رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آمار و احتمال
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 30 رای
کتاب آمار و احتمالات...انتشارات دانشگاه پیام نور
این کتاب که با عنوان امار و احتمال می باشد و از سری کتاب های درسی دانشگاه پیام نور برای دانشجویان رشته ی آمار است و انتشارات دانشگاه پیام نور آن را به چاپ رسانیده است.
تالیف کتاب به صورت گروهی است.مولفان کتاب عبارتند از:دکتر نرگس عباسی،دکتر علی شادرخ و دکتر محمد قاسم وحیدی اصل.
نسخه ای که برای دانلود قرار داده شده است چاپ= سال 1388 هجری شمسی می باشد.این کتاب در حقیقت آمار و احتمال پایه را اموزش می دهد و به عنوان منبعی برای آمار و احتمالات مهندسی نیز قابل استفاده است.
مشخصات کتاب:
این کتاب شامل هفت فصل است و یک فصل نیز به عنوان ضمیمه در آن وجود دارد که حل تمرین های فصول کتاب در آن قرار دارد البته فقط جواب اخر ارائه شده است.در انتهای کتاب حدود 130 سوال تستی هم از کل مباحث کتاب وجود دارد.و جداول مورد نیاز درس امار مثل توزیع نرمال و سایر جداول نیز در انتهای کتاب امده است.کل کتاب 370 صفحه است.
عنوان فصول کتاب عبارت است از:
فصل اول:آمار توصیفی
فصل دوم:قوانین شمارش
فصل سوم:احتمال
فصل چهارم:متغیرهای تصادفی،توزیع ها و چگالی های احتمال
فصل پنجم:امید ریاضی
فصل ششم:توزی ها و چگالی های احتمال خاص
فصل هفتم:محاسبات با نرم افزار(نرم افزار مینیتب)
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
roholahfrj
roholahfrj
1389/11/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آمار و احتمال

تعداد دیدگاه‌ها:
3
خود مولفان این کتاب،کتاب جناب فروند رو برداشتن کپی پیس کردن بعدشم این کتاب رایگانه همه جا خود سایت پیام نور این کتاب رو به صورت پی دی اف قرار داده بعد زدین وضعیت مالکیت حقوقی معلوم نیست
وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این ثر محق هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی تمام یا بخشی از آن‌را به ما بدهید یا آن‌را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در ویکی کتابناک مطالعه کنید.

پس چرا کتاب را گذاشتید اگر میخواهید فقط معرفی کنید یک بخش برای معرفی کتاب بزارید ما به امید دانلواد میایم ولی فقط کتاب معرفی شده میبینیم که حق تکثیر آن مال کسی هست
ممنون از زحمت شما
آمار و احتمال
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک