رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زرتشتیان
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 72 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 72 رای
122 صفحه

در بخش نخست این کتاب به خاستگاه دیانت زرتشت و آموزش‌های پیامبر ایرانی پرداخته شده است. آنگاه در بخش دوم، تحولاتی بررسی شده که آیین زرتشتی تا آمدن اسلام به ایران از سر گذرانیده است. در دو بخش سوم و چهارم، به اجمال به جامعه و فرهنگ زرتشتی پس از ساسانیان تا دوران معاصر نظری افکنده شده و در بخش‌های پایانی کتاب، وضع کنونی و باورها و آیین‌های زنده و معاصر مطمح نظر قرار گرفته است. در این بررسی کوتاه و اجمالی، به‌ویژه جامع و کلی بودن آگاهی‌های مندرج در کتاب و دقت و صحت آن موردنظر است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1389/07/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زرتشتیان

تعداد دیدگاه‌ها:
6
چه جالب من تو مدرسه ی تیزهوشان قم درس میخونم. امسال میخوام برم اول دبیرستان . این کتابو هم باید بخونیم یا نه ؟؟؟؟
(1391)
دوستان چطور بايد از اين كتاب استفاده كرد؟
این کتاب یکی از مناسب ترین کتاب هایی است که در سیستم تالیف کتاب های درسی نوشته شده است و در جهت بالا بردن کیفیت تحصیلی ریاضیات و ایجاد بینش ریاضی بسیار مفید است
شما به این دلیل در دبیرستان نخواندید که این کتاب بعد از چند سال چون دبیران درست نمیتوانستند تدریس کنند این کتاب برداشته شد
ازنظر من اين كتاب واقعا عالي است چون :
1-نويسندگان آن از غول هاي راضي درسطح جهان هستند.
2-كساني كه اين كتاب را خوانده اند درمدرسه ي تيزهوشان(قزوين)قبول شده اند.
3-محتويات اين كتاب آن قدر زياداست كه خود آرش رستگار(ازنويسندگان اين كتاب كه مدال طلاي جهاني رياضي دارد)هم اين كتاب را تحسين كرد.
4-......
خلاصه اگر ميخواهيدهر مساله اي را به راحتي حل كنيد اين كتاب را بخوانيد.راستي اين كتاب يك سال در تيزهوشان تهران تدريس شدو ازآن سال به بعد جزو منابع سوالاتي ورودي تمامي مدارس تيزهوشان قرار گرفت.:stupid:
پس چرا ما این کتاب رو تو دبیرستان نداشتیم؟::-(
زرتشتیان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک