رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
علم‌الدرایه تطبیقی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 8 رای
کتاب علم الدرایه تطبیقی بررسی تطبیقی اصطلاحات حدیثی شیعه و اهل سنّت، نوشته هدفمند و آموزشی حجه‌الاسلام دکتر سیدرضا مودّب است. این کتاب با بیان بیش از یکصد اصطلاح حدیثی، با نگاه تطبیقی بین اصطلاحات حدیثی شیعه و اهل سنت تدوین شده و شامل حدیث از نظر تعداد راویان، حالات راویان و اوصاف حدیث است که آگاهی از هر یک، در ارزیابی و اعتبار سنجی احادیث، سودمند است.
کتاب علم الدرایه تطبیقی بررسی تطبیقی اصطلاحات حدیثی شیعه و اهل سنّت، برای دوره کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث تهیه و تدوین شده‌است.
تحوّلات اجتماعی و مقتضیات نو پدید دانش‌های گوناگون، نیازهایی را به‌وجود آورده که پاسخ به آن، طرّاحی رشته‌های تحصیلی جدید و تربیت دانشوران متخصّص را ضروری می‌نماید. از این رو کتاب‌های آموزشی نیز باید با توجه به این دگرگونی‌ها تالیف شود. جهانی شدن و گسترش سلطه فرهنگی غرب در سایه رسانه‌های گوناگون اقتضا دارد که دانش‌پژوهان و علاقه‌مندان به این مباحث، با اندیشه‌های بلند و ارزش‌های متعالی آشنا شوند. این مهم با ایجاد رشته‌های تخصصی، آفرینش متون جدید و غنی، گسترش دامنه آموزش و تربیت سازمان‌یافته دانشجویان به انجام خواهد رسید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mrezie67
mrezie67
1390/01/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی علم‌الدرایه تطبیقی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
علم‌الدرایه تطبیقی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک