رسته‌ها
شکست ناپذیر
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 55 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 55 رای
✔️ شکست ناپذیر اولین داستان از مجموعه داستانهای مردان بی زن نوشته ارنست همینگوی می باشد که در سال 1927 برای اولین بار منتشر شد. شکست‌ناپذیر داستان زندگی یک گاوباز به نام مانوئل گارسیا است که اخیرا از بیمارستان مرخص شده و به دنبال کار می‌گردد. او با این‌ که پیر و از کار افتاده است باز هم دست از تلاش بر نمی‌دارد و باور ندارد که باید شغلی جز گاوبازی را برای خود برگزیند.

بخشی از متن کتاب:
امانوئل نگران بود. راه حلی نبود جز آنکه حمله کند. محکم جلوی گاو موضع گرفت شنل را رد کرد و شمشیر را بالا برده و در حین این عمل بدنش را به سمت چپ کشید تا با شاخ گاو برخورد نکند. گاو گذشت و شمشیر به هوا پرتاب شده در زیر نور چراغ ها برقی زد و با قبضه خون آلودش به زمین افتاد. مانوئل به سوی شمیر دوید خم شد و آن را با زانوانش صاف کرد و به سمت گاو که حالا ثابت ایستاده بود دوید. در حسن دویدن از جلوی هرناندز که با شنلش ایستاده بود گذشت…
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
193
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1390/01/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شکست ناپذیر

تعداد دیدگاه‌ها:
3
سایتتون خیلی خوبه، ولی ای کاش می شد همه ی کتاب هایی که اسکن می کنید رو دانلود کرد. خیلی از کتاب های برتری که اسکن کردید قابل دانلود نیست. مثلا وداع با اسلحه همینگوی قابلیت دانلود ندارد.
البته اکثر داستان های این کتاب برگردان مجموعه داستان Men Without Women ارنست همینگویه! اسم کتاب رو هم از یکی از داستان های این مجموعه به نام Undefeated برداشتن که شکست ناخورده بیشتر معنا میده تا شکست ناپذیر.
(?):D(!):baaa::stupid::)):-*:O:!:x in generally it is one of the best
شکست ناپذیر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک