رسته‌ها
واترینگ هایتز
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 88 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 88 رای
✔️ کتاب واترینگ هایتز به سه نام در ایران ترجمه شده است. بلندی های بادخیز ،عشق هرگز نمی میرد،و نام سومی که بیشتر به این نام مشهور است، بلندی های بادگیر.

رمان ،داستان زندگی پسری بی سرپرست است به نام هیث کلیف که ورودش به یک خانواده ثروتمند و نوع برخورد اعضای خانواده با او و عشقش به کاترین دختر خانواده، از او مردی شیطان صفت می سازد که در خیل داستان این خصوصیت، ماجراهایی را برای اعضای خانواده در رابطه با هیث کلیف پیش می آورد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
242
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/12/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی واترینگ هایتز

تعداد دیدگاه‌ها:
24
[quote='shmortezavi']سلام میگم چرا نمیشه دانلود کرد؟[/quote]

بالای صفحه با انتخاب گزینه دریافت می تونین کتاب رو دانلود کنین
:-(:-(
لطفا اگه کسی کتابای واترینگ هایتز و شرلی رو داره برای منم بفرسته([email protected]
دیگه کلافه شدم.چرا نمیشه دانلود کرد؟؟؟؟!!!(?)
من واقعان از سبک این کتاب خوشم اومد اولش فکر می کردم واقعان نمی تونه کتاب جالبی باشه ( البته با توجه به سبک های مورد علاقه خودم ) ولی بعدش هیجان و جذابیت کتاب واقعان چشم گیر بود به نظرم نویسنده اولش شروع خوبی نداشته ولی باعث میشه خواننده از توضیحات و جزئیات رفتار عوامل داستان خسته بشه ولی در ادامه واقعان قشنگ میشه . خوندن این کتاب رو حتمان توصیه می کنم .
من از پانزده سالگی تا امسال که 25 سال دارم 6 بار این رمان را که نه تنها شاهکار ادبیات انگلیس بلکه اروپا است را خوانده ام. توصیه میکنم ترجمه کاملتری را بیابید و بخوانید، کتابی که در کتابخانه من وجود دارد کاملتر است.
من از پانزده سالگی تا امسال که 25 سال دارم 6 بار این رمان را که نه تنها شاهکار ادبیات انگلیس بلکه باروپا است را خوانده ام. توصیه میکنم ترجمه کاملتری را بیابید و بخوانید، کتابی که در کتابخانه من وجود دارد کاملتر است.
من از پانزده سالگی تا امسال که 25 سال دارم 6 بار این رمان را که نه تنها شاهکار ادبیات انگلیس بلکه بریتانیا است را خوانده ام. توصیه میکنم ترجمه کاملتری را بیابید و بخوانید، کتابی که در کتابخانه من وجود دارد کاملتر است.
یادمه وقتی یه بچه 10 ساله بودم توی یه زمین خالی که ما برای فوتبال بازی ازش استفاده می کردیم یه روز صبح جمعه یه عالمه کتاب روی زمین پیدا کردیم . کتابا رو به خونه بردم. میون آنها چندتا کتاب مثل مسخ، بلندی های بادگیر بود و سه قطره خون یود.بدلیل شرایط خاص اجتماعی اوایل ده شصت پدرم همه کتابه رو سوزوند. تنها کتابی که تونستم نجات بدم مسخ بود که اون هم توی مدرسه ازم گرفتن و مدیرمون اونو جلوی چشمام پاره کرد. بلندی های بادگیر از سی سال پیش تا حالا تو ذهنم بود.
اگه میشد همزمان چند کتاب رو دانلود کرد خیلی بهتر بود:-((?)
واترینگ هایتز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک