رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

آن سوی اتهام 1: خاطرات عباس امیر انتظام

آن سوی اتهام 1: خاطرات عباس امیر انتظام
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 117 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 117 رای
عباس امیر انتظام (زادهٔ ۱۳۱۱ خورشیدی در تهران)، معاون نخست‌وزیر در دولت موقت مهدی بازرگان است. امیرانتظام نخستین و قدیمی‌ترین زندانی سیاسی پس از انقلاب ایران به‌شمار می‌رود که از تاریخ آذرماه ۱۳۵۸ تاکنون در حبس به سر می‌برد. وی تا قبل از محکومیتش سفیر ایران در اسکاندیناوی و سخنگوی دولت موقت مهدی بازرگان بوده‌است.
‘آن سوی اتهام’ خاطرات عباس امیرانتظام از شهریور 57 تا خرداد 1360 است. یک سوی این خاطرات خود اوست و سوی دیگر آن، افراد و جریانات و گروه‌ها و احزاب مرتبط با انقلاب. نویسنده در جای جای کتاب اطلاعاتی تازه درباره شخصیت‌ها و جریان‌ها به دست می‌دهد که عبارت‌اند از: مهندس بازرگان، علی تهرانی، نهضت آزادی، دانشجویان پیرو خط امام، دکتر بهشتی، یدالله سحابی، سولیوان، ربانی شیرازی، و رضا براهنی، و…
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1390/02/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آن سوی اتهام 1: خاطرات عباس امیر انتظام

تعداد دیدگاه‌ها:
8
خانواده ام در سوئد بودند، پدر و مادر و برادرم در تهران فوت کرده بودند و سال ها بود که با اقوام پدر و مادرم به دلیل مسافرتهاى طولانى به خارج رابطه نداشتم، بنابراین در انتظار براى ملاقات نبودم. دوست بسیار عزیزى توانست اجازه ملاقات بگیرد و به دیدنم بیاید و برایم پول، لباس و حوله بیاورد. در آن ملاقات که با حضور یک پاسدار صورت گرفت از دوستم درخواست کردم که در اولین فرصت زن و فرزندان خود را بردارد و از ایران برود چون هیچ گونه امنیت و تضمینى براى زندگى در ایران وجود ندارد و هرکسى مى تواند مورد اتهام قرار گیرد و زندگیش برباد رود.
بعد از رفتن او تا نزدیک دوسال کسى به دیدنم نیامد. در تمامى طول سال 1359 نه ملاقات داشتم نه هواخورى. براى زنده و سالم بودن روزانه 800 بار طول 6 مترى سلول را راه مى رفتم و یک ساعت درجا مى دویدم
این کتاب از لینک زیر قابل دانلود می باشد:
http://www.4shared.com/folder/qPTj0bMB/_online.html
کتاب خوبی است فقط باید دید آیا متن آن دست نخورده است یا نه
به نام خدا
ممنون از سايت وزين كتابناك
بسیار آموزنده وروشنگر است . ممنون و دستتون درد نکنه.;-)
كتابيست كه ارزش خواندن را دارد و جاي تشكر از قرار دادن به روي سايت
آن سوی اتهام 1: خاطرات عباس امیر انتظام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک