رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نمونه های شعر نو
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 30 رای
گردآورنده: پرویز داریوش

"نمونه‌های شعر نو" اثری است که توسط پرویز داریوش در حدود نیم‌قرن پیش گردآوری و منتشر شده است. این دفتر شعر دربردارنده مجموعه اشعاری است که در خلال سال‌های ۱۲۸۸ تا ۱۳۲۵ خورشیدی توسط شعرای گوناگون سروده شده است. مجموعه‌ای که اینک از نظر خوانندگان خواهد گذشت، شامل اشعاری است که نخستین آن‌ها به سال ۱۲۸۸ و آخرین آن‌ها در سال ۱۳۳۲ سروده شده است. غرض مولف از گردآوری این اثر، فراهم کردن نمونه‌ای از آثار شعرای معاصر است که دارای خلاقیتی منحصر به فرد در شعر و شاعری بوده و راهگشای مسیری نوین در ادبیات ما گشته‌اند.
این دفتر شعر شامل اشعاری از این شاعران است:
علی‌اکبر دهخدا / حیدرعلی کمالی / ملک‌الشعرای بهار / ایرج جلال المالک / نیما یوشیج / ابوالقاسم لاهوتی / رشید یاسمی / میرزاده عشقی / ذبیح بهروز / پروین اعتصامی / لطفعلی صورتگر / رعدی آذرخشی / محمدحسین شهریار / حسین پژمان / حبیب یغمایی / پرویز ناتل خانلری / محمدحسین علی‌آبادی / مهدی حمیدی / میرفخرایی / فریدون توللی و…
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1389/11/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نمونه های شعر نو

تعداد دیدگاه‌ها:
1
نمونه های شعر نو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک