رسته‌ها
فراماسونری و دجال آخرالزمان
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 169 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 169 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
273
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
kli_tab
kli_tab
1389/10/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فراماسونری و دجال آخرالزمان

تعداد دیدگاه‌ها:
34
بچه ها اگه کسی میدونه جواب بده
من هر کار میکنم دانلود نمیشه حتی مطالعه آنلاین هم باز نمیشه با اینکه امتیاز ۱۰۰ دادم و امتیازات رو خورد
در پاسخ به nabboooodkardia000 : لیسانس برق پیام نور و ماله کشی حمله ی اعراب ؟؟؟؟؟!!!!! خب پس معلوم شد سطح شناخت و معلوماتت چقدره !!! عزیز دلم ، به جای گیر کردن توی ظواهر و جوسازی های پوچ و بی اساس ، اگه پرگماتیستی و میدانی نگاه کنی ، میبینی که این آدم توی وطن پرستی و کارآمدی از خیلیا جلوتره ... منم وطن پرستم و به این موضوع افتخار میکنم ، منتها متر و معیارم مثه شما و امثال شما دگم و بسته و متعصبانه نیست ...
رائفی‌پور وطن‌پرسته؟!؟!
مگه همین رائفی‌پور پارسال نگفت "اگه قرار باشه ما از ایران بریم با موشک‌هامون چنان کشور رو می‌کوبیم که حتی گیاه هم نتونه توش سبز بشه".
کدوم وطن‌پرستی می‌تونه در مورد کشور خودش همچین حرفی بزنه؟
بعید می دونم ایشون این حرف رو زده باشن. اگر کسی نسبت به سرزمین و مردمش چنین نظری داشته باشه، نهایت پست فطرتی و رذالتش رو نشون داده. سپاسگزار می شم، لینک و منبع خبر رو اینجا بذارید.
کی واقعا کتابای این عسسسسسسسسسسسسسسسسسستاد متوهمو میخونه؟
اگر وافعا این فرد رو مرجع میدونید حتما پیش یک روانشناس خوب و سالم برید.
من نمیدونم چقدر این آدم رو میشناسی یا چه چیزی باعث شده که این حرف رو درموردش بزنی ولی یه نکته ی تاریخی بهت میگم شاید یه مقدار تجدید نظر کنی : در طول تاریخ موارد متعدد وجود داشته که نشون میده افرادی که اهل تحقیق ، تفکر منطقی و انصاف نبودن و بر دیدگاهشون تعصب داشتن ، به آدم های باسواد و متفکر و آزاد اندیش که شواهد و استدلال ارائه می دادن میگفتن "متوهم" و خیال پرداز" ... در نهایت گذر زمان حقانیت این متفکرین و جهل افراد اتهام زننده را ثابت میکرد .
حیف اون پروفایلت اسم خودتو گذاشتی وطن پرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من تمام ویدیو ها سخنرانی های فرد متوهم رو دیدم از ماله کشی حمله اعراب تا تحقیق کردن بر اساس چند پست اینستاگرام و یوتیوب تحقیق و نتیجه گیری میکنخ اونم با لیسانس برق دانشگاه پیام نور شما هم آقای وطن پرست لطفا از دشمنان دروغگو دفاع نکن
ناقلان اخبار و راویان شکر شکن آثار و پیشگویان آخرالزمانی دانا گویند : سفیانی از نواحی شام خروج می کنه . . . . حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را . . . .
خدا به استاد رایفی بور عمر بیشتر عطا بکنه
فراماسونری و دجال آخرالزمان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک