رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
غوغای همیشه
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 42 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 42 رای
نویسنده، داستان را با عقب‌گردهای به موقع پیش می‏‌بَرد و کم‌کم خواننده را با سرگذشت‏‌های مختلف و سوابق ایشان آشنا می‏‌کند. او شخصیت‏‌های گوناگون را به پیش می‏‌آورد و در زمان مقرر بررسی‏‌شان می‏‌نماید. ضمن آن‌که نکته قابل تأمل دیگر در داستان که بر اساس دیده‏‌ها و تجارب نویسنده صورت می‏‌پذیرد، بررسی شرایط زندگی دخترانی است که به هر دلیل برای آغاز یک تجربه تازه و حتی فراموشی گذشته از دیار خود رخت برمی‏‌بندند و راهی سرزمینی دیگر می‏‌شوند. او داستان خود را بر اساس ماجرایی واقعی نوشته و در تبدیل آن به کتاب به نحوی مطلوب عمل کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1389/06/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی غوغای همیشه

تعداد دیدگاه‌ها:
3
داستان زیبایی بود قلم نویسنده بسیار گیرا بود . ولی آخر داستان بسیار غیر واقعی بود . در این میان این علی بود که از تصمیم مایا ضربه میخورد و مایا همان کاری را با علی کرد که دیگران با خود او و مایا کردن یعنی توجیح مایا پایه ای درست نداشت .
کتاب جالبی بود. ولی از اینکه این همه بلا و مصیبت سر شخصیت اصلی داستان اتفاق می افته کمی اعصاب خرد کن بود. ولی در کل کتاب جالبی بود. با آنکه از آخرش اصلا خوشم نیومد.
به نظرم کتاب خیلی جالبی بود و اینکه مقاومت مایا واقعا ستودنی بود
از همتون ممنونم که زحمت کشیدید و این کتاب رو گذاشتید
غوغای همیشه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک