دوباره بزارید
مرسی من خیلی دنبال این کتاب می گشتم ..
سیمای زنی در میان جمع
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک