رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تا مرگ ما را از هم جدا کند: مجموعه داستان

تا مرگ ما را از هم جدا کند: مجموعه داستان
امتیاز دهید
5 / 4
با 115 رای
مترجم:
سحر قدیمی
امتیاز دهید
5 / 4
با 115 رای
از مقدمه کتاب:
برای آشنایی بیشتر خوانندگان ایرانی با داستانهای پلیسی-جنایی روز دنیا، مجموعه حاضر را تهیه دیده ایم که دربرگیرنده داستانهایی است که به صورت آنلاین در اینترنت وجود دارد. اغلب افراد و به ویژه ناشران، معتقدند داستانهای کوتاه این ژانر جذابیت لازم را برای همراه کردن خواننده ندارد. این عقیده درست به نطر نمی رسد. زیرا انتشار بسیار طولانی مدت مجلات پلیسی که محمل اصلی عرضه داستانهای کوتاه این ژانر به شمار می روند، نمایانگر محبوبیت فراتر از تصور آنها در میان خوانندگان غربی است.
سنت انتشار مجله های پلیسی-جنایی در دهه 1920 (در همان دهه ای که آگاتا کریستی نخستین رمانش را منتشر کرد) با چاپ مجله های استرند و ماسک سیاه آغاز شد و با بیرون آمدن مجله الری کویین و آلفرد هیچکاک در دهه 1940 به اوج رسید. نویسندگان برجسته ای چون دشیل همت و ریموند چندلر، کارشان را با همین مجله ها آغاز کردند و این مسئله تا امروز ادامه یافته است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تا مرگ ما را از هم جدا کند: مجموعه داستان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تا مرگ ما را از هم جدا کند: مجموعه داستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک