رسته‌ها
ربه کا
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 1537 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 1537 رای
کتاب با این جمله شروع می شود که یکی از آغازهای مشهور تاریخ ادبیات است: "دیشب در عالم رویا دیدم که بار دیگر در ماندلی پا گذاشتم" و توسط زن جوانی روایت میشود که تا پایان داستان نام اورا نمیفهمیم و صرفا به نام خانم دووینتر شناخته میشود. داستان در باب زن جوان خدمتکاری است که با مردی ثروتمند آشنا می‌شود و مرد جوان به اوپیشنهاد ازدواج می‌کند. دختر جوان پس از مدتی زندگی پی می‌برد مرد جوان، همسر زیبای خود را در یک حادثه از دست داده و سیر داستان پرده از این راز بر می‌دارد ..........
به آتش کشیده شدن قصر مرد ثروتمند و افشای راز همسر جذاب و زیبایش نشانی از حقایق و نیمه پنهان وجود آدمها است که با ظاهری آراسته و با شکوه پوشانده شده‌است. در حالی که در داخل این ظاهر براق و خیره کننده، آدمها در حال زجر کشیدن و زجر دادن یکدیگر هستند و هیچیک از این حقایق به چشم افراد ساده دل و ظاهر بین که از خارج این زندگی به آن نگاه می‌کنند، نمی‌آید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
261
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1401/01/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ربه کا

تعداد دیدگاه‌ها:
180
یکی از زیباترین کتابهایی که از خیلی وقت پیش تا به امروز خوندم؛ نمیدونم چند دهه دیگه باید بگذره تا مثل دافنه دوموریه و داستایوفسکی ها بیان و ازین متون آموزنده بنویسند. آدم داستان نماهای امروزی رو می خونه تا چند وقت نمیدونه که چطوری و با چه راهکاری باید فراموششون کنه.(خخخهه)
با توجه به اینکه احساس می کنم همه کسانی که این نظرات رو میخونن اهل کتاب و فرهنگ هستند خواهشی داشتم که اگه مدیر سایت لطف کنند و بزارن
من کارمند یک کتابخانه عمومی در یکی از مناطق محروم هستم که با کمبود کتاب مواجه هستیم اگر کسی کتاب دست دوم برای اهدا در هر زمینه و هر رده سنی داشته باشه هماهنگ کنه واقعا کار خیری هست چون هیچ جایی برای کتاب مناسب تر از کتابخونه نیست.
سلام عزیز! پس چرا شماره تلفن یا ایمیلی نذاشتی که خیّر مورد نظر با شما تماس بگیره؟ من یکسرس کتابهای بسیار خوب و تقریبا در حد نو داشتم اما اصلا نمیدونم چطوری باید به دست شما برسونم!!
همین الان تموم شد ، بسیار زیبا ♥
این جمله از توضیحات هم قشنگ بود » افشای راز همسر جذاب و زیبایش نشانی از حقایق و نیمه پنهان وجود آدمها است که با ظاهری آراسته و با شکوه پوشانده شده‌است.
من این کتابو خوندم.عالی بود.یه داستان متفاوت!
اون حرصی که من سر پایان این کتاب خوردم سر جریانات وسطش نخوردم:-(
فوق العادس این کتاب داستان فوق العاده جذاب که مجبور میشی یه نفس تا اخرش بری و مایوست نمیکنه به هیچ عنوان. عالی
این کتاب خیلی خوبه...از آخر داستانشون خیلی خوشم میاد...و به نظرم اصلا ضعیف نیست
خدمت دویتان عزیز عرض کنم اگه توان مالیتون اجازه خرید کتاب ها رو میده به خاطر کمک به مترجم و ناشر کتاب ها رو خریداری کنید
اگر که نه تو گوگل نام کتاب رو بنویسید و سرچ کنید ده ها سایت پیدا میشه که لینک دانلودشون فعاله
موفق باشید
PDF
21 مگابایت
ربه کا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک