رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پایگاه روباتهای شورشی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 14 رای
✔️ " لارس کاناکورو آخرین بازمانده یک ارتش است که اسیر ربات های شورشی می شود و برای انجام آزمایشاتی به پایگاه مرکزی برده می شود . در آن سیاره اسیران دیگری هم حضور دارند و لارس متوجه می شود هدف ربات ها دستیابی به یک سیستم تلپاتیک دریافت اخبار از طریق ذهن انسان ها و موجودات دیگری به نام کامپرال هاست ..."

قاتلان سیاره ها پیش از جنگی مهیب و تمام عیار با بشر، روبات هایی شورشی را به قصد نابودی تمام حیات اختراع کردنده اند. روبات ها شکست ناپذیر به نظر می رسند، اما اینک چند انسان متخصص در یکی از پایگاه های روبات ها اسیر شده اند.
لارنس جنگجویی اسیر اما تسلیم ناپذیر؛ خدمه سفینه ی آسترهوپ، چند کاشف صلح طلب و چند تن دیگر که قصد دارند رو در روی قاتلان سیاره ها بایستند.

تفاوت عمده ی این رمان با دیگر رمان های علمی و تخیلی این است که هفت نویسنده آن را نوشته اند. در واقع فرد سابر هاگن که خود از نویسندگان برجسته ی علمی _ تخیلی است، با گرد آوردن شش داستان از نویسندگان برجسته تر از خود و ایجاد ارتباطی داستانی میان آن ها، رمانی پیوسته خلق کرده است که بسیار جذاب است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
parsa1351
parsa1351
1390/01/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پایگاه روباتهای شورشی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
هرکاری با مشق کردن چه چشمی چه دیگر حسها بوجود می آید یکی ازراههای مشق علم خواندن رمانهای علمی است .کاری که شما انجام می دهید بوجود آوردن ابتدا دیگر به ما بستگی دارد ادامه دهیم یا نه.
پایگاه روباتهای شورشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک