رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مدارات ساده الکترونیک
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 33 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 33 رای
الکترونیک جزو یکی از محبوب ترین شاخه های علمی است که در سالیان اخیر، با استقبال چشمگیری روبه رو شده و مخاطبین پیر و جوان قابل توجّهی را مجذوب خود نموده است. شاید یکی از علل این اتّفاق، نقش پررنگ این دانش در طرّاحی و ساخت بسیاری از وسایل و دستگاه هایی مثل رادیو، تلویزیون، تلفن همراه، رایانه و... باشد که همه ی ما در طول شبانه روز، به میزان زیادی با آ نها سروکار داریم. همان دانشی که با بهره گیری از تعدادی قطعات ظریف و سبک و نسبتاً ارزان قیمت، امکان طرّاحی و ساخت مدارها و مجموعه های کارا و جالبی را میسّر میسازد.
با وجودی که شرط لازم برای آشنایی و ورود به هر شاخه ی علمی جدید، داشتن اطّلاعات جامع و مبسوط در آن حوزه میباشد، بسیاری از شیفتگان این رشته ترجیح می دهند همزمان با مطالعه و فراگیری اصول نظری علم الکترونیک، به کارها و تجربیّات عملی نیز مبادرت کنند و آموزش های علمی و عملی را توأم نمایند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/10/22
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مدارات ساده الکترونیک

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام لینک این کتاب فعال کنید این کتاب خیلی قدیمیه و دیگه هم چاپ نمیشه اخه
ممنون بابت زحمات شما عزيزان اگر امكان داره كتابهاي اموزشي مدارات الكترونيكي بيشتر كنيد
با تشكر
مدارات ساده الکترونیک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک