رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جنایت از یاد رفته
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 83 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 83 رای
✔️ کتاب حاضر آخرین داستان از مجموعه داستان های خانم مارپل است که در بحبوحه جنگ جهانی دوم نوشته شده است. کریستی در این کتاب ماجرای خانم مارپل را روایت می‌کند که به زوج جوانی کمک می‌کند تا بتوانند حقایقی در مورد زندگی گذشته زن خانواده را کشف کنند.

اندکی پس از این که گواندا به خانه ی جدیدش آمد، اتفاقات عجیب و غریبی به وقوع پیوست. او علیرغم تمام تلاش هایش برای نوسازی و مدرن کردن این خانه، تنها دریافت که هر تغییر جدیدی که می خواست در این خانه انجام دهد، به گونه ای قبلا در آن صورت گرفته بوده است. اما این تمام مشکل نیست و گواندا هر بار که از پله ها بالا می رود، دچار ترس و واهمه ای غیرقابل توضیح می شود. آیا همه ی این اتفاقات ساخته ی ذهن گواندا است یا این که او به شکلی ناخودآگاه می داند که خانه قبلا به چه شکلی بوده است؟ خانم مارپل وارد این ماجرا می شود و درمی یابد که معمایی حل نشده از یک قتل در پشت پرده ی این اتفاقات قرار دارد. اما حتی خانم مارپل نیز تصورش را نمی کند که قاتل، دوباره دست به کار خواهد شد.

این کتاب با عنوان دیگر "تصویر تلخ یک نقاش" با ترجمه بهرام افراسیابی در سایت موجود است:
https://ketabnak.com/book/21768
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنایت از یاد رفته

تعداد دیدگاه‌ها:
8
این کتاب با عنوان دیگر "تصویر تلخ یک نقاش" با ترجمه بهرام افراسیابی در سایت موجود است
به این جمله دقت کنید تا مپل من دوبار دانلود نکنید:D
آگاتا کریستی در کتاب رکوردهای گینس مقام اول در میان پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب در تمام دوران‌ها و مقام دوم (بعد از ویلیام شکسپیر)در میان پرفروش‌ترین نویسندگان در هر زمینه‌ای را به خود اختصاص داده‌است. تخمین زده شده‌است که یک میلیارد از کتابهای او به زبان اصلی (انگلیسی) و یک میلیارد دیگر در ترجمه‌های گوناگون به ۱۰۳ زبان دنیا به فروش رسیده‌است .(منبع ویکیپدیا فارسی):-)
اسم این کتاب ، "جنایت در خانه ی ساحلی" ست.
هر دم از این باغ بری میرسد،تازه تر از تازه تری میرسد بابا دمتان گرم باد
جنایت از یاد رفته
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک