رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آمریکا
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 89 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 89 رای
✔️ امریکا، این رمان عجیب، مانند بیشتر آثار کافکا، ناتمام مانده است. نخستین تحریر فصل‌های اول کتاب به سال 1913 به انجام رسید و فصل «آتش کار» در همان سال منتشر شد. کافکا تا زمان مرگ روی این اثر کار کرد و آن را به شکل نوعی «رمان امریکایی» طراحی کرد. برای نوشتن آن مجموعه‌ای از آثار مستند و شرح حال شخصیت های ایالات متحده، سفرنامه‌ ها و خاطرات را مطالعه کرد. نوشتن کتاب تقریباً درحال اتمام بود که کافکا به دلیلی نامعلوم ناگهان آن را رها کرد. بنا به گفته نویسنده، که دوستش ماکس برود نقل کرده است ‌: در متن اول که به سال 1927 منتشرشد قرار بود فصل پایانی توصیف شکوفایی شخصیت کارل جوان، قهرمان رمان، در شغل منتخب خود باشد و او به وطنش بازگردد و با پدر ومادرش آشتی کند. برخلاف دیگر آثار فرانتس کافکا، از جمله محاکمه و قصر که با آهنگی دراماتیک به پایان می‌رسد، امریکا می‌بایست در نوعی کمال پایان یابد. این «پایان خوش» که در آثار کافکا چندان متداول نیست، پاسخگوی آن میل نهفته به خوشبختی و آرامشی است که نویسنده محاکمه در روح آزرده خویش احساس می‌‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آمریکا

تعداد دیدگاه‌ها:
9
نسبت به رمان محاکمه و قصر خوندنش راحت تر بود.
پایانش هم کمی امید بخش تر بود.
این کتاب لینک دانلود ندارد؟ قبلا گویا داشته چرا حذف شده است؟امکان قرار دادن آن هست؟
فرانتس کافکا رمز آلود ترین نویسنده ی قرن بیستم است
از کافکا تا حالا هیچ چی نخوندم ... شاید این اولیش باشه ...
مرا به کوبیدن میخی در سنگ فرمان داده اند در حالی که همزمان هم کوبنده ی چکشم و هم میخ...!!
(کافکا)
این اثر رو در گذشته خوندم..
یک صفحه؟؟!!
با تشکر از اسپارتای عزیز برای پیگیری و آپلود دوباره
فایل با کیفیت مناسب تر و صفحات کامل جایگزین شد
شاد باشین
به واقع کافکا از معدود نویسندگان قرن بیستمه که آوار شد بر ادب عالم. قدرت بلا منازع تاثیر او را بر سیر فرهنگ این قرن بایست کاوش ها کرد و کتاب ها نوشت
هیمنه ی سهمناک این بازمانده ی آخرین دایناسورهای ادبی حتی در این ملک سلسله جنبان ادبیات مدرن ما هدایت رو هم به شدت تحت تاثیر داشته و درشکل گیری گونه ی خاصی که نام هدایت داشت به یقین بسیار نقش داشته است
صفحات78 تا85 و 203 تا210 در فايلpdf موجود نيست اگر امكان دارد رفع نقص بفرماييد.
با تشكر
در كتابهاي كافكا شما شاهد يك نوع مكان پريشي هستيد ! كافكا و نيچه و پيكاسو و . . . با تيزبيني عميقي آينده جهان غرب را شاهد بوده اند و آنرا به عنوان هشداري به تصوير كشيده اند و نه اينكه خود به آن معتقد باشند .
آمریکا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک