رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قطار ساعت ۴:۵۰ از پدینگتون
امتیاز دهید
5 / 4
با 108 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 108 رای
کتاب «قطار ساعت ۴:۵۰ از پدینگتون» نوشته «آگاتا کریستی» در سال ۱۹۵۷ منتشر شد. داستان این کتاب با قصه خانم مک گیلکادی که در سکوی ایستگاه راه‌آهن قرار دارد شروع می‌شود. این خانم قصد سفر دارد و همراه خود چندین ساک و چمدان بزرگ دارد به همین دلیل از باربری می‌خواهد تا او را به سمت قطار ساعت ۴:۵۰ راهنمایی کند. این قطار درجه یک است و در این ساعت روز بسیار خلوت است. زمانی که خانم مک گیلکادی به داخل واگن می‌رسد احساس خوشایندی از تنهایی می‌کند و به دیدن سایر قطارها مشغول می‌شود. او زمانی که به یکی از قطارهای هم ردیف خود نگاه می‌کند متوجه صحنه‌ای عجیب و وحشتناک می‎‌شود. او متوجه می‌شود مردی در حال فشار دادن گلوی زنی است و قصد دارد او را خفه کند. این صحنه‌ی وحشتناک زن را می‌ترساند و او را بر روی صندلی‌اش میخکوب می‌کند.
کتاب «قطار ساعت ۴:۵۰ از پدینگتون» از مجموعه داستان‌های خانم مارپل است. «آگاتا کریستی» در این کتاب هم همانند سایر آثارش داستانی معمایی و جنایی زیبایی را به تصویر کشیده است. او تکه‌های این داستان را مانند پازل در کنار هم قرار داده و داستانی نفس‌گیر و مرموز خلق کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1388/04/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قطار ساعت ۴:۵۰ از پدینگتون

تعداد دیدگاه‌ها:
3
موضوع خيلي جالبيه و كمتر به اون پرداخته شده
حرف براي گفتن زياد داره
خيلي مباحث جذاب و جالبي توش هستش..
پيشنهاد مي كنم بره تو پيشنهادهاي كتابناك...
ممنون سولي جان
قطار ساعت ۴:۵۰ از پدینگتون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک