رسته‌ها
والکیری ها
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 117 رای
نویسنده:
مترجم:
آرش حجازی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 117 رای
✔️ پائولو کوئیلو این بار شخصیت اصلی کتاب خودش شده است. پائولو کوئلیو تازه کتاب را نوشته و به استاد جادوگری‌اش، جی،‌ نشان داده است. جی از خواندن کیمیاگر خوشحال می‌شود، اما معتقد است که پائولو باید قبل از هر چیز ماجراهایی را از گذشته‌اش فراموش کند و به همین دلیل به او توصیه می‌کند «فرشته‌اش را ببیند.» اما پائولو نمی‌داند چگونه این کار را بکند. به همین دلیل همراه با همسرش راهی سفر می‌شود و در این راه حتا جانش به خطر می‌افتد. در این سفر توک را می‌بینند که پسری جوان است و در عین جوانی از استادان سنت جادو. توک به پائولو و همسرش توصیه می‌کند که «والکیری‌ها» را ببینند. والکیری‌ها دسته‌ای از زنان بیابانگرد هستند که در شهرهای مختلف در دل بیابان، ‌بازشدن دروازه‌های بهشت را موعظه می‌کنند و گویا دائماً با فرشتگان خود در تماس هستند. اگر پائولو ملاقات با فرشتگان را از والکیری‌ها بیاموزد، زندگی‌اش دگرگون خواهد شد.
پائولو کوئلیو در این کتاب بخش‌هایی ناگفته از زندگی گذشته‌ی خود را افشا می‌کند؛ افشا می‌کند که مدت‌ها در خدمت شر بوده، افشا می‌کند که چگونه با همسرش دچار اختلاف شده بودند، چگونه در سنت جادویی خود به بن‌بست رسیده بود و جزییاتی دیگر در بطن فصه‌ای متعالی.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
202
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mana1
mana1
1389/10/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی والکیری ها

تعداد دیدگاه‌ها:
6
با اینکه خاطرات یک مغ تمرین و کیمیاگر جادوی بیشتری داره ولی از والکیری ها بیشتر یاد می گیرم!ساده و صریحه... اول میرم تو یه تلخی ولی بعد خوب خوبم:-)
خیلی خیلی قشنگه و جالب. وقتی این کتاب رو خوندم تا چند روز تو فکر اتفاقات داستان بودم. و چیزهای زیادی یاد گرفتم.
یکی از بهترین کتاب های پائولو کوئیلو
حتما بخونید8-)
از خوشحالي نمي دونم چي بگم.عاشق مطالعم و يه عضو ثابت خواهم شد
شخصیت والهالا یه افسانه است....واسم جالب بود...و البته نقش زنش رو هم تو زندگیش نشون میداد...
PDF
979 کیلوبایت
والکیری ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک