رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تصویر تلخ یک نقاش
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 93 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 93 رای
✔️ تصویر تلخ یک نقاش یا پنج خوک کوچک، رمانی جنایی به قلم آگاتا کریستی است که شخصیت اصلی آن هرکول پوآرو می‌باشد.
این کتاب دارای دو عنوان انگلیسی و آمریکایی می باشد عنوان انگلیسی با معنی پنج خوک کوچک و عنوان آمریکایی با معنی قتل عطف به ماسبق.

خلاصه داستان
کارآگاه پوآرو بنا به درخواست دختر کارولین برای کشف واقعیت دست به یک رشته فعالیت دامنه دار می‌زند ولی مشکلات زیادی پیش می‌آید. در واقع اگر کارولین شوهرش را نکشته باشد، پس پوآرو باید جای دیگری اما دامنهٔ فعالیت محدود است. روزی که آمیاس کریل شوهر خانم کارولین به قتل رسید ۵ نفر حضور داشتند:الزا گریر، دختر جوان و زیبایی که با آمیاس کریل سروسری داشته و داشته و آمیاس مشغول ترسیم تصویری وی بوده‌است. برادران فیلیپ و مردیت بلیک که هم همسایه و هم از دوستان قدیمی کارولین و آمیاس می‌باشند، آنجلا وارن خواهر ناتنی خانم کارولین که در آن زمان نوجوانی بیش نبوده و خانم سیسیلیا ویلیام پرسار و سرپرست آنجلا..... تصویر تلخ یک نقاش داستانی است که به شیوهٔ غیر معمول ولی بسیار جالب پیش می‌رود و خواننده را در بر می‌گیرد. پوآرو نخست به دیدن ۵ نفری می‌رود که در روز حادثه در خانه صحنه حضور داشته‌اند، وی از هر یک از از آن‌ها جداگانه با روش خود حرف بیرون می‌کشد و سعی می‌کند داستان را از زبان خودشان بشنود تا بلکه به جریان قتل آمیاس پی ببرد. ضمنا نام این پنج نفر را پنج خوک کوچک می‌نهد که هریک سمبل یکی از شاهدان حاضر در قضایا هستند. فیلیپ بلک:خوک کوچکی که به بازار رفت چون مشاور مالی بود. مردیت بلک:خوک کوچکی بود که در حانه ماند چون وی مایملک خانواده را به ارث برد و به اصطلاح بست نشست! الزاگریر:سومین خوک کوچک بود که خوراک گوساله خورد چون به این غذا بسیار علاقه داشت. خانم سیسیلیا ویلیام:چارمین خوک کوچکی بود که کاری از دستش بر نمی‌آمد، چون از کار تدریس بازنشسته بود و درآمد بسیار اندکی بود و به قول معروف با آب باریکه گذران زندگی می‌گذراند. آنجلا وارن:وی نقش خود را به عنوان پنجمین خوک کوچک خیلی خوب ایفا می‌کرد چون همیشه در راه خانه جیغ می‌زد.

این کتاب با عنوان دیگر "جنایت از یاد رفته" با ترجمه عباس خیرخواه در سایت موجود است:
http://ketabnak.com/comment.php?dlid=23128
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تصویر تلخ یک نقاش

تعداد دیدگاه‌ها:
21
الان نمیشه اینو دانلود کرد، به چه دردی میخوره کتابناک😒😏
قشنگ بود ولی من تقریبا فهمیدم قاتل کیه...دیگه خودم یه کارآگاه شدم;-(
[quote=\'msaedi92\']آره. خیلی از کلمه \"گفت\" استفاده کرده. تقریبا تو هر خط یه \"گفت\" نوشته. من تمام کتاب های انگلیسی شو دارم. می تونست خیلی از \"گفت\" ها رو حذف کنه.[/quote]
کلا شما تا میتونی ایراد بگیر ، واسه منتقد شدنت خیلی خوبه
ترجمه دیگه این کتاب به اسم جنایت خفته هست که تو سایت موجوده
لطفا یه کتابو با یک اسم تو سایت بذارین/این کتاب همون کتاب جنایت از یاد رفته هستش که من قبلا از همین سایت دانلود کردم
آره. خیلی از کلمه "گفت" استفاده کرده. تقریبا تو هر خط یه "گفت" نوشته. من تمام کتاب های انگلیسی شو دارم. می تونست خیلی از "گفت" ها رو حذف کنه.
ترجمه های آقای افراسیابی اصلا جالب نیستن.
قتل راجر آکروید رو اگه میشه بگذارید ..ممنون میشم:-)
من عاشق کتاب های جنایی ام. همشون را هم دوست دارم. ممنون
تصویر تلخ یک نقاش
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک