رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آزمایش های حسابی مشهور
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 63 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 63 رای
.
از سری علوم ترسناک/ Famously foul experiments
آیا تا به‌حال آرزو کرده‌اید که یک دانشمند حسابی مشهور شوید؟ پس چرا پا جای پای دانشمندان حسابی مشهور نمی‌گذارید؟ مثلاً برای خودتان خون نوشیدنی درست کنید! از پشت چشم یک غول به دنیا نگاه کنید، چند موش فاضلاب پرورش دهید، یا خیلی کارهای این‌جوری؟
کتاب «آزمایش‌های حسابی مشهور» بیش از بیست آزمایش مشهور دارد که چشم‌هایتان را از حدقه بیرون می‌پراند و مغزتان را حسابی بزرگ می‌کند. البته این کتاب، بیش از آن‌که ترسناک باشد، بامزه و جالب است؛ پس گول اسمش را نخورید!
علم، سرشار از اسرار و راز و رمز است، اما بزرگ‌ترین راز این است که اصلاً علم از کجا آمده است؟ به زبان دیگر، این همه مطالب علمی که توی مدرسه شما را مجبور به یاد گرفتن آن‌ها می‌کنند، از کله‌ی چه کسی بیرون آمده است؟ آیا کار کار معلم‌تان است؟
نه، کسانی که باید آن‌ها را سرزنش کنید دانشمندان مشهور دوران‌های گوناگون هستند. آن‌ها برای یافتن مطالبی که شما مجبور به یاد گرفتن آن‌ها هستید، از آزمایش‌های گوناگون استفاده کرده‌اند.
امروز لای هر کتاب علمی قدیمی را که باز می‌کنید، یک عالمه مطالب خواندنی درباره‌ی این نابغه‌های بزرگ پیدا خواهید کرد. اما این کتاب از آن‌ها هم فراتر می‌رود؛ چون یک کتاب راهنماست؛ کتابی که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید پا جای پای دانشمندان بزرگ بگذارید و بر اساس آزمایش‌های معروف آن‌ها، فعالیت‌هایی را انجام دهید.
این کتاب بخش‌های مختلفی دارد که به علوم گوناگون مثل «روزگار باستان وحشتناک»، «احساس نیرو»، «دیدن نور»، «گازهای خفه‌کننده»، «شوک‌دهنده‌های الکتریکی»، «زیست‌شناسی گیج‌کننده»، «کیهان هرکی به هرکی» اختصاص دارد.
کتاب «آزمایش‌های حسابی مشهور» نوشته‌ی آقای «نیک آرنولد» است و آقای «محمود مزینانی» آن را به فارسی ترجمه کرده است.
این کتاب 95 صفحه‌ای با قیمت 3500 تومان وارد بازار کتاب شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
masgariv
masgariv
1389/12/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آزمایش های حسابی مشهور

تعداد دیدگاه‌ها:
10
واقعا مجموعه ی جالب و هیجان انگیزیه....من یکی که از خوندنش لذت میبرم به کسایی هم که نخوندنش پیشنهاد میکنم حتما شده یکی از کتاباشو بخونن...مطمئنا مشتری دائمش میشید....:D:D:D
آخی.یادش بخیر من قبلا اینارو میخواندم:x.هنوزم دارمشون.همه علوم ترسناکارو دارم.
به اضافه اون 4 تا رنگی ها.
نیک آرنولد واقعا نویسنده ی محشریه کتاباش تنها کتابای علمی ای هستند که اصلا خسته کننده نیستند:
جالب،بامزه،آموزنده و جذاب8-)8-)8-)8-)8-)8-)
من که عاشقشونم:x:x:x
واقعا این مجموعه محشره !
ممنــــــون
:-)
بسیار جالبه گرچه اغلب آنرا میدونیم و همچنین برای پاسخ دادن به سئوالات بچه ها تا خودشان تجربه کنند8-):x
اگه کتاب برای دانلود بود بهتر بود خوب ما که از جلدش چیزی نمیفهمیم
آزمایش های حسابی مشهور
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک