رسته‌ها
تسخیرشدگان - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 101 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 101 رای
✔️ تسخیرشدگان ماجرای یک توطئه سیاسی در یکی از شهرهای ایالات و معرفی قهرمانان با تعصبی زایدالوصف همچون موجوداتی پست و بی‌خیال است که از همه خصایص بشری بی‌بهره‌اند. مسایلی که در این کتاب مطرح می‌شود، به فرد بستگی ندارد بلکه مقصود، تمام ملت است. قهرمانان کتاب واقعا جن‌زده و تسخیر شده‌اند، زیرا زندانی یک قدرت مرموزند که آن ها را به ارتکاب اعمالی وادار می‌کند که لیاقت و سزاواری انجام آن را ندارند. شیاطینی نامشخص‌اند که قهرمان واقعی‌اند و انسان‌ها به منزله عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی‌اند که به فرمان آن‌ها به جنب‌وجوش درمی‌آیند.

هیچ یک از کتاب‌های داستایفسکی پیچیده‌تر از این کتاب نیست، زیرا ابهام و آشفتگی، همه قهرمانان را در هم می‌فشرد. این داستان با یک رشته حوادث مرموز که در ظاهر با وقایع دیگر ارتباط ندارد، پایان می‌یابد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
369
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تسخیرشدگان - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
7

به گونه ای شخصیتهای داستانش را معرفی می‌کند که انگار همه را برده نشانده روبروی یک روانشناس، سیر تا پیاز زندگی و اخلاق و منش آنها را یادداشت کرده بعد دآمده از روی آنها برای شما شرح می دهد که این آدم چه جور آدمی ست. نویسنده ای که کتابهای برادر داستایوفسکی را بخواند یک مدتی نمی تواند دست به قلم ببرد؛ یعنی یک جورایی رویش نمی‌شود!
درود؛این کتاب سالها پیش خوانده ام؛فوق العاده است جای شگفتی ست این مغز داستایوفسکی و آن انبار همیشه پر از باروت و قابل اشتعال اش!!!:-)
من جلد اول کتاب رو از کتابخونه ی دانشگاه گرفتم اصلا نمیدونستم این کتاب دو جلد داره دیشب که جلد اول یهو تمومید داشتم سکته میکردم که نکنه همین یه جلد باشه خوشحالم که جلد دومی هم درکار هست:-)
مدیران عزیز من عکس روی جلد نسخه اصلی این کتاب رو گذاشتم به نظرم اون نسبت به این عکس روی جلد بهتر باشه
البته عکس روی جلد جلد یک این کتاب هم همینطور
:-)
ممنون
بی شک داستایفسکی از جلوه های عریان نبوغ ادمیزاد در کشف لایه های تو در توی روان و گنجاندن این همه پیچیدگی در کلام است.
او استاد بسیاری از معماران بعدی تمدن اکنون آدمی ست.
تسخیرشدگان - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک