رسته‌ها
گرفتار
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 64 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 64 رای
✔️ رمان مهیج «گرفتار» هفدهمین و جدید‌ترین رمان هارلان کوبن است که در سال 2010 منتشر شد. داستان آن در‌باره‌ی خبرنگاری است به نام وندی تاینس که از طریق گفتگوهای اینترنتی و جا زدن خود به جای دختران نوجوان، مردان بچه‌باز را به دام می‌اندازد. آخرین طعمه‌ی او دن مرسر، یک فعال اجتماعی است که با نوجوانان کار می‌کند. شبی، یکی از این نوجوانان، دختری به نام چینا با او تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که دچار مشکل شده است و او را به خانه‌ی خود فرا می‌خواند. ولی وقتی دن مرسر وارد خانه می‌شود با وندی تاینس و گروه فیلمبرداری‌اش مواجه می‌شود و با وجود انکار و ادعای بیگناهی، در دام توطئه‌ی وندی و برنامه‌ی تلویزیونی‌اش گرفتار می‌شود. از طرفی دیگر دختری هفده ساله به نام هیلی مک‌وید، کاپیتان تیم لاکراس دختران که قرار است سال آینده وارد دانشگاه شود، یک شب به طور ناگهانی و به طرزی مرموز ناپدید می‌شود و تا سه ماه خبری از او به دست نمی‌آید. با بیشتر پیش رفتن داستان مشخص می‌شود که این ماجرا بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد...

ماجرای این کتاب مثل اکثر کتاب‌های هارلان کوبن در حومه‌ی شهر نیوجرسی یعنی شهری که خود نویسنده در حال حاضر در آن زندگی می‌کند روی می‌دهد. از ویژگی‌های داستان می‌توان به داشتن پیچ و خم‌ها و معماهای فراوان و وقایع غیر‌قابل پیش بینی اشاره کرد، به طوریکه خواننده برای کشف معماهای داستان باید به معنای واقعی تا آخرین کلمه‌ی آخرین صفحه‌ی کتاب پیش برود. کتاب گرفتار دهمین رمان مستقل هارلان کوبن است و ماجرای آن ارتباطی با رمان‌های قبلی او ندارد، اگرچه بعضی از شخصیت‌های کتاب‌های قبلی‌اش در آن ظاهر می‌شوند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
413
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
قاصدك
قاصدك
1389/06/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گرفتار

تعداد دیدگاه‌ها:
6
سطحی از آدمها عبور میکرد به طوری که نمیتونستی زیاد باهاشون ارتباط برقرار کنی:-(
كتاب خوبي بود به نظرم شخصيت پردازيش ضعيف بود و سطحي از آدمها عبور ميكرد به طوري كه نميتونستي زياد باهاشون ارتباط برقرار كني حتي با خبرنگار زن داستان كه در حقيقت نقش اصلي بوده و خيلي شتابزده قضيه رو جمع كرد اما در كل موضوعش جالب بوده و غير منتظره.
مرسي
موضوع به نظر جالب مياد. اميدوارم نثر خوبي هم داشته باشه.
کتاب خیلی خوبی بود
بسی لذت بردم مخصوصا پایان کتاب که عالی بود
PDF
2 مگابایت
گرفتار
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک