رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ارمنی بیاموزیم: خودآموز ارمنی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 78 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 78 رای
کتاب حاضراز چند بخش تشکیل میشود، در بخش نخست شرحی خلاصه درباره زبان ارمنی سپس تدریس الفبای ارمنی و آنگاه شرح دروس و برگزیده ای از متون ارمنی همراه با ترجمه فارسی و در پایان چند پیوست ارائه میگردد. هریک از دروس خود دارای موضوع خاصی بوده شامل واژگان همان درس میشود، آنگاه گفتارها و سپس مهمترین نکات دستوری تشریح می گردد در بخش گفتارها چند ضرب المثل ارمنی بکار رفته و به کتاب تنوع هرچه بیشتر می بخشد. از آنجا که ارائه تلفظ (فارسی و لاتین) تمام واژه ها حجم کتاب را افزون می نمود در تدریس الفبا تاکید بیشتری شده است تا خواننده در آغاز با تلفظ صحیح حروف آشنا شده بتواند واژ ها را در گفتارهای بعدی به آسانی تلفظ کند البته برای یادگیری تلفظ چند حرف که ویژه زبان ارمنی است خواننده باید به تلفظ آنه که به زبان فارسی و لاتین ارائه شده توجه نموده در صورت امکان با تماس گرفتن با افراد ارمنی زبان این حروف را بهتر فرا گیرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
libraziti
libraziti
1389/11/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ارمنی بیاموزیم: خودآموز ارمنی

تعداد دیدگاه‌ها:
16
کتاب اموزش ارمنی خیلی کم پیدا میشه. این جزو خوباست.
تشکر خوب بود و کامل اما از کیفیتی مطلوبی برخوردار نبود
کتاب بسیار جالبی از مولف همین کتاب توسط انتشارات نائیری منتشر شده. من آن را خریدم و برای یادگیری مقدماتی زبان ارمنی بسیار مفید بود. دوستان اگر خواستید تهیه کنید می توانید از نشانی مظهری خیابان کوه نور کوچه دوم پلاک 18 انتشارات نائیری تهیه نمایید. شماره تماسشان 88739420
salam chejuri loud mishe az koja loud konim pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
من که نفهمیدم چه جوری باید دانلودش کرد .
اگه کسی فهمیده به منم بگه یا برام ایمیلش کنه
ممنون میشم
ایمیل من
[email protected]
وای مرسی! فکر نمیکردم بتونم این کتابو اینجا پیدا کنم! :-*
ارمنی بیاموزیم: خودآموز ارمنی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک