رسته‌ها
بازار اسلحه
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 37 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 37 رای
بازار اسلحه نوشته آنتونی سمسون روزنامه‌نگار بریتانیایی در ۱۹۷۷، پژوهشی درباره بازار جهانی اسلحه و معامله‌های کلان بین‌المللی آن است . کتاب به ایران دوره محمدرضا شاه نیز پرداخته است.
فصل‌های کتاب عبارتند از:
مرگ افزار - اسلحه‌سازان و اعتقاداتشان - بین‌الملل بزرگ - صلح‌طلبان و اعتقاداتشان - ایجاد یک مجمع - کمپانی لاک‌هید و پیکار اروپایی‌اش- نورثروپ و مرد دوران رنسانس جدید- مشکل لاینحل بریتانیا- اسرائیل خبیث در مقابل اعراب- دوز و کلک در جهان سوم- دلالی از عربستان سعودی- بحران کالیفرنیا - ژاپن: پشت پرده سیاه - تسلیح شاه [ایران] - بزرگترین معامله قرن - افتضاحات - کنترل کنندگان تجارت اسلحه- جهان مسلح- مقابله با مشکل
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
386
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1390/02/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بازار اسلحه

تعداد دیدگاه‌ها:
2
با سلام خدمت مدیران کتابناک و تبریک بابت بازگشایی سایت.
اولاً همانطور که جناب "ایران خواه" مدتها قبل نوشته اند ولی توجه نشده, موضوعات این کتاب واقعی است و باید به گروه تاریخ و سیاست (زیرمجموعه تاریخ جهان) منتقل شود.
ثانیاً این کتاب یک بار در سال 1357 و یک بار در سال 1362 توسط انتشارات امیرکبیر چاپ شد و آنقدر که من می دانم دیگر تجدید چاپ نشد. پس به نظر می رسد قرار دادن آن در سایت مشکل کپی رایت نداشته باشد. پیشنهاد می کنم بررسی مجدد انجام داده و در صورت امکان متن آن را برای دانلود در سایت قرار دهید.
این کتاب بایست تو رسته ی تاریخ معاصر طبقه بندی بشه
داره از معاملات واقعی اسلحه در قرن بیستم حرف می زنه چرا تو بخش رمان ؟
بازار اسلحه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک