رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ت‍اری‍خ‌ اورش‍ل‍ی‍م‌: ب‍ی‍ت‌ ال‍م‍ق‍دس‌

ت‍اری‍خ‌ اورش‍ل‍ی‍م‌: ب‍ی‍ت‌ ال‍م‍ق‍دس‌
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 58 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 58 رای
در کتاب تاریخ اورشلیم (بیت المقدس) ، سعی شده از آنچه در طول تاریخ‏ طولانى بر این شهر مقدس و در عین حال نگونبخت گذشته، به اجمال یاد شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ارش بابایی
ارش بابایی
1389/10/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ت‍اری‍خ‌ اورش‍ل‍ی‍م‌: ب‍ی‍ت‌ ال‍م‍ق‍دس‌

تعداد دیدگاه‌ها:
5
سلام برادر(نفر قبلی)...
سال ها قبل از این که اسلام وارد سرزمین فلسطین بشه، اسم اونجا توسط ساکنین همیشگیش، کنعانیان، اورشلیم بوده و این اسم هم هیچ منافاتی با عقاید ما نداره بزرگوار...
من این کتابو نخوندم شناختی هم روی نویسندش ندارم ولی خیلی برام جالبه ، طرف دکتر که هست ، سیدم هست ولی با این حال اسم کتابو چی گذاشته اورشلیم تو پرانتز بیت المقدس این خیلی بده . حکایت اسرانیلیا حکایته اون یارواست که می بینه صف نونوایی شلوغه الکی می گه دارن تو کوچه پایینی حلیم میدن همه می ریزن میرن ، طرف وقتی می بینه همه دارن می رن می گه نکنه واقعا دارن حلیم می دن ، حالام این پدر سوخته ها یه دروغی گفتن خودشونم باور کردن خبریه ، نه آقا بیت المقدس همیشه بیت المقدسه ، ارشلیم نیست ، حتی تفاوت تو تلفظ اسمم پیداست . این کجا اون کجا . (?)
واقعا مفید بود خوبه که این کتابارو در دسترس قرار می دین
اگر ما خودمان به بیت المقدس بگوییم اورشلیم پس سراییلیها چه بگویند؟!
ت‍اری‍خ‌ اورش‍ل‍ی‍م‌: ب‍ی‍ت‌ ال‍م‍ق‍دس‌
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک