Hiweb بوکیار - دانلود کتاب های انگلیسی دانشگاهی و علمی

آموزش احضار روح

آموزش و نحوه احضار کردن روح

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» کتابناکهای مرتبط:
نقش جادویی عدد هفت
هنر زندگی (مراقبه ویپاسانا)
نامه هایی به گیل - جلد دوم

آگهی
نسخه ها
PDF
حجم: 411 کیلوبایت
دریافت ها: 54104
تعداد صفحات: 39
3.4 / 5
با 258 رای
امتیاز دهید
5 4 3 2 1

دانلود
دیدگاه‌ها: 229
۱۳۸۹/۰۸/۲۸


پاسخنگارش دیدگاه
majid889
Member
یعنی میفرمایید روح رو میشه دید؟؟
نقل قول  
منمنون واقعا متشکرم بخاطر جامع بود‌ن کتابهای موجود در سایتتون..واقعا عالی هستین
نقل قول  
این کارها رو انجام ندید. در انجام و سرانجامش خیری نیست.
نقل قول  
Pooriaflower
Member
در اینکه راسته شکی نیست
نقل قول  
Auto Smart
Member
یکی از دوستای سابق من یبار برام تعریف کرد که منزل یکی از اقوامشون روح جمیله شیخی رو احضار کردن و به زور فرستادنش رفت و نمیرفته تا قسمش دادن که بره و بعد میگفت همیشه همشون از اون قسمت خونه خوف داشتن. واقعیت دارن و اگر کسی عقلش به چشمشم باشه بازم باور میکنه. ولی انجام ندید خطرناکه شدیدا، کنجکاوی خوبه اما مثل راه رفتن روی لبه شمشیره
نقل قول  
دوستانی که این کتاب را خوندن کسی تونسته روح احضار کنه؟اگه احضار کردین ما رو هم خبر کنید.(خرافات تا چه حد؟؟!!!!!!!!!)
نقل قول  
Delfaan
Member
سلام

حجم کتاب ۴۰ صفحه و ۴۳۰ کیلو بایت است نه ۲ مگا!!!
البته این نوشته فقط یک آشنایی با علم ارتباط با ارواح و شناخت مدیوم هاست.
کتاب مهمتر در این باره کتاب :
ارتباط با ارواح نوشته ی آلن کاردک فرانسوی است.
نقل قول  
javid1385
Member
راسته؟؟؟؟میشه؟؟؟؟؟
نقل قول  
khdragon
Member
در میان تسخیرات و احضارات این احضار خطرناک ترین به جرئت می توان گفت خطرناک ترین احضار است زیرا نه می دانیم این موجود کیست و نه می دانیم چیست
نقل قول  
قنوت
Member
اصلاً دوس ندارم.
نقل قول  
به نام خدا وبا سلام ودرود
بنده تازه عضو سایت شدم ولی در نگاه کلی سایت بسیار جالبیه
امیدوارم بتونم از مطالب سایت استفاده ببرم
با سپاس فراوان از مدیریت سایت وکلیه عواملش
نقل قول  
نقل قول از javiiidan:
روح رو کی دیده،میتونین به منم نشون بدید،آدمای خرافاتی

اگرخیلی از این بابت ناراحتید می تونید با یک پرس و جوی ساده، حتی در همین اینترنت....کتابهای ادعیه و اعمال دیدن روح(البته اگه با جن و ملک براتون تفاوتی نداره چون اونها هم دیده نمیشن) رو پیدا کنید، تحت نظر یک استاد انجامشون بدید و نتیجه رو ببینید...(اگر ظرفیتش رو داشته باشید) خیلیم روشهای سختی نیست، فقط احتباج به دعا، مراقبه، پرهیز غذایی و روزه داری داره...
بجز اون می تونید روش های برون فکنی رو هم انجام بدید، که خیلی ساده تره هست و عواقبش هم کمتره....
البته اگر مایل به انجام هستید و.....
اگر قصد ندارید در روز اول عضویت! (ههه) یک بحث بیهوده در کنار سایر بحثهای "پر محــــتــــــــــــــــوی" سایت به راه بندازید و....
اگر هدفتون از بیان این سوال توجیه کارهای خودتون نیست! و ......
اگر هدفتون اینه که وجود یا عدم وجودش بهتون اثبات شه نه این که با اعصاب دیگران بازی کنید....
(و شرمنده!؟ انقدر مستقیم دارم صحبت می کنم!)
نقل قول  
javiiidan
Member
روح رو کی دیده،میتونین به منم نشون بدید،آدمای خرافاتی
نقل قول  
amizareza
Member
بسم الله الرحمن الرحیم عالم جسم از ماده و صورتی جسمانی بوجود آمده و حیات ظاهری از آثار خود جسم است و هر جسمی بسته به کمال و لطافت روحی مناسب خود را نمایان میکند و حیات مناسب از او ظاهر میشود مثلا برگ ریحان کمال و لطافت کمتری از پوست کرگدن دارد و بهمین سبب در برگ ریحان روح نباتی و حیات نباتی ظاهر شده و در پوست کرگدن حیات حیوانی ظهور یافته که نشان از کمال بیشتر آن در مقایسه با ریحان است. خلقت انسان بگونه ای است که علاوه بر مرتبه جسمانی مراتب دیگری دارد که مثال و نفس و ماده و طبیعت و روح و عقل میباشد که این مراتب مجموعا روح نامیده میشود و در انسان ظاهر شده و با مرگ به عوالم خود برمیگرددو جسم در قبر باقی میماند و برزخ را میگذراند تا به قیامت برسد و در آنجا روح یعنی همان مراتب بالا به جسم اخروی برمیگردد و قیامت برپا میشود.
همه اینها برای فهم و شناخت روح بود تا بدانیم که روح احضار شدنی نیست آنچه که باین عنوان نامیده میشود به غیر از موارد بیهوده نوعی بازی با اچنه است چرا که جنها عمر طولانی دارند و از موارد بسیار قدیمی مطلع هستند چنانکه یکی از آنها در زمان امام صادق علیه السلام از اعمال و آثار خلفای سه گانه خبر داده است. حال کسانیکه دوره ای ریاضت خاص را متحمل میشوند بقول معروف تسخیر جن میگیرند و میتوانند آن جنی را که در تسخیرشان است ببینند و از او خبر بگیرند و دیگران هم این امور را دیده اند و نام آینگونه اعمال را احضار روح قرار داده اند. البته هرکس به تقلید هم این کار را انجام دهد جنیان جوابش را میدهند ولی با بازی همراه است و دیده شده که در بین جوابها پرت و پلاهاتیی هم گفته میشود و چون بعضی از مطالب صحیح بوده است مورد توجه خیلیها قرار گرفته است اما نمیدانند که این بازی گاهی خطرناک میشود چرا که جن مشعری برای درک حالات انسانی ندارد و ممکن ایت از روی بازی بچه فرد مورد نظر را صدمه بزند که اگر از کسانیکه این کار را میکنند پرسش شود ممکن است مواردی را بیاد بیاورند که بی هیچ علت پیدایی مورد بعضی صدمات واقع شده اند.
بنابراین لازم است که این مسائل برای مردم روشن شود و نخواهند که برای تفریح و بازی به این کارها دست بزنند و تازه خبردار شدن از گذشته دلیلی بر پیشگویی نیست و در همان حد مثلا پیگیری دزد و کالای گم شده باقی بماند و آنهم بوسیله همانهایی انجام شود که اهل این کارها هستند و بار صدماتش را هم پذیرفته اند.
نقل قول  
بهتر بود می نوشتند آموزش ارواح با تخته
بنظرم با ذکر و دعا و مندل احضارش خیلی اصولیتر و جواباشم بهتره....البته اگه بعدش زنده موندین...یا گردنتون رو نشکوندن....
اضافه کنم هر کس بره دنبال این کارها، اونم به بهانه تفریح و مسایل مادی یه ابله!
نقل قول  
homan1989
Member
نقل قول از 2080:
نقل قول از hermes7khate:از هر ده خانم حداقل دو نفرشون ادعا می کنن که جن یا روح دیدن.قصد بی احترامی ندارم اما این واقعیتیه که احتمالا برای همه ملموس و قابل تاییده!
آخه چه ربطی به خانوما داره! یعنی اقایون هیچ وقت از این خرافات حرف نمی زنن؟؟؟؟؟چرا از این خرافات حرف می زنیم خیلیم می زنیم ولی این که از هر 2 نفر ادعا می کنن که روح دیدن رو تکذیب می کنم
نقل قول  
SONIA66
Member
اوا !
اگه روح اون بالاییه! خب این چه کاریه! انقد زشت و ترسناکه! همون بهتر که احضار نشه. غول چراغ جادو که نیست. روحه. وقتی زنده بود چی کرد که حالا بیاد بدون جسم و با روحش یه کاری کنه؟؟؟؟ واقعا
نقل قول  
sa7ar
Pro Member
حالا هرکی تونست روح احضار کنه بگه بقیه هم بدونند
نقل قول  
زمانی گالیله راجع به کره زمین حقایقی رو مطرح کرد، مورد غضب انسانهای عصر خودش قرار گرفت تا بالاخره بعد از سالها تلاش توسط سایر دانشمندان این حقایق به اثبات رسید حال علم ماوراء طبیعت هم داره همین مسیر رو طی می کنه ولی فرق دوران ما با دوران گالیه اینه که اون زمان اکثر انسانها سواد نداشتند اما در این دوران سواد داریم اما از نوع شرطی!
نقل قول  
نقل قول از samanta 79:
اﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎ ﺫﻫﻦ ﺭﻭ ﻣﻧﻬﻞ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ....

آره
ذهن منم منهل میشه
و.لی کتاب خوبیه
نقل قول  
چرا وقتی ناتوانی خودمون را در فهمیدن برخی واقعیات ومفاهیم حقیقی میبینیم به مفلهیم غیر حقیقی پناه می آوریم
چرا که اثبات مفاهیم غیر حقیقی عمدتا از اصول غیر حقیقی و غیر منطقی پیروی میکنند
نقل قول  
hermes7khate
Member
نقل قول از samanta 79:
ﺭﻭﺡ ﺑﺨﺸﻲ اﺯ اﻧﺴﺎﻥ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﺪاﻭﻧﺪ ﺑﻪ اﻭ ﺑﺨﺸﻴﺪﻩ...ﺟﻦ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﺧﺪا ﻛﻪ ﻧﺒﺎﻳﺪ اﻭ ﺭا اﻧﻜﺎﺭ ﻛﺮﺩ.ﺟﻦ ﻳﻨﻲ ﭘﻨﻬﺎﻥ.
ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻛﺎﻣﻞ ﺗﺮﻳﻨﺸﻮﻥ ﻗﺮﺁﻥ اﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﺎﺷﻴﻢ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ و ﺩﻳﺪﻥ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﻫﺎﻱ ﻣﻌﺘﺒﺮ و ﺳﻮﺭﻩ ی ﺟﻦ ﻧﻴﺰ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﻂﺎﻟﺐ ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ ﻧﻮﺷﺘﻪ....


قران یک کتاب مذهبی است نه یک مرجع علمی دوست من!
نقل قول  
hermes7khate
Member
نقل قول از 2080:
نقل قول از hermes7khate:از هر ده خانم حداقل دو نفرشون ادعا می کنن که جن یا روح دیدن.قصد بی احترامی ندارم اما این واقعیتیه که احتمالا برای همه ملموس و قابل تاییده!
آخه چه ربطی به خانوما داره! یعنی اقایون هیچ وقت از این خرافات حرف نمی زنن؟؟؟؟؟


فرمایشات شما صحیح است.اما به ندرت مشاهده شده که یه آقای عاقل و بالغ از جن و پری حرف بزنه.
نقل قول  
likeman
Member
[b]موضوع جن در قرآن کریم نیز توسط خداوند سبحان تائید شده است حتی در روایات فراوانی خصوصا از امام علی (ع) تائید گردیده که نه تنها جن که قبل از وجود حضرت آدم ابوالبشر موجوداتی
بر روی زمین زندگی میکرده اند که متاسفانه از نحوه زندگی و آداب و رسوم آنان کسی اطلاع ندارد
بنده با احترام به عقاید و دیدگاه های تمامی دوستان تنها این نکته را یادآور میشوم که جنیان ممکن است هم اکنون در کنار ما و با ما زندگی کنند اما بعید میدانم تا کنون کسی جن یا جنیان را دیده باشد و یا لمس کرده باشد جز وجود نازنین ائمه اطهار سلام ا... علیهما و تعدادی از عارفان و انسانهای خودساخته آن هم به امر پروردگار خالق انس و جن ....!
الله اعلم
نقل قول  
با درود به دوستان... اولا در قرآن و احادیث هم به جن و هم به روح به کرات اشاره شده و در کتاب انجیل و تورات هم به روح اشاره شده است.
ثانیا دلیل نمی شود وقتی چیزی مشاهده نمی شود وجود ندارد. همانطور که اکنون در فیزیک به جهان های موازی و موجوداتی که ممکن است در آن ها زندگی کنند رسیده ایم.نه با فلسفه بلکه با ریاضیات و علم...ثالثا در مورد احضار ارواح با لوح و این ها بگویم طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه ها خیلی وقت است که این مسئله رد شده است و برای نمونه دانشجویان دانشگاهی در آمریکا نامی جعلی درست کرده و برای آن زندگی ساختگی ساختند و در مورد آن نام از تخته ارتباط ارواح استفاده کردند و پاسخ گرفتند و این نشان می دهد تخته ارواح خرافاتی بیش نیست.
رابعا روح وجود دارد. شک نکنید. علاوه بر آن چند موجود دیگر هم هستند که با ریاضت به آن رسیده ام ولی فعلا اجازه بیان نام آن ها را ندارم.. بگزریم. روح هست.. به چند دلیل محکم اول شما در مغز خود خطکشی به طول یک متر مجسم کنید اگر همه چیز مادی بود باید از مغزتان بیرون میزد. دوم: همه زیست شناسان می دانند که سلول های بدن انسان عوض می شود و هر هفت سال تمامی سلول های عصبی بدن کلا عوض می شود. پس اگر روح نبود من باید می گفتم فرشاد هفت سال پیش با ریاضت روح را دیده است و نه بگویم الان!!! اما من همیشه از یک فرشاد نام می برم. حافظه زیستی و ... هم نام دیگری است برای این من... اما دلیل سوم جدیدتر است. به تازگی مشاهده شده افرادی که قلب پیوندی دریافت می کنند از هر چند نفر یک نفر خصوصیات فردی شخص اهداکننده را پیدا می کنند!!!
در پایان صحبت زیاد است / من حتی می توانم چیزهایی بگویم که خودتان مجاب شوید همگی حداقل یکبار این موجودات را دیده اید ولی به یاد نمیاورید.. اما باید بگویم مراقب باشید مرزهای خرافات و علم به اندازه تارمویی از هم فاصله دارند. این ها را مخلوط نکنید.. . روح با خیلی چیزها اشتباه گرفته می شود. نود و نه درصد مشاهده روح اصلا مشاهده روح نیست!!!
نقل قول  
2080
Member
نقل قول از hermes7khate:
از هر ده خانم حداقل دو نفرشون ادعا می کنن که جن یا روح دیدن.قصد بی احترامی ندارم اما این واقعیتیه که احتمالا برای همه ملموس و قابل تاییده!

آخه چه ربطی به خانوما داره! یعنی اقایون هیچ وقت از این خرافات حرف نمی زنن؟؟؟؟؟
نقل قول  
hermes7khate
Member
از هر ده خانم حداقل دو نفرشون ادعا می کنن که جن یا روح دیدن.قصد بی احترامی ندارم اما این واقعیتیه که احتمالا برای همه ملموس و قابل تاییده!
نقل قول  
amenmarr
Member
چشم انسان مهمترین عضو ظاهری بدن انسان است, ساختمان شگفت انگیزی دارد و قادر به دیدن و تشخیص و تفکیک همه اشیاء اطراف و نزدیک به یکهزار رنگ
است, و ... اما وقتی که پرده نازک پلک جلو مردمک و عدسی چشم قرار می گیرد دیگر قادر به دیدن هیچ شیئی نیست, با چشمان مسلح از طریق تلسکوپ می
تواند دوردست ترین اجسام آسمانی و با میکروسکوپ کوچک ترین ذرات را ببیند اما با همه قدرت و وسعت دیدی که چشم انسان دارد با هیچ ابزار و وسیله ای نمی
تواند امواج الکترو مغناطیسی را که اطراف ما را پر کرده و حد و مرزی برای عبور از اجرام و اجسام نمی شناسد, ببیند یا لمس کند و یا احساس کند,این مثالها برای
این بود که عرض کنم؛ نظیر آن امواج که چشم قادر به دین آنها نیست موجودی به نام جن است, با این تفاوت که امواجی که به آن اشاره شد هوشمند نیست, واز
جنس سیگنال با مشخصات ویژه است و جن موجودی است نا مرئی با رازی پوشیده و مستور و هوشمند و دارای شعور در میان جوف نامعلوم و وسعت نامعلوم و
در جایگاه نامعلوم درعالم طبیعت که چشمان ما قادر به دین آنها نیست , شاید معدود کسانی که به علوم غریبه آشنائی کامل دارند بتوانند و یا آنطور که نوشته اند
توانسته باشند, با جن بطریقی ارتباط برقرار کنند, جن از جنس امواج رادیوئی و مغناطیسی نیست زیرا امواج الکترو مانیتیک پدیده ای حاصل از فرستنده های مختلف
با قدرتهای مختلف و طول و عرضهای مختلف و قابل محاسبه و قابل توسعه و قطع و کم یا زیاد شدن است , ولی به اعتقاد خدا باوران, براساس آیات قرآن کریم ,جن
همچون انسان از مخلوقات خدا است, ازهیاَت ظاهری جن هیچ کس با خبر نیست و شکل و شمایل آنرا نمی داند,دخالت این موجود نا مرئی و یا تاثیر و ترتیب آن در
زندگی انسان نا مشخص است, ولی آنچه که مسلم است ممکن است از برای افراد خاصی که با ریاضت در طریق طلب و ارتباط با این موجود باشند میسر باشد,
برای مسلمانان خارج از مفاهیم کتاب آسمانی یعنی داستانهائی که سر هم کرده اند پذیرفتنی نیست و اندیشیدن به این موجود کاملاً بیجا و بی مورد و موجب ایجاد
اوهام و خیالت منفی می شود, بهتر است انسان بجای خیال پردازی و ندیشیدن به این موجود که درقرآن و احادیث توصیه نشده و اتلاف وقت به فکر چاره اندیشی
برای بهبودی و حل مسائل و مشکلات زندگی خویش از راههای عاقلانه باشد, دانستن ماهیت جن در همین حد کفایت می کند
نقل قول  
samanta 79
Member
اﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎ ﺫﻫﻦ ﺭﻭ ﻣﻧﻬﻞ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ....
نقل قول  
marx peyman
Member
بدون هیچ موضع گیری قبلی و کاملا بیطرف اگر به این کتاب نگاه کنیم (که من اینکارو سعی کردم انجام بدم ) باید بگم پراز تناقضات و نقل و قولهایی است که هیچ سند و مدرک علمی پشتش نیست, وانگهی مقوله ی انرژی و فرمهای نا شناخته ی آن از بحث های سنگین علم فیزیک هست که برای درکش باید دانش کافی و پایه از این علم داشت, بنا بر این بسنده کردن به نقل و قولهای موجود در اینترنت و متنهای اینچنینی نمیتونه چیزی رو ثابت کنه. جالبه که در بعضی جاهای کتاب که به نفع موضوع هست از علوم تجربی مدد گرفته میشه و در پاره ای از بخش ها خیلی ساده لوحانه پایه ای ترین اصول علمی نادیده گرفته میشه. ٤٥ دقیقه برای خوندنش صرف کردم و متاسفم. صرفا برای اطلاع بعضی از دوستان که انگ پیش داوری زده بودن اینارو نوشتم .
نقل قول  
samanta 79
Member
ﺭﻭﺡ ﺑﺨﺸﻲ اﺯ اﻧﺴﺎﻥ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﺪاﻭﻧﺪ ﺑﻪ اﻭ ﺑﺨﺸﻴﺪﻩ...ﺟﻦ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﺧﺪا ﻛﻪ ﻧﺒﺎﻳﺪ اﻭ ﺭا اﻧﻜﺎﺭ ﻛﺮﺩ.ﺟﻦ ﻳﻨﻲ ﭘﻨﻬﺎﻥ.
ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻛﺎﻣﻞ ﺗﺮﻳﻨﺸﻮﻥ ﻗﺮﺁﻥ اﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﺎﺷﻴﻢ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ و ﺩﻳﺪﻥ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﻫﺎﻱ ﻣﻌﺘﺒﺮ و ﺳﻮﺭﻩ ی ﺟﻦ ﻧﻴﺰ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﻂﺎﻟﺐ ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ ﻧﻮﺷﺘﻪ....
نقل قول  
samanta 79
Member
ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ اﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎ و ﻣﻂﺎﻟﺐ و ﺭاﻫﻜﺎﺭ ﻫﺎ ﺻﺤﺖ ﻧﺪاﺭﻥ...ﻓﺮﺩﻱ ﻛﻪ ﻓﻮﺕ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ و ﭘﻴﺶ ﺧﺪاﻭﻧﺪ ﻣﻴﺮﻩ....
ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ....ﻛﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﺭا ﻭﺭ ﺧﻴﺎﻝ اﺫﻳﺖﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﺒﻮﺩ ﻗﻠﺐ اﻧﺴﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﺪاﺳﺖ...
ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻛﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺑﺮاﺵ ﻗﺼﻪ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﺪ و ﺧﺎﻃﺮاﺕ ﻛﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮﺵ ﺻﺤﺖ ﻧﺪاﺭﻩ ﻣﻤﻜﻦ اﺳﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﺑﺎﺷﻦ ﻛﻪ ﻣﺎ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭا ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺟﻦ ﻳﺎ ﺭﻭﺡ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﻴﻢ...ﻫﺮ ﺩﻭ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ و ﻣﺨﻠﻮﻗﻲ اﺯ ﺧﺪاﻭﻧﺪ.
نقل قول  
simin
Publisher VIP

آرتین گرامی ! در باره چنین موضوعاتی کاملا با شما موافقم. در کتاب آسمانی ما در کنار آفرینش انسان ، از آفرینش جن هم سخن گفته شده. و بنا بر اهمیت موضوع ناخواسته در مسائلی که به ماوراء ماده مربوط می شه بی محابا نباید قدم گذاشت.
اما منظور من کلی بود. در بسیاری از موارد ، دوستان بدون این که کتابی رو خونده باشن فقط در باره اسمش با هم صحبت می کنن و در باره این کتاب باید بگم ، دیدگاه هایی که امروز درج شد ، همه شون با اما و اگر و صرفا گمانه زنی بود، در حالی که اگر از بحثی نتیجه مفیدی عاید نشه چه سود؟ ضمن این که بعضی ها عمدا با سئوال و جواب از همدیگه با هم قرار گذاشته بودن، اسم این کتاب رو به صفحه اصلی کتاب های مورد بحث ببرن ....و این یعنی این که ما مطالعات مون چقدر کم شده ..... بگذریم ....

نقل قول  
Artin70
Member
ناظر گرامی، اینا چیزایی هست که همیشه بین مردم (اونم نه فقط کشور ما بلکه همه جا) بازارش داغه....
با عرض پوزش من یکی ترجیح میدم هیچ کدوم از دوستان بخصوص کسانی که کنجکاوند کتاب رو نخونند و فقط در بارش نظر بدن....چون بالاخره کاره دیگه شاید کسی با خوندن کتاب تمایل پیدا کرد تا تهش بره و اون وقت اگه درست وارد نشه کارش ساخته است...
نمی دونم اینجا جاش هست یا نه ولی چندوقت پیش با نتایج همچین موردی مواجه(البته نه رودر رو) شدم که خانمی بدون رعایت شرایط اولیه اقدام کرده بودن و متاسفانه کارشون بجایی رسیده بود که همه فکر می کردند بیمار روانید...
نقل قول  
leyla1370
Member
جدی که نگرفتیم عاقبت خوبی نداشت باشه
صرفا جهت سرگرمی بود
ولی واقعا دیونگیه بازی بچگانه بشه این
نقل قول  
Artin70
Member
البته مسلمه که روش هایی برای دیدن ارواح هم وجود داره...ولی خوب این روش ها مطمئنا برای هر کسی گفته نمیشه و هر کسی هم نمی تونه عملیشون کنه و نیاز به درجات معنوی بالایی داره...من که خودم جز در چند مورد اون هم پس از فوتشون نشنیدم که کسی بتونه چنین کاری رو انجام بده...ولی خوب احضار جن و تسخیرش زیاد انجام میشه...اونم چیزیه که از قدیم الایام دانشش بین مردم رواج داشته...
نقل قول  
simin
Publisher VIP

دوست گرامی ام آرتین ! خوب بود دوستانی که این جا با اطلاعات نصفه نیمه بحث می کنن، حداقل کتاب رو می خوندن تا با آگاهی از مطلب ، بحث جالبی رو تداوم ببخشن. اما اکثر دیدگاه ها نشون می ده که فقط در باره اسم کتاب داره بحث می شه و نه بیشتر !


نقل قول  
leyla1370
Member
بله امکانش هست البته روح نیستن جن هستن
نقل قول  
Artin70
Member
روش بستگی داره به اینکه شما تا چه حد بخواین باهاشون ارتباط برقرار کنید....
نقل قول  
leyla1370
Member
من محتویات این کتابوهنوز نخوندم
ولی به شخصه هم اعتقاد شدید به وجودشون دارم
هم در بچکی احزارشون کردیم وواقعا جواب داده
نقل قول  
Artin70
Member
بهتر بود عنوان کتاب احضار(احضارم شاید درست نباشه) جن بود تا روح....
روش های کتاب خیلی راحت جواب نمیدن و زیادم جالب نیستند...و اگه کمی بگردید میتونید یکسری دعاهای خاصش رو پیدا کنید...اما چیزی که تو متن کتاب بهش اشاره نشده رژیم غذایی خاصه که باید قبل از هر اقدامی اون رو رعایت کنید تا قدرت روحیتون رو بالا ببرید و دیگه اینکه برای اینکارها باید یه استاد خوب داشت و تحت نظر استاد عمل کرد و در کل اینکه رفتن سمت چنین چیزایی نتایج خوبی در بر نداره!
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از Aref_habibi95:
کسی امتحان کرده؟کار میده؟

ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ اﺻﻦ ....ﻣﺎ ﻛﻠﻲ ﺻﺤﺒﺖ ﻛﺮﺩﻳﻢ اﮔﻪ ﺣﻀﻮﺭ ﺩاﺷﺘﻴﺪ..ﭘﻲ ﻣﻲ ﺑﺮﺩﻳﺪ
نقل قول  
Aref_habibi95
Member
کسی امتحان کرده؟کار میده؟
نقل قول  
کتابای تکراری رو حذف می کنن
نقل قول  
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از Artin70:در کتاب بهارالانوار مجلسی چند روایات آورده شده که می تونید با مراجعه بهاینجا مطالعشون کنید!
ﭘﺲ ﺑﻨﺎ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺩﻻﻳﻞ ﻫﻤﺰاﺩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩ...اﻣﺎ ﻧﻪ اﻭﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﻣﺎ ﻓﻜﺮ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﻢ...
ای بابا بالاخره ما نفهمیدیم همزاد وجود داره یا نداره

داره
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
منم با اینکه جن ها رو تا حالا یه بار تو عمرم ندیدم ولی بهشون اعتقاد دارم
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ali1379:در سوره جن ایه ۶ امده کهاجنه مذکر و مونث وجود دارد و تولید مثل هم میکند
در این شکی نیست

ﺑﻠﻪ ﻣﻨﻢ ﻗﺒﻮﻝ ﺩاﺭﻡ....
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
میشه صحبتو سمت قران نبرید؟

ﺑﻠﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﻳﻚ ﺑﺤﺚ ﻣﻘﺪﺱ اﺳﺖ...
نقل قول  
simin
Publisher VIP
کاربران محترم !
رعایت موارد زیر در مباحثات الزامی است:
1 - آوردن یک سطر از نفر قبلی در نقل قول کافی است، ( نقل قول طولانی با پاسخ کوتاه ، مشمول حذف است.)
2 - باسخ کاربران باید با استناد باشد ، این که کاربری می گوید ( از شیخ محله بپرس) دلیل بر عدم فهم و درک وی از چگونگی ورود به مباحث است.
3 - بحث در باره موضوع کتاب در یک سایت فرهنگی ، با چت فرق می کند. کاربران گپ گفتگو را می توانند از طریق پروفایل های شخصی انجام دهند.

نقل قول  
Artin70
Member
در کتاب بهارالانوار مجلسی چند روایات آورده شده که می تونید با مراجعه بهاینجا مطالعشون کنید!
نقل قول  
marx peyman
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:نقل قول از marx peyman:تعجب میکنم که با چه منطقی این کتاب اجازه ی ورود به سایتو گرفته !!!!!!!!!
این همون چیزیه که ذهن مارو مشغول کرده!!!
آره..در تعجبیم.

البته تعجبی نداره, خوب که نگاه کنیم دورو برمون پره از این چیزا, علمی ترن و فرهنگی ترین محیط ها با این ... مسموم شده !!
نقل قول  
نقل قول از exorcism:
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:امام صادق می فرماید هرکس سوره جن بسیار بخواند از سحر جادو وچشم زخم جن در امان است
این درست ولی شما اون آیه درمورد همزاد رو لطف کنید آدرسشو بگید خیلی مشتاق شدم
هر وقت اومدی مازندران بگو تورو ببرم پیش دختر خالم و خالم و اون دعا نویسو و اون چاهو اون شیخ
اتفاقا من داییم تو قائمشهر میشینه تو بگو آدرسش کجاست به زنداییم میگم بره ببینه.راستی اون آیه رو هم نگفتی تا نگی ولت نمیکنما؟؟!

به جان ننم نمی دونم کدوم گوریه اون آیه در ضمن روستای ارطه داخل قاسم خیل
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:امام صادق می فرماید هرکس سوره جن بسیار بخواند از سحر جادو وچشم زخم جن در امان است
این درست ولی شما اون آیه درمورد همزاد رو لطف کنید آدرسشو بگید خیلی مشتاق شدم
هر وقت اومدی مازندران بگو تورو ببرم پیش دختر خالم و خالم و اون دعا نویسو و اون چاهو اون شیخ
اتفاقا من داییم تو قائمشهر میشینه تو بگو آدرسش کجاست به زنداییم میگم بره ببینه.راستی اون آیه رو هم نگفتی تا نگی ولت نمیکنما؟؟!

راس میگه آیه هر رو بگو....
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:نقل قول از marx peyman:تعجب میکنم که با چه منطقی این کتاب اجازه ی ورود به سایتو گرفته !!!!!!!!!
این همون چیزیه که ذهن مارو مشغول کرده!!!
آره..در تعجبیم.

ای کاش به جای این کتاب یه کتاب بدرد بخور میذاشتن
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از marx peyman:تعجب میکنم که با چه منطقی این کتاب اجازه ی ورود به سایتو گرفته !!!!!!!!!
این همون چیزیه که ذهن مارو مشغول کرده!!!

آره..در تعجبیم.
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:
نقل قول از exorcism:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از grobz geridi alone werewolf:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
ولی من شنیدم آدمایی مثل هم تو دنیا به وجود می آین....یا نزدیک یل خیلی دور...ولی فکر نکنم صحت داشته باشه دوستان
این موضوع از اون اعتقادات هندی ها هستش
که قدیما بیشتر بهش معتقد بودند اما الان اعتقاداتشون کمتر شده
تو قران اومده پیامبرم گفت هرکس حداقل یه همزاد داره باز شما بگین اعتقادندارین یعنی حرف خدام قبول ندارین
میشه بگید دقیقا تو کدوم آیه اومده تا برم بخونمش؟؟به آیات و احادیثم خیلی اعتماد نیست.حدیث جعلی زیاد داریم
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمی دونستم
چی رونمیدوستی؟؟
اینو راس گفت چیو نمی دونستی؟

اینو که احادیث دروغین و آیه های جعلی هم از قرآن درست می کنن...
نقل قول  
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ali1379:امام صادق می فرماید هرکس سوره جن بسیار بخواند از سحر جادو وچشم زخم جن در امان است
این درست ولی شما اون آیه درمورد همزاد رو لطف کنید آدرسشو بگید خیلی مشتاق شدم

هر وقت اومدی مازندران بگو تورو ببرم پیش دختر خالم و خالم و اون دعا نویسو و اون چاهو اون شیخ
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از marx peyman:
تعجب میکنم که با چه منطقی این کتاب اجازه ی ورود به سایتو گرفته !!!!!!!!!

منم تعجب میکنم چه جوری اجازه دادن این کتاب بیاد اینجا عجیبه
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از marx peyman:
تعجب میکنم که با چه منطقی این کتاب اجازه ی ورود به سایتو گرفته !!!!!!!!!

این همون چیزیه که ذهن مارو مشغول کرده!!!
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از marx peyman:
تعجب میکنم که با چه منطقی این کتاب اجازه ی ورود به سایتو گرفته !!!!!!!!!

دقیقا یک کتاب مناسب بعضی اوقات وارد نمیشه ....به جاش این کتابا......
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از ali1379:تو سوره جن اومده بعضی از انسانها با اجنه در ارتباطا
بله درسته مثلا افراد شیطان پرست و فراماسونر ها....البته سابت نشده.

میدونستی فراماسونرها اوایل یه گروه نونوا بودن که حالا اینقدر خودشونو بزرگ کردن؟؟!تازه من میگم آدم هرچی ارتباطش باخدابهتر باشه شانس روبرو شدنشم با موجودات فرازمینی بیشتره اینو دیدم که دارم میگم
نقل قول  
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:نقل قول از grobz geridi alone werewolf:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
منم ندارم خرافاته
برام مهم نیست من حقیقت که با چشام دیدم می گم
شاید دخترخالتون توهم داره خب یا یه جور اختلالات روانیه.نمیدونم شما تا حالا پیش روانپزشک بردینش؟؟
منم همینو می گم به نظرم قبلش حالش خوب نبوده...نه؟؟؟؟؟

گفتم که نوار مغزی براش گرفتیم
نقل قول  
marx peyman
Member
تعجب میکنم که با چه منطقی این کتاب اجازه ی ورود به سایتو گرفته !!!!!!!!!
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
ولی من شنیدم آدمایی مثل هم تو دنیا به وجود می آین....یا نزدیک یل خیلی دور...ولی فکر نکنم صحت داشته باشه دوستان
این موضوع از اون اعتقادات هندی ها هستش
که قدیما بیشتر بهش معتقد بودند اما الان اعتقاداتشون کمتر شده

نه بابا هندی چیه....!
نقل قول  
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
ولی من شنیدم آدمایی مثل هم تو دنیا به وجود می آین....یا نزدیک یل خیلی دور...ولی فکر نکنم صحت داشته باشه دوستان
این موضوع از اون اعتقادات هندی ها هستش
که قدیما بیشتر بهش معتقد بودند اما الان اعتقاداتشون کمتر شده

تو قران اومده پیامبرم گفت هرکس حداقل یه همزاد داره باز شما بگین اعتقادندارین یعنی حرف خدام قبول ندارین
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
منم ندارم خرافاته
برام مهم نیست من حقیقت که با چشام دیدم می گم
شاید دخترخالتون توهم داره خب یا یه جور اختلالات روانیه.نمیدونم شما تا حالا پیش روانپزشک بردینش؟؟

منم همینو می گم به نظرم قبلش حالش خوب نبوده...نه؟؟؟؟؟
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
ولی من شنیدم آدمایی مثل هم تو دنیا به وجود می آین....یا نزدیک یل خیلی دور...ولی فکر نکنم صحت داشته باشه دوستان

این موضوع از اون اعتقادات هندی ها هستش
که قدیما بیشتر بهش معتقد بودند اما الان اعتقاداتشون کمتر شده
نقل قول  
نقل قول از exorcism:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از ali1379:یجا خوندم قدرت بدنی جن از انسان بیشتره ولی از نظر هوش کمتره...
بله درسته قدرتشون خیلی بیشتره...
فکر نمیکنم هوششونم کمتر باشه اونا خیلی زرنگن شیطان از نژاد جنه ولی ببینید چه هوشی داره که این همه مدت آدما رو سرکار میذاره!

اون خواس خداست منم اینو که قدرت بدنیشون بیشتره ولی هوششون نه رو شنیدم
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
ولی من شنیدم آدمایی مثل هم تو دنیا به وجود می آین....یا نزدیک یل خیلی دور...ولی فکر نکنم صحت داشته باشه دوستان

منم خیلی تو اینترنت داستان درمورد همزاد خوندم میگن هروقت تو ناراحتی همزادت خوشحاله ولی هروقت خوشحالی همزادت ناراحته!!یه جورایی احساسات فرد با همزاد عکس همه.چه چرندیاتی!
نقل قول  
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از exorcism:همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
منم ندارم خرافاته

برام مهم نیست من حقیقت که با چشام دیدم می گم
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از ali1379:یجا خوندم قدرت بدنی جن از انسان بیشتره ولی از نظر هوش کمتره...
بله درسته قدرتشون خیلی بیشتره...

فکر نمیکنم هوششونم کمتر باشه اونا خیلی زرنگن شیطان از نژاد جنه ولی ببینید چه هوشی داره که این همه مدت آدما رو سرکار میذاره!
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از exorcism:
همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم

منم ندارم خرافاته
نقل قول  
exorcism
Member
همزاد...من به همزاد اعتقاد ندارم
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از ali1379:نقل قول از grobz geridi alone werewolf:بابا این نقل قولا رو بی خیال کیا تا حالا جن دیدن
جن یعنی مستور یعنی پنهان گرفتی
می گن کلمه ی جن از جنین میاد ینی پنهان کسی فیلم حضرت سلیمان رو دیده؟؟؟؟اونجایی که نشون میداد جنا اومدن و شهر رو ساختن؟؟؟؟وبا حضرت سلیمان مقابل پیروان ایشان سخن گفتن؟؟؟

یعنی واقعیه که جنا شهر میساختن به نظرت؟؟من که به فیلم سلیمان شک دارم یه کم
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
خوب بیخیال از بحث مثال بیاد بیرون عزیزان...

باشه
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از Armina karimi:نقل قول از exorcism:نقل قول از exorcism:
منظورمو نفهمیدی
پس منظورت چیه؟
منظورم اینه که اگه این دانشمندایی که شما میگین به گمون خودشون از همه ی علوم هم سر در بیارن بازم نمیتونیم به حرف اونا اکتفا کنیم.دیدن و لمس کردن بهتر روی تو تاثیر میذاره یا شنیدن و خوندن؟؟؟تو الان میگی احضار روح و جن خرافاته چون دانشمندا باورش ندارند ولی اینو داری سطحی میگی و خودتم خیلی به حرف خودت اطمینان نداری.اما اگه بری دنبالش و سال ها درموردش تحقیق کنی و امتحانش کنی و ریسک پذیر باشی؛اون وقت شاید ده سال یا بیست سال دیگه بتونی با اطمینان کامل به من بگی که این حرفا همش خرافاته.اون وقت این حقو داری که بقیه حرفتو قبول کنند.نداری؟؟؟
آره درست میگی ولی اگه اون لمس کردن خیالاتی باشه چی؟ یا اشتباه کرده باشه؟ شایدم منطقی نباشه
منظور من لمس کردن این موجوات نیست!!!این یه استعاره هست
من همش کم کم ۷۰ سال عمر میکنم نصفشو که خوابم ۱۳ سالشم که گذشته مگه من چند سال عمر میکنم که ۲۰ سال درباره حن تحقیق کنم
من که نگفتم تو همین الان برو 20سال تحقیق کن فقط مثال زدم
مثالتو عوض کن
به هیچ عنوان عوضش نمیکنم خیلیم مثال درستی زدم شما بد متوجه شدی

منم عوضش نمیکنم... شما هم بد متوجه شدی
نقل قول  
samanta 79
Member
خوب بیخیال از بحث مثال بیاد بیرون عزیزان...
نقل قول  
تو مازندران روستای ارطه (می خوان شهرش کنن) یه چاه است تو یکی از محله هاش به نام قاسمخیل . از قدیم گفتن تو این چاه جن وجود داره دم غروبا تنهایی از کنارش رد نشین موقع اذان که اصلا رد نشین. خونه ی دختر خالهی من تو این کوچست . توی اسفند ماه 1392 دختر خاله ی من جن زده شد نصف شب احساس خفگی کرد مث کسی که داره خفه اش میکنه بعد یه هو شروع کرد به رقصیدن ما بردیمش خونه ی خالم بعدم بردیم بیمارستان ولیعصر (همون بیمارستانی که تو پایتخت 3 بود) نوار مغزی و قلبی گرفتیم دیدیم مشکلی نداره بردیمش خونش همین که پاشو تو کوچه گذاشت شروع کرد به رقصیدن و پا کوبی می گفت مگه نمی بینین عروسیه مگه نمی بینین دارن همه می رقصن ما اونو دوباره بردیم خونه ی خالم گفتیم سوره ی جن بخونیم شاید بهتر شد اما نه تازه قران پرتاب کرد گفت این مزخرفا چیه دارین می خونین اونا دارن میام سمتم می خوان منو بکشن ما تو محلمون یه دعا نویس داشتیم نصف شبو اونو برداشتیم که برامون دعا بنویسه ما هم دعا و آبی که دادو روزی 3 بار موقع اذان دور خونه می ریختیم بعد اونو فرستادیم حالش خوب شد گفت دوباره سوره ی جنو بخونین ولی دیدیم داره میگه نع اگه یه آیه دیگه بخونین بر می گردن موضوعو بایه شیخ و دعانویس گفتیم فهمیدیم که همزادش اومد سوراغش الانم حالش خوبه
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ali1379:
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:بابا این نقل قولا رو بی خیال کیا تا حالا جن دیدن
جن یعنی مستور یعنی پنهان گرفتی

می گن کلمه ی جن از جنین میاد ینی پنهان کسی فیلم حضرت سلیمان رو دیده؟؟؟؟اونجایی که نشون میداد جنا اومدن و شهر رو ساختن؟؟؟؟وبا حضرت سلیمان مقابل پیروان ایشان سخن گفتن؟؟؟
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ali1379:
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:بابا این نقل قولا رو بی خیال کیا تا حالا جن دیدن
صد درصد هیچکی

همانطور که یکی از دوستان گفت...خداوند 7 نوع موجود خلق کرده که دوتاش انسانو و جن است...هیچکس نمی دونه اون پنج گروه چی هستن...
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از exorcism:نقل قول از Armina karimi:نقل قول از exorcism:نقل قول از exorcism:
منظورمو نفهمیدی
پس منظورت چیه؟
منظورم اینه که اگه این دانشمندایی که شما میگین به گمون خودشون از همه ی علوم هم سر در بیارن بازم نمیتونیم به حرف اونا اکتفا کنیم.دیدن و لمس کردن بهتر روی تو تاثیر میذاره یا شنیدن و خوندن؟؟؟تو الان میگی احضار روح و جن خرافاته چون دانشمندا باورش ندارند ولی اینو داری سطحی میگی و خودتم خیلی به حرف خودت اطمینان نداری.اما اگه بری دنبالش و سال ها درموردش تحقیق کنی و امتحانش کنی و ریسک پذیر باشی؛اون وقت شاید ده سال یا بیست سال دیگه بتونی با اطمینان کامل به من بگی که این حرفا همش خرافاته.اون وقت این حقو داری که بقیه حرفتو قبول کنند.نداری؟؟؟
آره درست میگی ولی اگه اون لمس کردن خیالاتی باشه چی؟ یا اشتباه کرده باشه؟ شایدم منطقی نباشه

منظور من لمس کردن این موجوات نیست!!!این یه استعاره هست
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از Armina karimi:نقل قول از exorcism:نقل قول از exorcism:
منظورمو نفهمیدی
پس منظورت چیه؟
منظورم اینه که اگه این دانشمندایی که شما میگین به گمون خودشون از همه ی علوم هم سر در بیارن بازم نمیتونیم به حرف اونا اکتفا کنیم.دیدن و لمس کردن بهتر روی تو تاثیر میذاره یا شنیدن و خوندن؟؟؟تو الان میگی احضار روح و جن خرافاته چون دانشمندا باورش ندارند ولی اینو داری سطحی میگی و خودتم خیلی به حرف خودت اطمینان نداری.اما اگه بری دنبالش و سال ها درموردش تحقیق کنی و امتحانش کنی و ریسک پذیر باشی؛اون وقت شاید ده سال یا بیست سال دیگه بتونی با اطمینان کامل به من بگی که این حرفا همش خرافاته.اون وقت این حقو داری که بقیه حرفتو قبول کنند.نداری؟؟؟

آره درست میگی ولی اگه اون لمس کردن خیالاتی باشه چی؟ یا اشتباه کرده باشه؟ شایدم منطقی نباشه
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:بابا این نقل قولا رو بی خیال کیا تا حالا جن دیدن
اونایی هم که دیدن یا دروغ میگن یا خیالاتی شدن

دقیقا...موافقم.جن رو موافقم یا روح
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:
بابا این نقل قولا رو بی خیال کیا تا حالا جن دیدن

اونایی هم که دیدن یا دروغ میگن یا خیالاتی شدن
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از grobz geridi alone werewolf:
بابا این نقل قولا رو بی خیال کیا تا حالا جن دیدن

خوب اگه نظرات ما رو خونده باشی میبینی جن ها وجود دارن...اون چیزایی که آدما میبینن موجودات غیر ارگانیک است....که آدما اسمشونو جن گزاشتن...مثلا بختک.
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از exorcism:نقل قول از exorcism:
منظورمو نفهمیدی
پس منظورت چیه؟

منظورم اینه که اگه این دانشمندایی که شما میگین به گمون خودشون از همه ی علوم هم سر در بیارن بازم نمیتونیم به حرف اونا اکتفا کنیم.دیدن و لمس کردن بهتر روی تو تاثیر میذاره یا شنیدن و خوندن؟؟؟تو الان میگی احضار روح و جن خرافاته چون دانشمندا باورش ندارند ولی اینو داری سطحی میگی و خودتم خیلی به حرف خودت اطمینان نداری.اما اگه بری دنبالش و سال ها درموردش تحقیق کنی و امتحانش کنی و ریسک پذیر باشی؛اون وقت شاید ده سال یا بیست سال دیگه بتونی با اطمینان کامل به من بگی که این حرفا همش خرافاته.اون وقت این حقو داری که بقیه حرفتو قبول کنند.نداری؟؟؟
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از Armina karimi:نقل قول از exorcism:نقل قول از Armina karimi:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:
راست میگه احضار روح بکنی که چی بشه؟
خودتو تو درد سر بندازی؟ چی گیرت میاد!
کیف داره!!حالا این کتابش مسخره بود ولی فکر کن احضار روح واقعی..اگه بشه. خیلی باحاله!
حرف زدن اسونه.... کیف داره
خیل امتحان کردم ولی نشدمعلومه که نمیشه اینا همش خرافاته
بله که خرافاته اگه نبود الان کل جهان داشتن درباره اش حرف میزدن یا دانشمندا درباره اش تحقیق میکردن
دانشمندا همه چیو نمیدونن مگه اونا کین؟؟؟فقط یه کم بیشتر درس خوندند آدم باید همه راه ها رو خودش امتحان کنه و هرچیزی رو براساس عقل و منظق و مشاهدات خودش قبول کنه و بپذیره
یه ذره از ما بیشتر درس خوندن؟ که اینطور!
منظورمو نفهمیدی

اگه همه چیز ممکنه پس میشه بگین چه جوری یه کار غیر ممکن مثلا سفر تو زمان رو انجام بدیم؟ به نظرت یه آدم میتونه این کارو بکنه؟ اونم بدون کمک خدا؟
بازم همه چیز ممکنه؟
نقل قول  
بابا این نقل قولا رو بی خیال کیا تا حالا جن دیدن
نقل قول  
samanta 79
Member
به نظر من بچه ها می تونیم مستند های در این باره یا کتاب و تفسیر قرآن درباره ی جن ها رو بخونید و اطلاعات بیشتری رو کسب کنیم من که حسابی کنجاوتر شدم.....
نقل قول  
Armina karimi
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از exorcism:
منظورمو نفهمیدی

پس منظورت چیه؟
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از exorcism:نقل قول از Armina karimi:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:
راست میگه احضار روح بکنی که چی بشه؟
خودتو تو درد سر بندازی؟ چی گیرت میاد!
کیف داره!!حالا این کتابش مسخره بود ولی فکر کن احضار روح واقعی..اگه بشه. خیلی باحاله!
حرف زدن اسونه.... کیف داره
خیل امتحان کردم ولی نشدمعلومه که نمیشه اینا همش خرافاته
بله که خرافاته اگه نبود الان کل جهان داشتن درباره اش حرف میزدن یا دانشمندا درباره اش تحقیق میکردن
دانشمندا همه چیو نمیدونن مگه اونا کین؟؟؟فقط یه کم بیشتر درس خوندند آدم باید همه راه ها رو خودش امتحان کنه و هرچیزی رو براساس عقل و منظق و مشاهدات خودش قبول کنه و بپذیره
یه ذره از ما بیشتر درس خوندن؟ که اینطور!

نه بابا یه ذره چیه....اونا که همش دارن می خونن و آزمایش می کنن...نباید زیاد دست کمشون گرفت...برخی از دانشمندان هستن...که در این موضوع تحقیق می کنن..
مثلا یک دانشمند آمراکایی مسلمون شد و یک مستند ساخت خیلی جالب بود....نشان های شیاطین...و کلی مطالب دیگه....
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:

این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .
غیر ممکنه

چی غیرممکنه؟؟؟
که اونا علاقه دارن با انسان ها زندگی کنن
من همیشه میگم هیچی غیرممکن نیست!
نخیر مثلا اگه خدا وجود نداشت (که 100% وجود داره) ممکنه؟ یا من بال دربیارم و پرواز کنم؟

از یه جهاتی آره وقتی به باور حقیقی یه چیزی رسیدی اونوقت ممکنش کردی
نقل قول  
Armina karimi
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:

این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .
غیر ممکنه

چی غیرممکنه؟؟؟
که اونا علاقه دارن با انسان ها زندگی کنن
من همیشه میگم هیچی غیرممکن نیست!

نخیر مثلا اگه خدا وجود نداشت (که 100% وجود داره) ممکنه؟ یا من بال دربیارم و پرواز کنم؟
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از Armina karimi:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره
نه اخه کی میخاد احضار روح بکنه
راست میگه احضار روح بکنی که چی بشه؟
خودتو تو درد سر بندازی؟ چی گیرت میاد!
کیف داره!!حالا این کتابش مسخره بود ولی فکر کن احضار روح واقعی..اگه بشه. خیلی باحاله!
حرف زدن اسونه.... کیف داره
خیل امتحان کردم ولی نشدمعلومه که نمیشه اینا همش خرافاته
بله که خرافاته اگه نبود الان کل جهان داشتن درباره اش حرف میزدن یا دانشمندا درباره اش تحقیق میکردن

دانشمندا همه چیو نمیدونن مگه اونا کین؟؟؟فقط یه کم بیشتر درس خوندند آدم باید همه راه ها رو خودش امتحان کنه و هرچیزی رو براساس عقل و منظق و مشاهدات خودش قبول کنه و بپذیره
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از ali1379:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:موجودات غیر ارگانیک که از جمله ما آنها را جن ، همزاد و.... می نامیم اینها موجوداتی هستند که در این دنیا زندگی میکنند مثل همانطوری که ما زندگی میکنیم اما با شکلی دیگر و نمی توان وجود انها را منکر شد مثل اینکه یک همزادی بگوید انسانی در این دنیا وجود ندارد .

این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .
غیر ممکنه

چی غیرممکنه؟؟؟
که اونا علاقه دارن با انسان ها زندگی کنن

من همیشه میگم هیچی غیرممکن نیست!
نقل قول  
Armina karimi
Member
نقل قول از ali1379:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از Armina karimi:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره
نه اخه کی میخاد احضار روح بکنه
راست میگه احضار روح بکنی که چی بشه؟
خودتو تو درد سر بندازی؟ چی گیرت میاد!
کیف داره!!حالا این کتابش مسخره بود ولی فکر کن احضار روح واقعی..اگه بشه. خیلی باحاله!
حرف زدن اسونه.... کیف داره
خیل امتحان کردم ولی نشدمعلومه که نمیشه اینا همش خرافاته

بله که خرافاته اگه نبود الان کل جهان داشتن درباره اش حرف میزدن یا دانشمندا درباره اش تحقیق میکردن
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از Armina karimi:نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره
نه اخه کی میخاد احضار روح بکنه
راست میگه احضار روح بکنی که چی بشه؟
خودتو تو درد سر بندازی؟ چی گیرت میاد!
کیف داره!!حالا این کتابش مسخره بود ولی فکر کن احضار روح واقعی..اگه بشه. خیلی باحاله!

ﺁﺩﻡ اﺯ ﻫﻴﺠﺎﻥ ﻣﻳﺘﺮﻛﻪ ﻣﻲ ﺩﻭﻣﻴﻦ ﻳﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻩ ﻛﻪ اﻭﻧﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﻪ ﺷﻴﻂﺎﻥ ﻣﻲ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﻨﻆﻮﺭﻡ' ﺭﻭﺣﺸﻮﻧﻪ و ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮ ﻫﺎ ﻣﻲ ﺗﻮﻧﻦ ﺑﺎ اﻓﺮاﺩ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ اﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺮ ﻗﺮاﺭ ﻛﻨﻦ
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از exorcism:نقل قول از Armina karimi:نقل قول از ali1379:نقل قول از samanta 79:نقل قول از ali1379:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:ولی بعضی جن ها این اجازه رو دارند که مارو اذیت کنند هرچند اینم حکمتی داره.مثلا من دوسه روز پیش دعای 51قفل رو خریدم که همیشه همرام باشه و ازم محافظت کنه.یکی از دعاهاش "اما الصبیان" بود.تو گوگل سرچ کردم اینو نوشته بود.ولی نمیدونم تا چه اندازه واقعیت داره:

ام صبیان حضرت رسول صلی الله علیه و اله و صلم نشسته بود شخصی به شکل و شمایلی غریب و هیکلمند از در مسجد وارد شد و سلام کرد و نشست، رسول الله از او پرسید چه کسی هستی؟...گفت فرشته ام. حضرت گفت دروغ می گویی تو دیو یا پری هستی...در همین میان جبرئیل خدمت رسوالله رسید و از حضرت حق پیغام آورد که: یا رسول الله از این شخص سوال کن تا قدرت خدا را نظاره کنی، پس حضرت فرمود راست بگو که نام تو چیست؟ گفت نام من ام الصبیان است... مقام من آزار رساندن به کودکان و زنان حامله است که آنها را خسته و رنجور گردانم و درد سر و شقیقه بر آنها گمارم و رخ ایشان را زرد گردانم و شکم های ایشان را بزرگ سازم و کسی علاج آن نداند و اهل ....... دارد تا از این بلا ها ایمن گردد و به فرمان رب تعالی از شر جن و پری و آتش و هفت ملت که خلق شده است ایمن گردد
ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺰﻳﺰﻡ....ﻭاﻗﻌﻪ ی ﺑﻮ
ی من شنیدم جنها و شیاطین بعد از پیامبر به انسان تبدیل نمیشن
ﭼﺮا ﻣﻴﺸﺪﻧﺪ....ﭼﻮﻥ ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻩ....
ولی من از یه کتاب خوندم و از یکی از روحانیون شنیدم
و این داستانا یا واقعی نیستن یا مربوط به قبل از پیامبر
عزیزان اینا همش خرافاته.... کسایی که بی کار بودن اومدن اینا رو نوشتن... برین از تو یه کتاب معتبر درباره ی این مطالب بخونید ... نه جایی که ...
پس اینجوری یعنی دعاشم واقعیت نداره؟؟؟من که اینطور فکر نمیکنم.51 قفل دعاهای معتبری داره
من نگفتم همه ی چیزایی که میخونید چرته و حقیقت نداره... منظورم این بود که بعضی از اونها سرکاریه و برای سرکار گذاشتن شماها نوشته شده...

هرچیزی ممکنه...ما که از گذشته ها خبر نداریم
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از ali1379:
نقل قول از exorcism:موجودات غیر ارگانیک که از جمله ما آنها را جن ، همزاد و.... می نامیم اینها موجوداتی هستند که در این دنیا زندگی میکنند مثل همانطوری که ما زندگی میکنیم اما با شکلی دیگر و نمی توان وجود انها را منکر شد مثل اینکه یک همزادی بگوید انسانی در این دنیا وجود ندارد .

این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .
غیر ممکنه

چی غیرممکنه؟؟؟
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره
ﺧﻮﺏ ﺁﺧﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﻣﺴﺨﺮﻩ اﻱ ﺑﻮﺩ و ﻫﻴﭻ اﻋﺘﺒﺎﺭ و ﻭاﻗﻌﻴﺘﻲ ﻧﺪاﺷﺖ ﻭﻟﻲ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎﻱ اﺳﺘﺎﻳﻦ ﺑﺎﺣﺎﻟﻪ و ﻛﻠﻲ ﻃﺮﻓﺪاﺭ ﺩاﺭﻩ
آره منم خوندم خیلی چرت بود حتی ارزش نداره بخوای امتحانش کنی

ﺁﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎ اﺯ ﺧﺮاﻓﺎﺕ ﻫﻢ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ......
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از ali1379:نقل قول از samanta 79:نقل قول از ali1379:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:ولی بعضی جن ها این اجازه رو دارند که مارو اذیت کنند هرچند اینم حکمتی داره.مثلا من دوسه روز پیش دعای 51قفل رو خریدم که همیشه همرام باشه و ازم محافظت کنه.یکی از دعاهاش "اما الصبیان" بود.تو گوگل سرچ کردم اینو نوشته بود.ولی نمیدونم تا چه اندازه واقعیت داره:

ام صبیان حضرت رسول صلی الله علیه و اله و صلم نشسته بود شخصی به شکل و شمایلی غریب و هیکلمند از در مسجد وارد شد و سلام کرد و نشست، رسول الله از او پرسید چه کسی هستی؟...گفت فرشته ام. حضرت گفت دروغ می گویی تو دیو یا پری هستی...در همین میان جبرئیل خدمت رسوالله رسید و از حضرت حق پیغام آورد که: یا رسول الله از این شخص سوال کن تا قدرت خدا را نظاره کنی، پس حضرت فرمود راست بگو که نام تو چیست؟ گفت نام من ام الصبیان است... مقام من آزار رساندن به کودکان و زنان حامله است که آنها را خسته و رنجور گردانم و درد سر و شقیقه بر آنها گمارم و رخ ایشان را زرد گردانم و شکم های ایشان را بزرگ سازم و کسی علاج آن نداند و اهل ....... دارد تا از این بلا ها ایمن گردد و به فرمان رب تعالی از شر جن و پری و آتش و هفت ملت که خلق شده است ایمن گردد
ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺰﻳﺰﻡ....ﻭاﻗﻌﻪ ی ﺑﻮ
ی من شنیدم جنها و شیاطین بعد از پیامبر به انسان تبدیل نمیشن
ﭼﺮا ﻣﻴﺸﺪﻧﺪ....ﭼﻮﻥ ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻩ....
ولی من از یه کتاب خوندم و از یکی از روحانیون شنیدم
و این داستانا یا واقعی نیستن یا مربوط به قبل از پیامبر
عزیزان اینا همش خرافاته.... کسایی که بی کار بودن اومدن اینا رو نوشتن... برین از تو یه کتاب معتبر درباره ی این مطالب بخونید ... نه جایی که ...اصلا از کجا معلوم که اینا حقیقت داره؟ برین از توی یه جای معتبر که چرت و پرت ننویسه این کتابا رو بخونید

ﺑﻠﻪ ﺩﺭﺳﺘﻪ...ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺗﺮﻳﻨﺶ ﻗﺮﺁﻥ اﺳﺖ.....اﻭﻧﺠﺎ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺁﺷﻜﺎﺭﻩ
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از ali1379:نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره
نه اخه کی میخاد احضار روح بکنه
راست میگه احضار روح بکنی که چی بشه؟
خودتو تو درد سر بندازی؟ چی گیرت میاد!

کیف داره!!حالا این کتابش مسخره بود ولی فکر کن احضار روح واقعی..اگه بشه. خیلی باحاله!
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از Armina karimi:
نقل قول از ali1379:نقل قول از samanta 79:نقل قول از ali1379:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:ولی بعضی جن ها این اجازه رو دارند که مارو اذیت کنند هرچند اینم حکمتی داره.مثلا من دوسه روز پیش دعای 51قفل رو خریدم که همیشه همرام باشه و ازم محافظت کنه.یکی از دعاهاش "اما الصبیان" بود.تو گوگل سرچ کردم اینو نوشته بود.ولی نمیدونم تا چه اندازه واقعیت داره:

ام صبیان حضرت رسول صلی الله علیه و اله و صلم نشسته بود شخصی به شکل و شمایلی غریب و هیکلمند از در مسجد وارد شد و سلام کرد و نشست، رسول الله از او پرسید چه کسی هستی؟...گفت فرشته ام. حضرت گفت دروغ می گویی تو دیو یا پری هستی...در همین میان جبرئیل خدمت رسوالله رسید و از حضرت حق پیغام آورد که: یا رسول الله از این شخص سوال کن تا قدرت خدا را نظاره کنی، پس حضرت فرمود راست بگو که نام تو چیست؟ گفت نام من ام الصبیان است... مقام من آزار رساندن به کودکان و زنان حامله است که آنها را خسته و رنجور گردانم و درد سر و شقیقه بر آنها گمارم و رخ ایشان را زرد گردانم و شکم های ایشان را بزرگ سازم و کسی علاج آن نداند و اهل ....... دارد تا از این بلا ها ایمن گردد و به فرمان رب تعالی از شر جن و پری و آتش و هفت ملت که خلق شده است ایمن گردد
ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺰﻳﺰﻡ....ﻭاﻗﻌﻪ ی ﺑﻮ
ی من شنیدم جنها و شیاطین بعد از پیامبر به انسان تبدیل نمیشن
ﭼﺮا ﻣﻴﺸﺪﻧﺪ....ﭼﻮﻥ ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻩ....
ولی من از یه کتاب خوندم و از یکی از روحانیون شنیدم
و این داستانا یا واقعی نیستن یا مربوط به قبل از پیامبر
عزیزان اینا همش خرافاته.... کسایی که بی کار بودن اومدن اینا رو نوشتن... برین از تو یه کتاب معتبر درباره ی این مطالب بخونید ... نه جایی که ...

پس اینجوری یعنی دعاشم واقعیت نداره؟؟؟من که اینطور فکر نمیکنم.51 قفل دعاهای معتبری داره
نقل قول  
Armina karimi
Member
نقل قول از ali1379:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره
نه اخه کی میخاد احضار روح بکنه

راست میگه احضار روح بکنی که چی بشه؟
خودتو تو درد سر بندازی؟ چی گیرت میاد!
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
موجودات غیر ارگانیک که از جمله ما آنها را جن ، همزاد و.... می نامیم اینها موجوداتی هستند که در این دنیا زندگی میکنند مثل همانطوری که ما زندگی میکنیم اما با شکلی دیگر و نمی توان وجود انها را منکر شد مثل اینکه یک همزادی بگوید انسانی در این دنیا وجود ندارد .

این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .

ﻛﺎﻣﻼ ﻣﻮاﻓﻖ ﻫﺴﺘﻢ...ﺩﺭﺳﺘﻪ.اﺭﺯﺵ اﻧﺴﺎﻥ ﺑﺮ ﺳﺎﻳﺮ ﻣﺨﻠﻮﻗﺎﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮ اﺯ ﻫﻤه. اﺳﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﻤﻴﻦ ﺷﻴﻂﺎﻥ اﺯ ﺟﻨﺲ) ﺁﺗﺶ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﺳﺠﺪﻩ ﻣﻲ ﻛﺮﺩ...ﺑﺮاﻱ ﻣﺜﺎﻝ...ﻛﻪ ﺳﺠﺪﻩ ﻫﻢ ﻧﻜﺮﺩ
نقل قول  
Armina karimi
Member
نقل قول از ali1379:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از ali1379:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:ولی بعضی جن ها این اجازه رو دارند که مارو اذیت کنند هرچند اینم حکمتی داره.مثلا من دوسه روز پیش دعای 51قفل رو خریدم که همیشه همرام باشه و ازم محافظت کنه.یکی از دعاهاش "اما الصبیان" بود.تو گوگل سرچ کردم اینو نوشته بود.ولی نمیدونم تا چه اندازه واقعیت داره:

ام صبیان حضرت رسول صلی الله علیه و اله و صلم نشسته بود شخصی به شکل و شمایلی غریب و هیکلمند از در مسجد وارد شد و سلام کرد و نشست، رسول الله از او پرسید چه کسی هستی؟...گفت فرشته ام. حضرت گفت دروغ می گویی تو دیو یا پری هستی...در همین میان جبرئیل خدمت رسوالله رسید و از حضرت حق پیغام آورد که: یا رسول الله از این شخص سوال کن تا قدرت خدا را نظاره کنی، پس حضرت فرمود راست بگو که نام تو چیست؟ گفت نام من ام الصبیان است... مقام من آزار رساندن به کودکان و زنان حامله است که آنها را خسته و رنجور گردانم و درد سر و شقیقه بر آنها گمارم و رخ ایشان را زرد گردانم و شکم های ایشان را بزرگ سازم و کسی علاج آن نداند و اهل ....... دارد تا از این بلا ها ایمن گردد و به فرمان رب تعالی از شر جن و پری و آتش و هفت ملت که خلق شده است ایمن گردد
ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺰﻳﺰﻡ....ﻭاﻗﻌﻪ ی ﺑﻮ
ی من شنیدم جنها و شیاطین بعد از پیامبر به انسان تبدیل نمیشن
ﭼﺮا ﻣﻴﺸﺪﻧﺪ....ﭼﻮﻥ ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻩ....
ولی من از یه کتاب خوندم و از یکی از روحانیون شنیدم
و این داستانا یا واقعی نیستن یا مربوط به قبل از پیامبر

عزیزان اینا همش خرافاته.... کسایی که بی کار بودن اومدن اینا رو نوشتن... برین از تو یه کتاب معتبر درباره ی این مطالب بخونید ... نه جایی که ...اصلا از کجا معلوم که اینا حقیقت داره؟ برین از توی یه جای معتبر که چرت و پرت ننویسه این کتابا رو بخونید
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره
ﺧﻮﺏ ﺁﺧﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﻣﺴﺨﺮﻩ اﻱ ﺑﻮﺩ و ﻫﻴﭻ اﻋﺘﺒﺎﺭ و ﻭاﻗﻌﻴﺘﻲ ﻧﺪاﺷﺖ ﻭﻟﻲ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎﻱ اﺳﺘﺎﻳﻦ ﺑﺎﺣﺎﻟﻪ و ﻛﻠﻲ ﻃﺮﻓﺪاﺭ ﺩاﺭﻩ

آره منم خوندم خیلی چرت بود حتی ارزش نداره بخوای امتحانش کنی
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ali1379:من نمیدونم شما احضار روح و ازاین چرت و پرت رو میذارین بعد کتابای استاین نو نمیذارید
هرکسی یه علاقه ای داره

ﺧﻮﺏ ﺁﺧﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﻣﺴﺨﺮﻩ اﻱ ﺑﻮﺩ و ﻫﻴﭻ اﻋﺘﺒﺎﺭ و ﻭاﻗﻌﻴﺘﻲ ﻧﺪاﺷﺖ ﻭﻟﻲ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎﻱ اﺳﺘﺎﻳﻦ ﺑﺎﺣﺎﻟﻪ و ﻛﻠﻲ ﻃﺮﻓﺪاﺭ ﺩاﺭﻩ
نقل قول  
exorcism
Member
موجودات غیر ارگانیک که از جمله ما آنها را جن ، همزاد و.... می نامیم اینها موجوداتی هستند که در این دنیا زندگی میکنند مثل همانطوری که ما زندگی میکنیم اما با شکلی دیگر و نمی توان وجود انها را منکر شد مثل اینکه یک همزادی بگوید انسانی در این دنیا وجود ندارد .

این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:ن:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA
ﭼﺮا اﻭﻧﺎ ﺗﻮ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ اﻧﺪ....
از کجا میدونی ؟
ﺗﻮ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ...
چه کتابی؟ میشه اسمشو به منم بگی؟

اﺳﻢ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎﻱ ﺧﺩاﺷﻨﺎﺳﻲ ﺑﻮﺩ...و ﻳﻚ ﻓﺼﻠﺶ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ی اﻳﻦ ﺑﻮﺩ (ﭼﺮا ﺧﺪا ﺟﻦ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺁﻓﺮﻳﺪﻩ اﺳﺖ)
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از samanta 79:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه...
جن با روح فرق داره؟
..نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
جنا کجا زندگی میکنن؟
اینو دیگه نمیدونم!
ﭼﺮا اﻭﻧﺎ ﺗﻮ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ اﻧﺪ....
از کجا میدونی ؟
ﺗﻮ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ...
هرکتابی معتبر نیست
ﻛﺘﺎﺏ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ی ﺧﺪاﺷﻨﺎﺳﻲ ﺑﻮﺩ....ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻧﻴﺴﺖ?????
نویسندش کی بود؟؟

ﻳﻚ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﻇﺮ ﻛﺘﺎﺏ ﺭا ﺩﺭ اﺧﺘﻴﺎﺭ ﻧﺪاﺭﻡ ﻭﻟﻲ ﺣﺘﻤﺎ ﻣﻲ ﮔﻢ....
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
والا ما یه بار داشتیم از جنا حرف میزدیم ... معمولا هر وقت از جنا حرف میزنم یه چیزی میشکنه! ایندفه هم یکی از لیوانامون شیکست
فک کنم بتونن اذیتمون کنن

ﭼﻪ ﺟﺎﻟﺐ ﻭﻟﻲ ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻢ.....ﻫﺮ ﭼﻲ ﻣﻤﻜﻨﻪ
نقل قول  
Armina karimi
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:نقل قول از samanta 79:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA
از کجا میدونی ؟
ﺗﻮ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ...
هرکتابی معتبر نیست
ﻛﺘﺎﺏ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ی ﺧﺪاﺷﻨﺎﺳﻲ ﺑﻮﺩ....ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻧﻴﺴﺖ?????

منظورم اسمش بود نه اینکه درباه ی چی بود
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:ن:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA
ﭼﺮا اﻭﻧﺎ ﺗﻮ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ اﻧﺪ....
از کجا میدونی ؟
ﺗﻮ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ...

چه کتابی؟ میشه اسمشو به منم بگی؟
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه...
جن با روح فرق داره؟
..نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
جنا کجا زندگی میکنن؟
اینو دیگه نمیدونم!
ﭼﺮا اﻭﻧﺎ ﺗﻮ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ اﻧﺪ....
از کجا میدونی ؟
ﺗﻮ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ...

هرکتابی معتبر نیست
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه...
جن با روح فرق داره؟
..نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
جنا کجا زندگی میکنن؟
اینو دیگه نمیدونم!
ﭼﺮا اﻭﻧﺎ ﺗﻮ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ اﻧﺪ....
از کجا میدونی ؟

ﺗﻮ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ...
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از exorcism:نقل قول از samanta 79:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
بختک چیه؟
ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﺑﺨﺘﻚ ﭼﻴﻪ?????
ﺧﻮﺏ اﻭﻧﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﻫﺴﺘﻦ ....ﻛﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﮔﻨﺎﻫﻜﺎﺭ ﺭا اﺫﻳﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻳﻨﻲ اﻓﺮاﺩﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﺪا ﻧﻴﺴﺘﻦ....ﺧﻮﺏ ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﻀﻴﻪ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ ﺗﺮ اﺯ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﺎﻱ...
حقیقت نداره...خدا اجازه نمیده جنا بیان آدما رو اذیت کنند
ﻋﺰﻳﺰﻡ اﻭﻧﺎ ﺟﻦ ﻧﻴﺴﺘﻦ.....اﻭﻧﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ اﻳﻨﻜﺎﺭﻭ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻣﻨﻆﻮﺭﻡ ﺁﺩﻣﺎﺱ ﻣﺜﻼ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ ﻣﻦ ﻳﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﻛﻨﻢ ﺑﻌﺪﻱ ﺑﮕﻴﻢ ﻛﻪ ﺧﺪا ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﺰاﺭﻩ ﻣﻦ ﻋﺬاﺏ ﺑﻜﺸﻢ .....ﺧﻮﺏ ﺩﻳﺪﻱ ﺁﺩاﻣﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻲ ﺷﻦ....
اگه جن نیستند پس چی هستن؟؟

ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ...
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:نقل قول از samanta 79:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
بختک چیه؟
ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﺑﺨﺘﻚ ﭼﻴﻪ?????
ﺧﻮﺏ اﻭﻧﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﻫﺴﺘﻦ ....ﻛﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﮔﻨﺎﻫﻜﺎﺭ ﺭا اﺫﻳﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻳﻨﻲ اﻓﺮاﺩﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﺪا ﻧﻴﺴﺘﻦ....ﺧﻮﺏ ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﻀﻴﻪ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ ﺗﺮ اﺯ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﺎﻱ...
حقیقت نداره...خدا اجازه نمیده جنا بیان آدما رو اذیت کنند
ﻋﺰﻳﺰﻡ اﻭﻧﺎ ﺟﻦ ﻧﻴﺴﺘﻦ.....اﻭﻧﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ اﻳﻨﻜﺎﺭﻭ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻣﻨﻆﻮﺭﻡ ﺁﺩﻣﺎﺱ ﻣﺜﻼ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ ﻣﻦ ﻳﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﻛﻨﻢ ﺑﻌﺪﻱ ﺑﮕﻴﻢ ﻛﻪ ﺧﺪا ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﺰاﺭﻩ ﻣﻦ ﻋﺬاﺏ ﺑﻜﺸﻢ .....ﺧﻮﺏ ﺩﻳﺪﻱ ﺁﺩاﻣﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻲ ﺷﻦ....

اگه جن نیستند پس چی هستن؟؟
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از samanta 79:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
بختک چیه؟
ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﺑﺨﺘﻚ ﭼﻴﻪ?????
ﺧﻮﺏ اﻭﻧﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﻫﺴﺘﻦ ....ﻛﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﮔﻨﺎﻫﻜﺎﺭ ﺭا اﺫﻳﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻳﻨﻲ اﻓﺮاﺩﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﺪا ﻧﻴﺴﺘﻦ....ﺧﻮﺏ ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﻀﻴﻪ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ ﺗﺮ اﺯ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﺎﻱ...
حقیقت نداره...خدا اجازه نمیده جنا بیان آدما رو اذیت کنند

ﻋﺰﻳﺰﻡ اﻭﻧﺎ ﺟﻦ ﻧﻴﺴﺘﻦ.....اﻭﻧﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ اﻳﻨﻜﺎﺭﻭ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻣﻨﻆﻮﺭﻡ ﺁﺩﻣﺎﺱ ﻣﺜﻼ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ ﻣﻦ ﻳﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﻛﻨﻢ ﺑﻌﺪﻱ ﺑﮕﻴﻢ ﻛﻪ ﺧﺪا ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﺰاﺭﻩ ﻣﻦ ﻋﺬاﺏ ﺑﻜﺸﻢ .....ﺧﻮﺏ ﺩﻳﺪﻱ ﺁﺩاﻣﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻲ ﺷﻦ....
نقل قول  
exorcism
Member
ولی بعضی جن ها این اجازه رو دارند که مارو اذیت کنند هرچند اینم حکمتی داره.مثلا من دوسه روز پیش دعای 51قفل رو خریدم که همیشه همرام باشه و ازم محافظت کنه.یکی از دعاهاش "اما الصبیان" بود.تو گوگل سرچ کردم اینو نوشته بود.ولی نمیدونم تا چه اندازه واقعیت داره:

ام صبیان حضرت رسول صلی الله علیه و اله و صلم نشسته بود شخصی به شکل و شمایلی غریب و هیکلمند از در مسجد وارد شد و سلام کرد و نشست، رسول الله از او پرسید چه کسی هستی؟...گفت فرشته ام. حضرت گفت دروغ می گویی تو دیو یا پری هستی...در همین میان جبرئیل خدمت رسوالله رسید و از حضرت حق پیغام آورد که: یا رسول الله از این شخص سوال کن تا قدرت خدا را نظاره کنی، پس حضرت فرمود راست بگو که نام تو چیست؟ گفت نام من ام الصبیان است... مقام من آزار رساندن به کودکان و زنان حامله است که آنها را خسته و رنجور گردانم و درد سر و شقیقه بر آنها گمارم و رخ ایشان را زرد گردانم و شکم های ایشان را بزرگ سازم و کسی علاج آن نداند و اهل فضل و علما را در وسوسه اندازم و در رحم زنان و بر سر و روی بچه طپانچه زنم و از شکم بدر اندازم و کودک را مصروع سازم و دیوانه کنم و بر سر راه ها و گذر گاه ها مسکن سازم تا مردم را آزار رسانم و در فسق و فجور اندازم و فتنه بر انگیزم...پس حضرت رسول فرمود به امیر المومنین که وی(ام الصبیان) را بگیر و به قتل رسان...در این هنگام جبرئیل فرمود یا رسول الله حق تعالی می فرماید او را مکش زیرا او را عبث(بیهوده) نیافریدم و از او سوال کن که علاج این چه باشد پس حضرت پرسیدند که ای جن علاج این کارها چیست. پس جن گفت به حق آن خدایی که تو را به راستی به خلق فرستاده است، راه خلاصی از شر من این باشد: که دعای ام الصبیان را با اعتقاد بخواند یا با خود دارد تا از این بلا ها ایمن گردد و به فرمان رب تعالی از شر جن و پری و آتش و هفت ملت که خلق شده است ایمن گردد
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه...
جن با روح فرق داره؟
..نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
جنا کجا زندگی میکنن؟
اینو دیگه نمیدونم!
ﭼﺮا اﻭﻧﺎ ﺗﻮ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ اﻧﺪ....

از کجا میدونی ؟
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
جن با روح فرق داره؟
روح اون چیزیه دروجود توئه ..روح قسمتی از خداست ولی جن مخلوقه.مثل ما آدما...نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
جنا کجا زندگی میکنن؟
اینو دیگه نمیدونم!

ﭼﺮا اﻭﻧﺎ ﺗﻮ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ اﻧﺪ....
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
والا ما یه بار داشتیم از جنا حرف میزدیم ... معمولا هر وقت از جنا حرف میزنم یه چیزی میشکنه! ایندفه هم یکی از لیوانامون شیکست
فک کنم بتونن اذیتمون کنن
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
به غیر از جن و روح وبختک چیز دیگه ای هم داریم؟

ﺑﻠﻪ ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ...ﺧﻮﺩ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻓﺮﻕ ﺩاﺭﻥ و ﺑﻪ ﺷﻜﻞ ﻫﺎﻱ ﻣﺨﺘﻠﻔﻲ ﻫﺴﺘﻦ...
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از exorcism:مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
ﺑﻠﻪ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻭﻟﻲ اﻳﻦ ﺩاﺳﺘﺎﻧﻬﺎﻱ ﻛﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ی ﺟﻨﺎ ﻣﻲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ....ﺟﻨﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﻭﻟﻲ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻢ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺻﻮﺭﺗﻲ ﻛﻪ ﺟﻮﻭﻧﺎ ﺩﺭﺑﺎﺭﺵ ﻗﺼﻪ ﻣﻲ ﮔﻦ ﻧﻪ?????ﻣﻨﻢ ﻳﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ اﻳﻨﻜﻪ ﺧﺪا ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺟﻨﺎ ﺭﻭ ﺁﻓﺮﻳﺪﻭ ﺩﺭﺑﺎﺷﻮﻥ ﭼﻲ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ....

بله کاملا باهات موافقم
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از samanta 79:
نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
بختک چیه؟
ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﺑﺨﺘﻚ ﭼﻴﻪ?????
ﺧﻮﺏ اﻭﻧﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﻫﺴﺘﻦ ....ﻛﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﮔﻨﺎﻫﻜﺎﺭ ﺭا اﺫﻳﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻳﻨﻲ اﻓﺮاﺩﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﺪا ﻧﻴﺴﺘﻦ....ﺧﻮﺏ ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﻀﻴﻪ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ ﺗﺮ اﺯ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﺎﻱ...

حقیقت نداره...خدا اجازه نمیده جنا بیان آدما رو اذیت کنند
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
جن با روح فرق داره؟
روح اون چیزیه دروجود توئه ..روح قسمتی از خداست ولی جن مخلوقه.مثل ما آدما...نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند

ﭼﻪ ﺟﺎﻟﺐ!!!!!
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
به غیر از جن و روح وبختک چیز دیگه ای هم داریم؟
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از samanta 79:ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
بختک چیه؟

ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﺑﺨﺘﻚ ﭼﻴﻪ?????
ﺧﻮﺏ اﻭﻧﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ ﻫﺴﺘﻦ ....ﻛﻪ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﮔﻨﺎﻫﻜﺎﺭ ﺭا اﺫﻳﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﻳﻨﻲ اﻓﺮاﺩﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﺪا ﻧﻴﺴﺘﻦ....ﺧﻮﺏ ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﻀﻴﻪ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ ﺗﺮ اﺯ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﺎﻱ...
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از samanta 79:ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
بختک چیه؟
یه موجود خیالیه..میگن جنه ولی ساخته ی ذهن قدیمیاست. میگفتن شبا که آدم خوابه میاد خودشو میندازه روش و خفش میکنه! واقعا مسخرس

وا چه مسخره !
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
جن با روح فرق داره؟
روح اون چیزیه دروجود توئه ..روح قسمتی از خداست ولی جن مخلوقه.مثل ما آدما...نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
جنا کجا زندگی میکنن؟

اینو دیگه نمیدونم!
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از samanta 79:ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
بختک چیه؟

یه موجود خیالیه..میگن جنه ولی ساخته ی ذهن قدیمیاست. میگفتن شبا که آدم خوابه میاد خودشو میندازه روش و خفش میکنه! واقعا مسخرس
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از exorcism:نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
جن با روح فرق داره؟
روح اون چیزیه دروجود توئه ..روح قسمتی از خداست ولی جن مخلوقه.مثل ما آدما...نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
جنا کجا زندگی میکنن؟

ﻣﻲ ﮔﻦ ﺩﺭ اﻋﻤﺎﻕ ﺯﻣﻴﻦ و ﺟﻨﺴﺸﻮﻥ اﺯ ﺁﺗﺶ اﺳﺖ....
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از exorcism:
نقل قول از ARMINA 1380:نقل قول از exorcism:مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
جن با روح فرق داره؟
روح اون چیزیه دروجود توئه ..روح قسمتی از خداست ولی جن مخلوقه.مثل ما آدما...نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.

جنا کجا زندگی میکنن؟
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ

بختک چیه؟
نقل قول  
exorcism
Member
نقل قول از ARMINA 1380:
نقل قول از exorcism:مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
جن با روح فرق داره؟

روح اون چیزیه دروجود توئه ..روح قسمتی از خداست ولی جن مخلوقه.مثل ما آدما...نمیدونم هفت ملت رو شنیدی یا نه..میگن خدا هفت گروه رو خلق کرده که فقط دوگروهش انسان و جن هست. هیچکیم نمیدونه اون پنچ تای دیگه چی هستند.
نقل قول  
samanta 79
Member
ﻣﻮﺟﻮﺩاﺗﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩاﺕ ﻏﻴﺮ اﺭﮔﺎﻧﻴﻚ....ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺨﺘﻚ
نقل قول  
samanta 79
Member
نقل قول از exorcism:
مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟

ﺑﻠﻪ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻭﻟﻲ اﻳﻦ ﺩاﺳﺘﺎﻧﻬﺎﻱ ﻛﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ی ﺟﻨﺎ ﻣﻲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ....ﺟﻨﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻥ ﻭﻟﻲ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻢ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺻﻮﺭﺗﻲ ﻛﻪ ﺟﻮﻭﻧﺎ ﺩﺭﺑﺎﺭﺵ ﻗﺼﻪ ﻣﻲ ﮔﻦ ﻧﻪ?????ﻣﻨﻢ ﻳﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ اﻳﻨﻜﻪ ﺧﺪا ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺟﻨﺎ ﺭﻭ ﺁﻓﺮﻳﺪﻭ ﺩﺭﺑﺎﺷﻮﻥ ﭼﻲ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ....
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از exorcism:
مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟

جن با روح فرق داره؟
نقل قول  
exorcism
Member
مگه میشه به جنا اعتقاد نداشت درصورتیکه خدا بارها اسشمونو تو قران آورده؟؟؟
نقل قول  
samanta 79
Member
ﻛﺴﻲ ﺑﻪ ﺟﻨﺎ اﻧﺘﻘﺎﺩ ﺩاﺭﻩ .....?????
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
ﺧﻮﺏ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﻧﻤﻲ ﺷﻪ ﮔﻔﺖ ﻭﺟﻮﺩﺷﻮﻥ ﻛﻪ ﻫﺴﺖ ﻭﻟﻲ اﻧﺘﻘﺎﺩ ﺩاﺷﺘﻨﺶ....ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻢ اﺯ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻳﻜﻢ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ اﻧﺪ

من ندارم
نقل قول  
samanta 79
Member
ﺧﻮﺏ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﻧﻤﻲ ﺷﻪ ﮔﻔﺖ ﻭﺟﻮﺩﺷﻮﻥ ﻛﻪ ﻫﺴﺖ ﻭﻟﻲ اﻧﺘﻘﺎﺩ ﺩاﺷﺘﻨﺶ....ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻢ اﺯ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻳﻜﻢ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ اﻧﺪ
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
کسی به روح اعتقاد داره؟
نقل قول  
samanta 79
Member
ﺁﺭﻩ ﻣﻨﻢ اﻣﺘﺤﺎﻥ ﻛﺮﺩﻡ......ﻭﻟﻲ
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
ﺑﻪ ﻧﻆﺮﻡ....ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﺑﻬﺘﺮﻱ ﺭﻭ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﻲ ﻛﺮﺩﻥ ﺭاﻫﻜﺎﺭاﺵ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﻮﺩ

بدرد نمیخورد بابا من راهکاراشو امتحان کردم ولی هیچ اتفاقی نیوفتاد
نقل قول  
samanta 79
Member
ﺑﻪ ﻧﻆﺮﻡ....ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﺑﻬﺘﺮﻱ ﺭﻭ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﻲ ﻛﺮﺩﻥ ﺭاﻫﻜﺎﺭاﺵ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﻮﺩ
نقل قول  
ARMINA 1380
Member
نقل قول از samanta 79:
ﻭاﻗﻌﺎ ﺟﺎﻟﺐ ﻧﺒﻮﺩ.....ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﺑﻬﺘﺮ اﺯ اﻳﻨﻢ ﻫﺴﺖ و ﺟﺎﻟﺐ ﺗﺮ

آره موافقم اصلا جالب نبود خیلی سرکاری بود
نقل قول  
samanta 79
Member
ﻭاﻗﻌﺎ ﺟﺎﻟﺐ ﻧﺒﻮﺩ.....ﻛﺘﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﺑﻬﺘﺮ اﺯ اﻳﻨﻢ ﻫﺴﺖ و ﺟﺎﻟﺐ ﺗﺮ
نقل قول  
amirviolinist
Member
واقعٱ مسخره بود .این همه کتاب احضار هست ولی این یکی خیلى چرت بود
نقل قول  
نقل قول از کاسکو:
ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ ﻧﺨﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻫﺮ ﻛﻲ ﻣﻮﺍﻓﻘﻪ ﺑﺰﻧﻪ لایکو
میزنم لایکو
نقل قول  
كاسكو
Member
ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ ﻧﺨﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻫﺮ ﻛﻲ ﻣﻮﺍﻓﻘﻪ ﺑﺰﻧﻪ لایکو
نقل قول  
چه فکری کرده نویسنده اش با خودش این همه چرت و پرت رو نوشته!!!
نقل قول  
exorcism
Member
چقدر مسخره بود
نقل قول  
saleh1000
Member
با حال نبود
نقل قول  
farhad rahimy
Member
تصویر مهم نیست (احضار روح ! واقعا میشه)
نقل قول  
هه چه خوشگله عکسش !

بخونم ببینم چیه !
نقل قول  
ani angel
Member
اصلا جالب نبود!!!
نقل قول  
exorcism
Member
وااااای با همین عکسش قلبم وایستاد حالا من که به احضار روح اعتقاد ندارم بخونمش یه کم بخندیم با دوستام
نقل قول  
Armina karimi
Member
احضار روح!
عجـــــــــب!
یه امتحانی بکنم!
نقل قول  
fatemeh zahra
Member
عه این عکسش چرا اینطوریه ایراندوست عزیز میشه انشاتونو خلاصه نویسی کنید به خدا چشمام درد گرفت تا مطالبتونو بخونم...
نقل قول  
irandoost_s
Member
با درود مجدد ، یکی از دوستان عزیزم به نام sootedel
خطاب به بنده فرموده اند : « برای گفتن زبان لازم است، برای شنیدن گوش و حلزونهای سالم میانی گوش و استخوانهای چکشی سالم
لازم است، برای دیدن چشم لازم است عنبیه و مردمک سالم لازم است، برای حرکت کردن دو پای سالم لازم است، برای حرکت دادن
اشیاء دست لازم است"، کلام شما درست و متین. فقط یک سئوال برایم پیش آمد پس تکلیف خوابهایمان چه می شود؟ »
جواب: ما در حالتی خواب می بینیم که نفس می کشیم و ازطریق شش هایمان، اکسیژن به قلب و مغز ما میرسد و تمام سلولهای بدن
ما در فعالیت است، ما در تمامی ی طول روزهم مشاهدات ذهنی بی شماری داریم ، وقتی در حال تفکر هستیم همه صداهای آشنا و نا
آشنا را بخاطر می آوریم قیافه دوستان و هرآنچه را با آن برخوردکرده ایم در ذهن هشیارمان مرور می کنیم، و اهمیت آن فوق العاده از
رویاهای شبانه مان مهمتراست، ابعاد گوناگون اشیاء را تعریف می کنیم، والبته بدون تصور شکل اجسام قادر به تشریح هیچ چیزی
نیستیم و هیچکس به این مسئله توجه نداشته است، درطول هشت ساعت یا بیشتر درحالی که خواب هستیم به دنبال جریان تفکرات
مان گاهی مشاهدات ذهنی مان ادامه می یابد، مشاهدات ذهنی شبانه را روز برای دیگران تعریف می کنیم، مگر در روز خیال بافی نمی
کنیم؟ خیالبافی و صحنه سازی انسان منحصر به شب و یا روز نیست، شب آرامش بیشتری است و خیالات و تصورات و به یاد آوری
خاطرات و حتی برخورد اندیشه و تطابق کوهه های امواج اندیشه ها سیر دیگری به خود می گیرند، بنابراین رویا های در حالت خواب ادامه
اندیشه ها و به تصویر کشیدن مادیات و یا خیالبافی های روزانه است، وقتی داستان و یارمان غیر واقعی را می نویسیم خیالبافی ذهنی
در روز است که وقتی در خواب اتفاق می افتد اسمش را گذاشته اند رؤیا ، هردو یکی است و ذهنیات شبانه متفاوت از تصورات روزانه ی
ما نیست هردو ازیک جنس هستند. و در ادامه یکدیگرند و منحصر به زندگان است، برای رؤیا فلسفه چینی های زیادی کرده و می کنند
درحالی که مغلطه عمومی است که حتی بسیاری از فلاسفه هم به آن توجهی نداشته اند، دریک کلام ؛ رؤیا ادمه ی خیالبافی های
ذهنی روزانه است کما اینکه بسیاری از خیالبافی های روزانه ما همچون رؤیا ها به واقعیت می پیوندند و از یک جنس هستند فقط
فرقشان ذهنیات متغیر از شب و روزاست، سالم و شاد و موفق باشید.
کتابناک از گزند خیالات در امان
نقل قول  
faezeh1500
Member
خیییییییییییییییییییییلی باحاله واقعا جالبو ترسناکه آفرین به نویسندش
نقل قول  
لاسیلا
Member
ولی نویسندش کی بوده معلوم نیست آخه رو را نوشته رَ هههههههههههههههههه
نقل قول  
irandoost_s
Member
ازهمه ی دوستانِ علاقمند به موضوع احضار روح، استدعا می کنم، حتما این قسمت از اظهاراتِ منِ ناقابل را بخوانند:
.... و اما یک نکته ی بسیار ظریف دیگر این که؛ روح به تنهایی و در تجرد که پس از مرگِ هر موجود زنده ای اتفاق افتد، هشیاریش به
جسمِ مادی او وابسته است، یعنی روح و جان و روان و انژرژی و عامل حرکت که همه ی آنها به یک معنا است، فارغ از جسمِ مادی و
بدون آن مطلقا هشیاری ندارد، بنابر این معاد نیز باید در روزِ قیامت جسمانی باشد، حتی اگر بجای جسم که بعضی علماء اسلام به آن
باورند،جسر باشد، باز هم باید معادشان و یا به عبارت دیگر لازم است برپا خاستنِ شان مادی و جسمانی باشد، نتیجه ی اساسی اینکه؛
روح جز در مقابل مالک یوم الدین، خالق هستی، پروردگار عالمیان پاسخگو نخواهد بود، « یسئلونک عن الروح قل الروح من امر ربی ».
یک هشدار بسیار عظیم به همه ی مردم عالم:
ای خدا باوران؛ بازگشت به سوی خدا در روز موعود، جسمانی و حتمی است، مواظب اندیشه هایمان و مواظب گفتارمان و مواظب
رفتارمان باشیم، زبان و زمانِ جواب دادن به مسؤلیت های انسان بودنِ مان باهر دین و هر اعتقادی، درمقابل حضرت حق یکسان است،
شفاعت یافتن از پیامبران و بزرگان نیز به قدر کفه ی سنجش اعمالِ انسان است. محبوبیت انسان درمقابل خدا بدونِ ملاحظه ی رنگ و
نژاد و عقیده و جاه ومقام و مکان، به قدر رعایتِ او است، « ان اکرمکم عندالله عندالله اتقیٰکم »
چه کسی می تواند عظمت ماندگاری او که وابسته به اندیشه های خلاق و بسیار پیچیده ی او است را تسخیر کند و به بند بکشد؟
ادعای احضار روح کفر است، شرک است، مگر این که بگویند توانسته ای با انرژی یِ اندیشه های کسی و یا کسانی در ارتباط باشیم
والسلام علی من التبع الهدی.
کاری کنیم ور نه خجالت برآورد، روزی که رختِ جان به جهان دگر کشیم.
آنانی نیز که در هدایتگری انسان به هر صورتی نقش دارند، تردید نداشته باشیم محبوب خدای بزرگ هستند، کتابناک بر محبوبیتت افزوده
باد
نقل قول  
irandoost_s
Member
بادرود متقابل به دوست گرامی و عزیزم آقای thesaurus
1 - گرچه روی سخن ایشان بابنده نیست و سوال خودرا از مدعیان احضار ارواح مطرح کرده اند و پرسیده اند « بزرگواران,شما در
محافلتان چه چیز را احضار می کنید؟ » لازم دیدم به دیدگاه بجاو درست ایشان چند نکته اضافه کنم،
به گفته ی ایشان؛ طبق تعریف علما روح موجودی است مجرد که هوشیاری و حیات انسان به آن وابسته است.اگر هوشیاری
منشا غیر مادی دارد پس چرا با تخریب مغز هوشیاری هم تخریب می شود؟
بهترین وجه معنی لغوی روح، جان و روان در فارسی است که بسیار حکیمانه است و بالعکس نمی توانیم برای ترجمه ی این
دوکلمه ی زیبا و فریبا به زبان عربی روح بگوئیم، زیرا روح به زبان عربی به معنی ی رایحه ی خوش و آسودگی و نشاط است
که با جان و روان تطابق ندارد، معلوم می شوداعراب تا قبل از اسلام اساسا به لحاظ فلسفی تعریف درست و خاصی برای روح
نداشته اند، وبا پیدایش اسلام، اندیشه ی وجود روح به مفهوم جان و روان که هزاران سال است در فارسی متداول است, رواج
یافته و به مفهوم واقعی کلمه اش برسر زبانها افتاده است، البته بدین معنی نیست که توانسته باشند آنرا بشناسند، از آنچه
که به پیغمبر اسلام در این رابطه وحی شده نیز آگاهی یافته باشند.
در قرآن کریم خطاب به رسول اکرم(ص) آمده است؛« و یسئلونک عن الروح قل الروح من امر ربی و ما اوتیتم من العلم الا قلیلا»؛
و از تو درباره روح می پرسند، بگو وجود روح به فرمان خدای من است و بجز به تعداد کمی از افراد بشر این آگاهی و قوف داده
نشده است. حال چگونه است که عده ای که تعدادشان در سراسر جهان از هر دین و آئینی و عقیده ای از مسلمان گرفته تا
غیر مسلمان مدعی ارتباط با ارواح شده و می شوند؟ جان و یا روان در واقع عامل حرکت است، نیرو وانرژی است, روان شدن
است آیا می توان برای انرژی و عامل حرکت شکلی را تصور کرد؟ نیروی الکتریسیته در درون کابلهای برق فشار قوی روان است
و به سمت منابع مورد مصرفشان روان است، چه شکلی دارد؟ چه قیافه ای دارد؟ آیا می توان شکل آنرا ترسیم کرد؟ آیا کابلها
که حامل و ناقل و روان کننده جریان برق هستند مسقل از جریان برق معنی می دهند، اگر هادی نباشند و رسانای برق نباشند
به چه دردی می خورند؟ نیروی برق مجرد از کابل چگونه به چه معنا است و چگونه شناخته می شود؟ هرکس به قدر فهمش،
فهمید مدعارا
نقل قول  
irandoost_s
Member
2 - روح مجرد, موجود نیست، روح, هستِ هستی بخش است، جان است، روان است، این که می گویند جان افزا است یعنی
انرژی بخش است، عبارت درستی است، مراقب بهداشتت باش، غذای خوب بخور، از طبیعت وزیبائی های عالم بهره مند شو
روحت قوی می شود، یعنی انرژی تو برای کار روزمره زیاد می شود، روح تو انرژی تو است، جان تو است،روان تو است. امواج
قوی اندیشه هاای ثابت ( یعنی چیزی به آن افزوده ویا چیزی از آن کم نمی شود) و سرگردن استکه ممکن است بازیافت شوند
و شدنی است، اما جان و روان ودر حقیقت عامل حرکت و انرژی محرک, این گونه نیست, با تمام شدن هستی مادیِ انسان
روحش، جانش، روانش عامل حرکت و روان سازیش, به امید پروردگار به برزخ میرود و چیزی نیست که قابل یازیافت و دسترسی
باشد، سخن هم نمی گوید، راه هم نمی رود، فکر هم نمی کند، جائی را نمی بیند، نمی شنود، علم هم ندارد، فضیلت هم ندارد،
هیچ سلطه و احاطه ای هم بر زندگان ندارد، وجود همه ی اینها منتسب به ذات باری تعالی است و او است که عالم الغیب
والشهادة است، فقط او است که عالم به اسرار است و از همه چیز باخبر است، به هر دین و مذهبی که معتقد باشیم جز
این بگوییم شرک گفته ایم و یا عقلمان پارسنگ برمی دارد.
برای گفتن زبان لازم است، برای شنیدن گوش و حلزونهای سالم میانی گوش و استخوانهای چکشی سالم لازم است، برای
دیدن چشم لازم است عنبیه و مردمک سالم لازم است، برای حرکت کردن دوپای سالم لازم است، برای حرکت دادن اشیاء
دست لازم است، جان و روان مجرد رفته از بدنی که مدفون شده ومتلاش گردیده مسلح به کدامین واسطه های مذکوراست؟،
اجضار روح از مقوله های ابهام انگیز و شگرد تر دستی و القاء است، اگر بگویند به قسمتی از کوهه ی اندیشه های منتشر شده
فرد یا افرادخاصی کشف کرده ایم ,شاید راست بگویند, ولی اشتباه است اگر بگویند روح را احضار کرده ایم. متشکرم
کتابناک به کتابها جان و روان می بخشد و بر روح و روان و جان کاربرانش انرژی چگونه زیستن می بخشد، قدر ومنزلتش ماندگار

نقل قول  
thesaurus
Member
نقل قول از irandoost_s:
1 - انسان موجود بسیار پیچیده و نا شناخته ای است...

درود
اول از همه عذرخواهی می کنم از irandoost_s که جمله ی ایشون رو به طور ناقص در نقل قول آوردم.امیدوارم به بزرگواری خودشون منو ببخشن.
دوستان, من یه خرده از پایه نیاز به راهنمایی دارم...

1.بیماری آلزایمر یک نوع اختلال عملکرد مغزی است که بتدریج توانایی های ذهنی بیمار تحلیل می رود.بیماری آلزایمر حاصل تخریب مغز است.این یعنی ذهن به مغز وابسته است و با از بین رفتن مغز ذهن نیز از بین می رود.یعنی آنچه که میشناسیم,به ذهن میسپاریم,یا در موردش فکر می کنیم وابسته به مغزمان است.

2.در مورد رویاهای صادقه باید بگویم که افرادی که بعد از تولدشان نابینا میشوند، قادرند تصاویر را در رویاهایشان ببینند.اما کسانی که نابینا متولد می شوند، یا در سن کم نابینا می شوند،در رویا های خود نیز نابینا هستند و هیچ تصویری در رویاهایشان نمی بینند چون مغز آن ها با دیدن آشنا نیست و تجربه ی آن را ندارد، اما دارای رویاهایی واضح از حواس دیگر مانند صدا، بو، لامسه و احساسات هستند.
افراد بزرگسالی هم که به دلیل حادثه نابینا میشوند به تدریج رویاهای تصویری خود را از دست میدهند. یعنی رویاهای انسان در خواب به مغز و اطلاعاتی که مغز دریافت میکنه مربوط میشه.

3.طبق تعریف علما روح موجودی است مجرد که هوشیاری و حیات انسان به آن وابسته است.اگر هوشیاری منشا غیر مادی دارد پس چرا با تخریب مغز هوشیاری هم تخریب می شود؟

بزرگواران,شما در محافلتان چه چیز را احضار می کنید؟
نقل قول  
hasti amiri
Member
احضار روح ..جالبه ،هیجان انگیزه، ترسناک ..

یکبار توی خونه ی قدیمی خاله پدرم هم چنین کاری کردیم .. واقعا قلب آدم وای می ایسته ..

کتاب شو دوس دارم بخونم ولی حالا نه ..

توصیه می کنم تو روز بخونین
نقل قول  
irandoost_s
Member
فی البداهه نویسی و کم آشنابی با تایپ کلمات، موجب می شود گاهی حرف اضافه و یا بالعکس جا افتادگی و یا سهوا
غلط املائی پیش آیدکه دوستانم متوجه این خطاها می شوند، وقتی به چنین مواردی بر می خورید خودتان اصلاحش کنید،
البته اشکالی که وجود دارد؛ فرصت کافی برای باز خوانی و ویرایشٍ عبارات داده نمی شود، به هر حال پوزش می طلبم.
در درج مطالب زیر، درقسمت 3 سطر دوم ( ثابت را به تسخیرکرده است )؛ کلمه ی < به > اضافه است نادیده بگیرید،
اشتباهات دیگری نیز هست اما چون به درک مطالب زیانی وارد نمی آورد قابل اغماض است. متشکرم
نقل قول  
irandoost_s
Member
1 - انسان موجود بسیار پیچیده و نا شناخته ای است، به تمام معنا اشرف مخلوقات است، هرچه برروی زمین است از اوست
و براو است، کشف رازو رمز عالمٍ خلقت به دست توانای او است، شعور از او است و بی شعوری هم به قدر فهم او است،
روح او خالق او است، طبایع بشری در اختیار مجموعه ی ارواح او است، طبیعت جسمانی اش درخدمت روح او است، روح
انسان محرک جسم او است، حشر و نشر انسان بادیگر همنوعانش بوسیله و واسطه ی روح او است، جمع ارواح انسانهای
زنده دائما در خواب و در بیداری با یکدیگر درارتباطند، همه ی ارواح انسانهای زنده در تمام عالم آگاهانه و نا خود آگاه در ارتباطند،
وقتی در حال فکرکردن هستیم افکار ما به همه ی عالم منتشر میشود و بر روی امواج مغناطیسی ادراکات کسانی که در همان
اثنا همانندما می اندیشند منقل می شود, زبان اندیشه های همه ی انسانها یکسان است و متفاوت از هر لهجه و زبانی است که
در ظاهر با آن تکلم می کنند، همدیگر را دراقصی نقاط جهان بدون اینکه یکدیگر را بشناسند می یابند و به مدد ویاری هم می روند،
اندیشه های همه ی مردم جهان در هر رنگ و نژادی که هستند یکدیگر را تکمیل می کنند, وما به آن الهام می گوییم اما در واقع
با امواج اندیشه دیگر انسانها که معلوم نیست کجا بسر می برند ویا اقامت دارند منطبق شده است و به مدد و یاری هم آمده اند،
درک این موضوع مشکل است، فقط می گویم انسان فوق العاده موجود پیچیده و ارزنده وخلاق است و خلاقیتش نیز با استمداد
از عواطف و خواست و ممارست وتمرینهای درونی او است که چگونه ضمیر ناخودگاهش را توانسته روانه سازد وبا اندیشه کسانی
که بسیار قوی هستند در ارتباط سازد, امواج اندیشه های زندگان, در خواب هم به سراغ یکدیگر می روند, واگر لازم باشد از یکدیگر
مدد می جویند, هر فکر و اندیشه نویی که در جهان پدیدار می شود و دنیارا متحول می سازد از اندیشه ودر واقع روح قوی شخصی
خاص است, اما او تنها نبوده بدون تردید ارواح قوی که نمی دانم ازکجا ونمی دانم ار چه نژادی و نمی دانم از چه سرزمینی به
سراغ و مددش آمده اند, آیا ارواح در گذشتگان هم به مددش آمده اند؟
نقل قول  
irandoost_s
Member
2 - امواج الکترو مغناطیسی افکار و اندیشه ها ماندگارند و به
هدم نرفته اند؟, جسم در گذشتگان نابود شده و روحشان به برزخ رفته ولی آیا امواج مغناطیسی اندیشه هایشان بجا مانده اند؟
حدس و گمان این موضوع بسیار سخت است ! اندیشه ها هم پایدار وهم ناپایدارند!, صاحبان اندیشه ها وقتی به درجه ای از شعور
رسیده باشند که درصدد کشف حقایق عالم بوده اند امواج مغناطیسی افکار و اندیشه هایشان هم برای مدتهای طولانی پایدارمی
مانند و به نسلها ی دیگر برای کمک و استعانت به حقایق موضوعی قابل هدیه میشود, فرق امواج الکترو مغناطیسی ی اندیشه های
مردگان با زندگان در این است که امواج اندیشه های مردگان درعالم, ثابت و بدون حرکت اما سرگردان است و به مروزمان که مدت و
قدمت آنها نامشخص است مثل شهاب ها فرو می ریزند و نابود می شوند, بستگی به این دارد که در پرتو چه مشخصات و مختصاتی
قرار گرفته باشند, اما امواج افکار و اندیشه های زندگان دائما در پهنه ی سراسر گیتی در حرکتند و جویا و پویا هستند.
همه ی این گفتار, مجملی بود بر اینکه بگویم, احضار روح چگونه است و آیا ممکن است یا خیر, بله همانطور که عرض کردم روح
در گذشتگان را می گویند و می گوییم در عالم برزخ است اما امواج الکترو مغناطیسی قسمتی از افکار و اندیشه های ماندگارشان
در جائی و یا عرصه ای دور و یا نزدیک ثابت است و سرگردان است, می توان کشفشان کرد, یعنی اگرکسی و کسانی که در این
ارتباط به قول خودشان مصمم به احضار روح هستند و ممارست و جهد و تلاش می کنند به تناسب جدیتشان ممکن است به آن
امواج افکار ثابت مردگان دست یابند, و هیچ چیز دیگری نیست و هیچ ارتباطی هم با اعتقادات مذهبی و یا هر نو گرایش در پرستش
ندارد و از هرکسی که در این راه قدم برمی داردبرمی آید, هردین و مرام واعتقادی هم که داشته باشد فرقی نمی کند, احضار روح در
واقع دست یابی به امواج ثابت اندیشه های سرگردان است ونه احضار روح, چرا که روح در هدم و در عالم برزخ است و کسی هم
نمی داند و نخواهد دانست که چگونه است

نقل قول  
irandoost_s
Member
3 - مجالس و محافلی را هم که برای احضار روح تشکیل می دهند القائی است و واگر کسی بنابر شواهدی که می گویند ومدعی
هستند, توانسته باشد چنین کاری انجام دهد قسمتی از امواج بجا مانده سرگردان ثابت را به تسخیر کرده است ولا غیر و اینکه
می گویند روح از همه جا باخبراست, شرک است, مضمون و فحوای آیه زیر از قرآن کریم نیز که در همه ادیان الهی مشترک است
مبین همین نظر است که:
و هوالله فی السموات و فی الارض, یعلم سرکم وجهرکم و یعلم ما تکسبون
یعنی فقط خدا است که در زمین و آسمانها است و از هرآنجه در آشکار ونهان انجام می دهید باخبر است, لایعلم الغیب الا هو,
جز پروردگار عالم هیچکس از زنده و مرده به حقایق عالم غیب واقف نیست.
فکر کردن و اندیشیدن و راهنمایی و هدایت کردن فقط و فقط مختص زندگان است ولی آنچه از اندیشه ها و باور ها می ماند
قسمتی از امواج پراکنده و روانه ساخته بر عرصه ی حیات بشری یعنی محیط زندگی ی زندگان است, ببینید امواج الکترو منیتیک
رادیویی درهمه عالم پراکنده است و توسط دستگاههای گیرنده ولی با تطبیق سیگنالها به اراده ی کاربر آن قابل دسترسی و
قابل دریافت است, امواج بدون وجود فرستنده ی مرکزی, خود بخود پدید نمی آیند و در زمان قطع فرستنده موجی هم در کار
نیست اما فرقشان با امواج ساطع از طرف اندیشه های انسان در این است که امواج اندیشه های انسان از موجود بسیار بسیار
پیچیده و ناشناخته, منتشر شده وتا مدتها پس از مرگش نیز ماندگار است . امیدوارم توانسته باشم کمکی به درک موضوع احضار
ارواح کرده باشم
کتاب نیز ثبت امواج ماندگار اندیشه ها برای همه ی زمانها و اعصار است و کتابناک از عوامل نشر این آثار همیشه به یادماندنی,
توفیق روز افزونش آرزو است
نقل قول  
fatemeh7777
Member
عکسش که جالبه
نقل قول  
fatemeh7777
Member
اسم این کتابم ترسناکه
نقل قول  
faezeh1500
Member
عکسش خیلی باحال من عاشقه این جور مدل عکسام:

این دیدگاه در تاریخ 1392/12/15 توسط گیلدخت ویرایش شده است

نقل قول  
sarah_z
Member
نقل قول از نیلو دو هزار و سی:
بچه ها عکسش خیلیییییییییی ناجوره دهنشم اصلا داغونه

نگوووووووومن اولین بار تو خونه تنها بودم عسکشو دیدم سکته کردم!یه زره مراعات آدمو نمی کنن!
نقل قول  
saeedlatifim
Member
این چه عکسیه برای این کتاب گذاشتین ؟!؟!

به جای این که بشینم 4 ساعت کتاب بخونم و تمرین کنم و .. برای این که یه همچین موجودی رو احضار کنم ،

پا میشم میرم دوستان عزیزم رو میبینم ...
نقل قول  
majid69
Member
نقل قول از مری بلا:
نقل قول از mojtabapnahk:احضار روح واقعیت داره ولی ایا کار پسندیده ایه؟
دمت داغ دوست من.گل گفتین.
ممکنه شما دوست داشته باشین روح یکی از عزیزانتونو احضار کنین و ببینینش...اما مطمئنین اون مرحوم یا مرحومه هم میخواد باز شمارو ببینه؟؟
آدم خیلی زرنگ باشه ب زنده ها توجه کنه ک لازم نشه بعد از مرگشون ماتم بگیره و آسایش اون مرحومارو مختل کنه تا باهاشون دوکلام حرف بزنه.

بله واقعا همینطوره
ما ایرانیا هم که کلا مرده پرستیم
تا وقتی که چیزی رو از دست ندیم قدرشو نمیدونیم
نقل قول  
مری بلا
Member
نقل قول از mojtabapnahk:
احضار روح واقعیت داره ولی ایا کار پسندیده ایه؟

دمت داغ دوست من.گل گفتین.
ممکنه شما دوست داشته باشین روح یکی از عزیزانتونو احضار کنین و ببینینش...اما مطمئنین اون مرحوم یا مرحومه هم میخواد باز شمارو ببینه؟؟
آدم خیلی زرنگ باشه ب زنده ها توجه کنه ک لازم نشه بعد از مرگشون ماتم بگیره و آسایش اون مرحومارو مختل کنه تا باهاشون دوکلام حرف بزنه.
نقل قول  
لاسیلا
Member
ایول بابا !ایولا
نقل قول  
spahbod
Member
برون فکنی یا خروج روح از بدن کار بسیار ساده ای هست
به این کار out of body experience یا astral projection هم میگن اگه کسی خواست با من تماس بگیره تا راحشو کا مل توضیح بدم و بدونید .....

دیدگاه شما به علت توهین به اعضا ، ویرایش گردید.



این دیدگاه در تاریخ 1392/12/14 توسط گیلدخت ویرایش شده است

نقل قول  
هر کدوم از ما یه روح داریم در وجود خودمون..... در این شکی نیست
ولی این چیزایی که تحت ارواح خبیثه میان و ما رو اذیت میکنن....روح نیستن..اجنه هستن
من یه کتاب در این زمینه دارم مینویسم که با دید علمی و تاریخی به اثبات جن میپردازه و بعد از تکمیل واسه دانلود میذازمش..
نقل قول  
neb70
Member
کسی که بتونه واقعا یک روح احضار کنه به درجه ای از آگاهی رسیده که فقط در شرایط خاصی این کار رو انجام بده چه بسا خود ارواح بهش مراجعه کنن....و مسلما چنین فردی هیچ وقت به اطرافیانش نخواهد گفت که چنین توانایی ای دارد....
نقل قول  
sarah_z
Member
نقل قول از mojtabapnahk:
احضار روح واقعیت داره ولی ایا کار پسندیده ایه؟

منم واقعا باهاتون موافقم!
نقل قول  
کیو مرث
Member
خیلی خوب تشکر می کنم
نقل قول  
mojtabapnahk
Member
احضار روح واقعیت داره ولی ایا کار پسندیده ایه؟
نقل قول  
با تمام احترام به نظر دوستان احضار کاملا واقعیت داره
نقل قول  
avaara
Member
من به اینکه انسان دارای روح ایمان و اعتقاد کامل دارم و چون هم مادرم وهم خواهر 17 ساله ی زیبام از این دنیای مادی رفتن.... احضار روح رو تجربه کردم !!! هر کس هم باور نداره من به عقیدش احترام میزارم!
نقل قول  
ghonut
Member
جای تأسف داره که جزو کتابای محبوب قرار گرفته.
یعنی واقعا نمی دونین این کار گناه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول  
ms20love2
Member
خوشم میاد همه روشن فکرن. حالا دلم میخواد زندگیاشونو ببینی.
نقل قول  
kheradgera
Member
نقل قول از mohammad6864:
سلام هر کس به حقیقت روح اعتقاد نداره من میتونم بهش ثابت کنم که وجود داره با بلند کردن روح خودش

یعنی چه با بلندکردن روحش؟اگه شما بتونی روح کسیو کاری کنی که بتونه خارج از بدنش بشه و بدن خودشو ببینه اونموقع درست میگی
نقل قول  
mohammad6864
Member
سلام هر کس به حقیقت روح اعتقاد نداره من میتونم بهش ثابت کنم که وجود داره با بلند کردن روح خودش
نقل قول  
در مورد توانایی های ذهن چیزای خیلی قشنگی نوشته که از روی واقعیت نوشته شده می تونین به جای ایراد گرفتن، اول کتابو بدون پیش داوری بخونین بعد در مورد نوشته هاش تحقیق کنین،بعدمی تونین این جوری در مورد دروغ بودنش نظر بدین!

بعد که این جوری خوندین می فهمین کجاش دروغ بوده و کجاش راست! و به چه زیبایی توضیح داده!
نقل قول  
karate-kid

تو از کجا می دونی که روح وجود نداره؟ می تونی ثابت کنی؟

روح می تونه باشه،هیچ کس نمی تونه ثابت کنه که روح وجود نداره و توانایی های ذهن انسان فقط به مغز انسان منحصره!

درسته که بدون مغز هیچ ذهنی هم وجود نداره،اما مغذو می تونیم ریشه در نظر بگیریم! ریشه ی همون روح.

با این که به صحت این کتاب اصلا اطمینان ندارم اما می تونم بگم یه چیزایی که می گفت واقعیت داره،در جهان ما انرژی های بسیاری وجود دارن که ما نمی شناسیمشون و افرادی با علمی به نام "ماوراء الطبیعه" این انرژی هارو درک کردن و علاوه بر اون از تاثیر این انرژی ها بر مغز آگاه شدن و با استفاده از توانایی مغز و انرژی ها روزنه ای به ابعاد دیگر باز کردن .
نقل قول  
sa7ar
Pro Member
ما سعی میکنیم این مرکز کتابخانه دیجیتال کامل باشه تا دوستان با نظرات و سلیقه های متفاوت کتاب مورد علاقه شون را دریافت کنند
نقل قول  
karate-kid
Member
این کتاب خرافات محض است ، چیزی به نام روح وجود ندارد ، فقط ذهن وجود دارد و ذهن هم در مغز است !

نقل قول  
rojben
Member
ehzare rooh tavahomi bish nist
نقل قول  
red flower
Pro Member
آدم باید خیلی روح آزاری داشته باشه که همچین کاری بکنه.
کی خوشش میاد وقتی مرد یکی بیاد روحشو احضار کنه
نقل قول  
djamin5
Member
عکسی برای کتاب گذاشتن خیلی قشنگه من که فقط عکسش رو یادگاری نگه می دارم................
نقل قول  
budah
Member
برای روح فقط یک کاربرد میتوان متصور بود
قتی به کسی میخوای فحش بدی و بهش بگی به روحت
نقل قول  
استقبال از این کتاب ها نشانه ذهن پیش-منطقی جامعه ما است !!!
نقل قول  
pegi bayram
Member
خوب که چی بشه الآن اینارو گذاشتید دانلود کنیم.
واقعا جای تاسفه که اینهمه ازش استقبال کردن.
نقل قول  
princi pino
Pro Member
جای تاسف داره که این کتاب مورد علاقه 23 نفره و بیش از 3600 بار دانلود شده...واقعا چرا باید اینطوری باشه؟!
نقل قول  
nitmaramtin
Member

متن را خواندم ببینم چه می گوید . گریه ام گرفت . گریه ام گرفت
یک مثال می زنم
الف : من به حقیقتی دست یافتم که می تواند هر کسی را قدرت مند ترین فرد زمین کند
ب : این حقیقت چیست ؟
الف : اگر ان را به کسی بگویم قدرتش از بین می رود
نقل قول  
mahdiiaran
Member
اگه این جور مصائل خرافی ست حتما ابو علی سینا هم خرافی بوده چون کنز المعزمین نوشت! این حرفا چیه
نقل قول  
f@rh@d
Pro Member VIP
دوستانی که به این دست کتابها علاقه مند هستند پیشنهاد می کنم آینده یک پندار اثر زیگموند فروید را مطالعه بفرمایند تا دیگه به این گفتارهای بی پایه و سست معتقد نباشند.
نقل قول  
radradin
Member
به همتون قول می دم که همش خرافات و چرت و پرت من که دانلود نمیکنم
نقل قول  
lotus1
Member
حالا این کارو کنیم که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟ تازه اگه بشه.
زنده هارو دریابیم بهتره.
نقل قول  
ebrat2k
Member
اگه واقعییت باشه نباید مردم به این کتاب دست پیدا کنن من مواردی رو دیدم که فرد بعد از ارتباط دیگه به زندگیه سابق بر نگشته مراقب باشید!!!
نقل قول  
ebrat2k
Member
خدا رو چه دیدی یهو دیدی ما هم مدیوم باشیم
از بابت کتاب ممنون
نقل قول  
stager
Member
man bayad ino begam ke man darmorede ahzar khayle matlab jam kardam va ba kheyleya artebat bargarar kardam ke to in zamene tajrobe dashtan ina vageaye ama lotfan amtahan nakoned
نقل قول  
stager
Member
man bayad ino begam ke man darmorede ahzar khayle matlab jam kardam va ba kheyleya artebat bargarar kardam ke to in zamene tajrobe dashtan ina vageaye ama lotfan amtahan nakoned
نقل قول  
Saddist
Member
داشتم دنبالِ کتابی برای آموزشِ عکاسی میگشتم که اینجا رو پیدا کردم!!!

جالبه

از SA7AR هم متشکرم که اینجور کتابها رو هم آپلود میکنه

خب این ممکنه مسخره به نظر بیاد اما خب هر کاری حتّی خرافات هم ریشه در علم و خصوصاً روانِ ناخودآگاهِ انسان داره

میشه به عنوانِ راهی برای خودشناسی از این منابع هم کمک گرفت
نقل قول  
AloneStar
Member

نقل قول:
منم دارم قانع مي شم :دي
عجب روزگاريه.هنوز دست بر نداشتين از اين اراجif؟

دوست عزيز شما هر وقت كه ديگه هيچوقت خواب نديديد بيايد و پي ام بدين مطمئن باشين كه ما ذهم دست بر خواهيم داشت
نقل قول:
من امتحانش میکنم خدا کنه موثر باشه

اينكه افراد بخوان احظار ارواح رو براي تفريح و يا باور اعتقادي خودشون انجام بدن كاملا منسوخ و از نظر متافيزيكي كاملا رد شدست چرا كه هر چيزي توي اين دنيا و كائنات نيازمند عواملي از پيش تعيين شدست از جمله احظار روح.........نميدونم تا به حال شنيديد كه ميگن بعضي ها مديوم هستند يا خير اما بايد بدونيد كه تنها افراد مديوم هستند كه ميتونن ارواح رو احظار بكنن..........مديوم بودن يه امر اكتسابي نيست بلكه استعدادي هستش كه خداوند در بدو تولدي برخي افراد بسيار معدود قرار داده و تا همين جا بدونيد كه احظار روح توسط افراد غير مجرب و غير مديوم عواقب بسيار بدي رو چه از نظر روحي بلكه از نظر جسمي و جاني هم به دنبال خواهد داشت
نقل قول:
چقدر همه جا پر از حسن و تقی شده عوضش تا دلتون بخواد هوشیار کمیابه. به امید هوشیار شدن همه حسن و تقی ها.

دوست عزيز من در دفاع از اين كتاب كه اتفاقا تمام آموزش هاش غلط و رد شده هستش اين رو به شما نميگم اما هوشياري هم مثل همه چيز نيازمند عوامل ابتدايي هستش كه وجود داشته باشن............پايه اوليه ي هوشياري خود شناسي هستش..............شما در ابتدا خودتون..........خلقتتون و قدرت هاتون رو شناسايي كنيد تا بتونيد به هوشياري برسيد
ااما باز هم به قول دوستمون به اميد هوشياري همه ي اونهايي كه در رسته ي بشريت جاي گرفته اند
نقل قول  
AloneStar
Member
نقل قول:
سلام دوست عزیز
برای اینکه بدونید اونایی که صداتون می کنن یا گاهی وقتا در می زنن کی هستن پیشنهاد می کنم کتابهای هارولد کلمپ ( اکنکار ) رو بخونید

سلام.......دوست عزيز من هم كتاب اكنكار رو خوندم اما بايد بهتون بگم كه اكنكار از مقدمات كابالاست و كابالا هم جادوست و جادو هم اارتباط به عناصر غير بشري مثل اجنه و نسناس و ارواح هستش كه خيلي راحت در جواب دوستمون كه ميگن ميخوان بدونن چه كسي صداشون ميزنه بايد بگم دسته از مخلوقات خداونهد به نام اجنه وجود دارند كه در گروه هاي متفوتي از همديگه زندگي ميكنن اينكه آيا اجنه در زندگي هاي ما ها وجود دارند يا خير رو بايد به همه جواب بدم كه بله هم وجود دارند و هم تاثير ميگذارند.اينكه تاثيرات آنها مخرب يا مثبت باشه به نوع ودين اجنه بر ميگرده چرا كه بايد بگم تمامي ادياني كه براي انسان ارائه شدن تنها مختص انسان نبوده و اجنه نيز ميتونن از اونها استفاده كنن پس اگر يه موقعي احساس كرديد كسي توي تنهايي داره شما رو صدا ميزنه يا اون ذهن شماست كه با تلقين ترس به خودتون داره چنين وضعيتي رو به صورت عكس العمل بهتون نشون ميده يا اينكه ارواح و يا اجنه ها هستند كه تشخيص بين اين دو نه كار شماست نه در حيطه ي وظيفه ي فردي شما و نه نياز شما هستش

نقل قول:
خلاصه در کل خیلی مایلم اما خرافاتی نیستم . ارواح حقیقتا وجود دارند مخصوصا در خانه های قدیمی و بزرگ


ارواح مخوجودات مادي نيستنس با ابعاد زمان و مكان نميشه اتونها رو تفسير كرد.........
ارواح در همه جا وجود دارند همين كه خود شما شب ها ميخوابيد روح از بدنتون جدا ميشه حالا بسته به مييزان عرفاني كه فرد داره سفر هاي روح متفاوت هستش.......نميدونم تا به حال اين رو شنيديد يا خير اما حتي خواب هايي كه شما ميبينيد سفر روح شما به ابعاد زماني و مكاني مختلف هستش............حتي در قست بالا كه گفتم ارواح هم ميتونن با شما صحبت بكنن رو ميشه اينجا تا حد بسياري سطح پاييني تفسير كرد
همه ي ما 6 تا حس رو به خوبي ميشناسيم..........در عرفان ها ما 7 تا حس داريم.......حس هفتم ما انسان ها اصطلاحا به ترجمه ي فارسي غريبه نگري ناميده ميشه........هر چقدر اين حس پرورش پيدا بكنه ارتباط با ارواح سريعتر و راحتتر و شهودي تر خواهد بود . بحث رو به اينجا خلاصه ميكنم گاهي اوقات سطح روحي بدن فردي حتي بدون پرورش روح در حدي هست كه صدا هايي از ارواحي ميشنوه كه در اطرافش هستند البته بايد متذكر بشم بر خلاف فيلم هاي هاليوودي ارواحي به عنوان ارواح خبيثه وجود نداره و اينكه بخواين از روح بترسين باوري اشتباه هستش......اما در رابطه با جنيان بايد اين رو دونست كه دسته اي شيطاني و دسته اي هم مسلمان هستند كه از دسته ي اول بايد بر حذر بود كه اتفاقا توي زندگي هاي همه ي ما دخالت هاي زيادي هم ميكنند

نقل قول:
in mozakhrafat chiye

واقعيتي در پس پرده هستش كه البته نبايد رواج پيدا كنه و شناخته و مورد استفاده قرار بگيره
نقل قول:

یه انسان کور و کر رو،روی کره زمین در نظر بگیرید!!!(که نه میبینه،و نه میشنوه)
حالا،آیا روی کره زمین،هیچ چیزی وجود نداره؟؟؟
پس،در مورد چیزی که،تاحالا ندیدید و اطلاعاتی راجع بهش ندارید،نگید(دروغه،خرافاته و...)

ااز نظرتون واقعا ممنونم
نقل قول  
olamp
Member
نقل قول:
با اینکه بارها شنیده ام اما تجربه نکرده ام. اینکه ارواح وجود دارند شکی نیست اما من فکر میکنم احضار ارواح کار هر کسی نیست و اینکه بعضیها میگن که دور هم جمع شده و احضار روح کرده اند باور ندارم شاید شوخی بیش نباشه چون وقتی روح را احضار میکنند باید بتونند برگردونن و اپگر نه روح سرگردان میشه من بشخصه تجربه کرده ام اما بنوعی دیگه یا شاید به چشمم امده نمیدونم....................مثلا گاهی که تنها بودم شنیدم که کسی منو صدا کرده در حالیکه واقعا تنها بودم و مطمئن و یا اینکه افراد افراد نزدیک مرده را تو خواب دیدم گاهی هم با من حرف میزنند. خلاصه در کل خیلی مایلم اما خرافاتی نیستم . ارواح حقیقتا وجود دارند مخصوصا در خانه های قدیمی و بزرگ


سلام دوست عزیز
برای اینکه بدونید اونایی که صداتون می کنن یا گاهی وقتا در می زنن کی هستن پیشنهاد می کنم کتابهای هارولد کلمپ ( اکنکار ) رو بخونید
نقل قول  
rain_rainy71
Pro Member


با اینکه بارها شنیده ام اما تجربه نکرده ام.
اینکه ارواح وجود دارند شکی نیست اما من فکر میکنم احضار ارواح کار هر کسی نیست و اینکه بعضیها میگن که دور هم جمع شده و احضار روح کرده اند
باور ندارم شاید شوخی بیش نباشه چون وقتی روح را احضار میکنند باید بتونند برگردونن و اپگر نه روح سرگردان میشه
من بشخصه تجربه کرده ام اما بنوعی دیگه یا شاید به چشمم امده نمیدونم....................مثلا گاهی که تنها بودم شنیدم که کسی منو صدا کرده
در حالیکه واقعا تنها بودم و مطمئن و یا اینکه افراد افراد نزدیک مرده را تو خواب دیدم گاهی هم با من حرف میزنند.
خلاصه در کل خیلی مایلم اما خرافاتی نیستم . ارواح حقیقتا وجود دارند مخصوصا در خانه های قدیمی و بزرگ
نقل قول  
mammut488
Member

منم دارم قانع مي شم :دي
عجب روزگاريه.هنوز دست بر نداشتين از اين اراجif؟
نقل قول  
mammut488
Member
نقل قول:
راستش منم قانع شدم

منم دارم قانع مي شم :دي
نقل قول  
mahsa11
Member
من خیلی میترسم اما امتحان میکنم
نقل قول  
Lailuma
Member
من امتحانش میکنم خدا کنه موثر باشه
نقل قول  
جيران
Member
قبل از خواندن كتاب وضو بگيريد.
نقل قول  
omid6
Member
چقدر همه جا پر از حسن و تقی شده عوضش تا دلتون بخواد هوشیار کمیابه. به امید هوشیار شدن همه حسن و تقی ها.
نقل قول  
farhad1
Member
راستش من به روح اعتقاد دارم ولی احضار روح را کلاهبرداری و شعبده میدونم . تازه یه عده ای میان با استکان روح احضار میکنند که همش بازی و سرگرمی است ولی یه عده ساده لوح گول میخورن و بعضاً زندگیشون را روی این کارهای بچگانه میذارند.
نقل قول  
mahdi1990
Pro Member
راستش منم قانع شدم
نقل قول  
Hoshyar
Pro Member
تقی : آموزش احضار کوانچوموچو!!

حسن : کوانچوموچو چیه دیگه؟!!

تقی: کوانچوموچو همون چیزیه که باعث میشه بعد از مرگ زنده بمونی.

حسن: کوانچوموچو رو از نظر علمی هم اثبات کردن!؟

تقی: باید بهش اعتقاد داشته باشی و خودت دنبالش باشی وگرنه کوانچوموچو چیزیه که با فیزیک و شیمی ثابتش نمی کنن. تو باید خودت تجربش کنی!! تازه چرا مسخره میکنی؟! مگه هرچیزی که وجود داره باید از نظر علمی هم ثابت بشه! علم بشر ناقص و محدوده. بعداً کشف میشه.

حسن: درسته! من که دیگه قانع شدم.
نقل قول  
sa7ar
Pro Member
هر كسي دوست نداره مجبور نيست دانلود كنه
نقل قول  
vahid66
Member
امیدوارام بعدا کتاب های بهتری بزارین.
نقل قول  

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.


Powered by You