رسته‌ها
بهار خاموش
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 46 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 46 رای
مترجمین : عبد الحسین وهاب‌زاده ، عوض کوچکی، امین علیزاده

کتاب بهار خاموش برنده 8 جایزه معروف و پرفروش ترین کتاب تاریخ سازی است که دنیا را در مورد آلودگیهای کره زمین به تکان واداشته است. هیچ کابوس علمی - تخیلی نمی تواند با این نیروی مخرب نامرئی که در کتاب حاضر تصویر می شود و زندگی را در دنیا عوض می کند، برابری کند. بهار خاموش حمله ای است کوبنده بر بی احتیاطی ها ، آزمندی ها و عدم مسوولیتهای انسانی ، هر کس، اگر بخواهد کشور ما در زمانه نه چندان دور سنگ قبر دنیا نشود، باید این کتاب را مطالعه کند. اکنون زمانه آن فرارسیده که مردم از تغییرات سریعی که در محیط زیست صورت می گیرد آگاهی یابند و همگی در جنگی که ممکن است سیمای زندگی را در کره زمین دگرگون کند شرکت جویند. بهارخاموش گفتاری است درباره آلاینده های ساخته دست بشر که حیات روی زمین را تهدید به نابودی می کنند.

فهرست مطالب
1- داستانی برای فردا 2- جبربقا 3- اکسیرهای مرگ 4-آبهای سطحی و دریاهای زیرزمینی5- فلمروهای هاک 6- پوشش سبز زمین 7- تخریب بی مورد8- و هیچ پرنده ای نمی خواند9- رودخانه های مرگ10- با چشم بسته از آسمان11- فراتر از تخیل بورژیا12- بهای انسانی 13- از روزنه ای تنگ 14- یکی از چهار15- ضد حمله طبیعت 16غرش سقوط بهمن 17- جاده ای دیگر
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
312
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
کوهالن
کوهالن
1389/06/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بهار خاموش

تعداد دیدگاه‌ها:
6

دوم اردیبهشت ماه روز جهانی زمین پاک گرامی باد
Earth Day 22nd April
Make Earth Day Every Day,
در این خاک در این خاک در این مزرعه پاک
بجز مهر بجز عشق دگر تخم نکاریم

نشسته بود گوشه اتاق، پاهایش را بغل کرده بود و چشمهایش روی گلهای قالی راه می‌رفت، بهار میانه‌ی اتاق ایستاده بود به انتظار بدرقه و او هنوز، دلتنگ لبخندی، که امید تولدش را به گور می‌برد، شاید.
سر بلند کرد، چشمانش گرداگرد اتاق چرخید و از تنهایی مردانه‌اش اثری ندید، هیچ چیز ندید؛ نه مرگ، نه زندگی. بهار نیامده رفته بود و اینک زمستان.

بسیار ممنونم اگر در باره رگرسیون چند متغبره کتاب معرقی نمایید
دیروز استادم این کتابو معرفی کرد بخونم.خوشحالم زود بهش دسترسی پیدا کردم.تشکر
مدتها بود که به دنبال این کتاب بودم. وقتی در سایت دیدم واقعاً تعجب کردم. این کتاب جریان ساز، گفتمان حاکم بر چپ اروپایی را به شدت تحت تاثیر قرار داد. پیشنهاد می کنم علاقمندان به حوزه چپ( مخصوصاً چپ نو) حتماً این کتاب را مطالعه کنند. با سپاس از کتابناک:x
از اسم و نویسنده اش برمیاد که کتاب خوبی باشه.
حالا باید نگاهی بهش بندازم و نظر بدم.
PDF
4 مگابایت
بهار خاموش
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک