رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شرلی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 83 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 83 رای
✔️ این رمان در سال 1849 بعد از اثر موفق برونته، با نام «جین ایر»، منتشر شد.
ماجراهای این کتاب حدود سال‌ 1811 میلادی اتفاق می‌افتد و نشان‌دهنده سرخوردگی به وجود آمده بر اثر جنگ‌های آن دوران و تحولات خاص زمانه صنعتی شدن است.رمانی که حوادث آن در منطقه‌ای خیالی شکل می‌گیرد و بسیاری بر این عقیده‌اند که برونته این اثر را در نتیجه تاثیر مرگ برادر و دو خواهر خود نوشته است.
این رمان با صحنه‌ای آغاز می‌شود که در آن فردی به نام رابرت، منتظر رسیدن چندین دستگاه به کارخانه خود است. دستگاه‌هایی که به او این امکان را می‌دهند از نیروهای انسانی کمتری بهره بگیرد. او تمام شب را بیدار می‌ماند ولی هیچ‌گاه به انتظار او پاسخ داده نمی‌شود. ..
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/12/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شرلی

تعداد دیدگاه‌ها:
54
سلام
چه جوری کتاب و دانلود کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:D:D:D:D
کتاب عالی بود من که از خوندنش لذت بردم...!
چطوری باید دانلود کرد ؟http://ketabnak.com/images/smilie/swithstupid.gif
[quote='arminjoon']ای بابا!! اچ آر جان این بحث پیر پسری رو راه ننداز که الان ملا میاد میگه باز حموم زنونه راه انداختین و بسه دیگه و ... خلاصه از این حرفهای ناظر پسند[/quote]
صحیح می فرمایید، زیر کتاب ها فقط باید درباره کتاب نوشت.
هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم
هر گه که باد روی تو کردم جوان شدم
من پیر سال و ماه نیم یار بیوفاست
بر من چو عمر می گذرد پیر از آن شدم
حافظ
[quote='hr498']دوست من ، من با این اینترنت ذغالی کتاب را آپلود کردم که بخونید، با این حال اگر هم نخوانید ، چیری از دست نمی دهید،کتاب جالبی نیست.
داستانش مربوط به دو دختره که با هم دوست هستند، یکی پولدار و کارخانه دار و دیگری دختری با زندگی معمولی، آخرش هم با دوپسر ازدواج میکنن. تمام.
شب خوش[/quote]
سعید جان، خوب مجبوری با اون اینترنت ذغالیت کتابی رو که خودت می گی جالب نیست آپلود کنی. ;-)
از اینکه آخر داستان رو روشن کردی ممنونم. 8-)
شب شما هم خوش
ای بابا!! اچ آر جان این بحث پیر پسری رو راه ننداز که الان ملا میاد میگه باز حموم زنونه راه انداختین و بسه دیگه و ... خلاصه از این حرفهای ناظر پسند;-)
[quote='arminjoon']نقل قول از hr498:نقل قول از nobleman:نقل قول از hr498:دوستان من به عمد داستان کتاب دیگر برونته ها را نوشتم که ببینم اصلا کسی این کتاب را خونده که اشتباه من را گوشزد کند...خط اول را درست نوشتم ، داستان خط دوم متعلق به کتاب "ویلت" از همین نویسنده هستآخر داستان دو تا ازدواج داره، خودتون برید بخونید...سعید جان نمیشه خودت آخر داستان رو بگی. ما دیگه مجبور نباشیم ساعت ها کتاب رو بخونیم و دست آخر همون آخرشه که مهمه.حالا نمیشه شما راهنمایی کنید و ما هم باز حدس بزنیم؟ نکنه دوتا ازدواج هم از یه کتاب دیگس و داری سرمون رو شیره می مالی. منظورت از اینکه خط دوم مال این کتاب نیست چیه؟ یعنی سارکوزی بی دایه شد؟ یتیم خونه تأسیس نمیشه؟ خوب حداقل بچه ی یتیم توی داستان نداریم و این خودش یه نقطه ی قوتی برای آخر داستانه.دوست من ، من با این اینترنت ذغالی کتاب را آپلود کردم که بخونید، با این حال اگر هم نخوانید ، چیری از دست نمی دهید،کتاب جالبی نیست.داستانش مربوط به دو دختره که با هم دوست هستند، یکی پولدار و کارخانه دار و دیگری دختری با زندگی معمولی، آخرش هم با دوپسر ازدواج میکنن. تمام.شب خوش شما آپلود کردی؟ اما نوشته توسط پیر پسر اچ آر عزیز یعنی شما پیر پسر هستی؟؟؟ آقا یکی مارو روشن کنه بفهمم اینجا چه خبره! آخه جدیدا کاربرهای دو پروفایله زیادشدن [/quote]
پیر پسر که شدم ، اما منظور اینه که من لینک این کتاب را در سرور سایت دیگری آپلود کردم، البته با اجازه پیر پسر
[quote='hr498']نقل قول از nobleman:نقل قول از hr498:دوستان من به عمد داستان کتاب دیگر برونته ها را نوشتم که ببینم اصلا کسی این کتاب را خونده که اشتباه من را گوشزد کند...خط اول را درست نوشتم ، داستان خط دوم متعلق به کتاب "ویلت" از همین نویسنده هستآخر داستان دو تا ازدواج داره، خودتون برید بخونید...سعید جان نمیشه خودت آخر داستان رو بگی. ما دیگه مجبور نباشیم ساعت ها کتاب رو بخونیم و دست آخر همون آخرشه که مهمه.حالا نمیشه شما راهنمایی کنید و ما هم باز حدس بزنیم؟ نکنه دوتا ازدواج هم از یه کتاب دیگس و داری سرمون رو شیره می مالی. منظورت از اینکه خط دوم مال این کتاب نیست چیه؟ یعنی سارکوزی بی دایه شد؟ یتیم خونه تأسیس نمیشه؟ خوب حداقل بچه ی یتیم توی داستان نداریم و این خودش یه نقطه ی قوتی برای آخر داستانه.دوست من ، من با این اینترنت ذغالی کتاب را آپلود کردم که بخونید، با این حال اگر هم نخوانید ، چیری از دست نمی دهید،کتاب جالبی نیست.داستانش مربوط به دو دختره که با هم دوست هستند، یکی پولدار و کارخانه دار و دیگری دختری با زندگی معمولی، آخرش هم با دوپسر ازدواج میکنن. تمام.شب خوش[/quote] شما آپلود کردی؟ اما نوشته توسط پیر پسر:stupid::stupid: اچ آر عزیز یعنی شما پیر پسر هستی؟؟؟ آقا یکی مارو روشن کنه بفهمم اینجا چه خبره! آخه جدیدا کاربرهای دو پروفایله زیادشدن :((
[quote='nobleman']نقل قول از hr498:
دوستان من به عمد داستان کتاب دیگر برونته ها را نوشتم که ببینم اصلا کسی این کتاب را خونده که اشتباه من را گوشزد کند...
خط اول را درست نوشتم ، داستان خط دوم متعلق به کتاب "ویلت" از همین نویسنده هست
آخر داستان دو تا ازدواج داره، خودتون برید بخونید...
سعید جان نمیشه خودت آخر داستان رو بگی. ما دیگه مجبور نباشیم ساعت ها کتاب رو بخونیم و دست آخر همون آخرشه که مهمه.
حالا نمیشه شما راهنمایی کنید و ما هم باز حدس بزنیم؟ نکنه دوتا ازدواج هم از یه کتاب دیگس و داری سرمون رو شیره می مالی.
منظورت از اینکه خط دوم مال این کتاب نیست چیه؟ یعنی سارکوزی بی دایه شد؟ یتیم خونه تأسیس نمیشه؟
خوب حداقل بچه ی یتیم توی داستان نداریم و این خودش یه نقطه ی قوتی برای آخر داستانه.[/quote]
دوست من ، من با این اینترنت ذغالی کتاب را آپلود کردم که بخونید، با این حال اگر هم نخوانید ، چیری از دست نمی دهید،کتاب جالبی نیست.
داستانش مربوط به دو دختره که با هم دوست هستند، یکی پولدار و کارخانه دار و دیگری دختری با زندگی معمولی، آخرش هم با دوپسر ازدواج میکنن. تمام.
شب خوش
شرلی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک