رسته‌ها

لغت نامه توضیحی ترکی آذربایجانی - جلد 4

لغت نامه توضیحی ترکی آذربایجانی - جلد 4
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 73 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 73 رای
کار بر روی کتاب (آذربایجان دیلینین ایضاحلی لوغتی) در سال‌های 40 قرن پیش با همت گروهی از زبانشناسان، لغت‌شناسان به سرپرستی «پروفسور علی‌حیدر اوروجوو» شروع شد و اولین نشر آن در 1966 اتفاق افتاد و 14 سال بعد دومین ویرایش آن به چاپ رسید. ویرایش‌های نخست با الفبای سیریلیک در آذربایجان شوروی به چاپ رسیده بود و شامل سه جلد می‌گردید. ویرایش سوم این اثر ستبر توسط «بهزاد بهزادی» در سال 1376 در انتشارات «درسا-تهران» در سه جلد در ایران منتشر گردید که به زودی نایاب شد.
اثر حاضر نسخه‌ی چهار جلدی این لغت‌نامه است که با الفبای لاتین و با ویرایش و بازبینی دوباره به سال 2006 در «آکادمی ملی علوم آذربایجان» به انجام رسیده است و توسط انتشارات «شرق- غرب» در باکو به چاپ رسیده است.
نسخه‌ی الکترونیکی این مجموعه‌ی بی‌نظیر، با کیفیتی بسیار عالی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
712
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
altay1284
altay1284
1389/09/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی لغت نامه توضیحی ترکی آذربایجانی - جلد 4

تعداد دیدگاه‌ها:
7
این کتاب جز نایاب ترین کتابهاست ازتون خیلی ممنونم که این کتاب رو تو سایت ارائه کردین.بسیار مفید وکاربردی هست خسته نباشید.
بسيار جالب و كاربردي مي باشد. باتشكر:-)
به درد من نخورد و بی خود دانلود کردم و وقتم را هدر دادم .
من از مادر یک ترک زبان از یک قومیّت قدیمیم ولی به دلیل مشکلات جامعه ای که در آن زندگی میکنم . زبان ترکی را در حدّ سخن گفتن به صورت شکسته بسته بلدم که این برخلاف میل من است امیدوارم این کتاب کمکی باشد که من بیابم خودم را!؟
من یک ترک زبان از یک قومیّت قدیمیم ولی به دلیل مشکلات جامعه ای که در آن زندگی میکنم . زبان ترکی را در حدّ سخن گفتن به صورت شکسته بسته بلدم که این برخلاف میل من است امیدوارم این کتاب کمکی باشد که من بیابم خودم را!؟
به عنوان مترجم، برای من بسیار مفید و جالب بود
لغت نامه توضیحی ترکی آذربایجانی - جلد 4
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک