رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جوینده
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 145 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 145 رای
نام کتاب : جوینده (The Seeker)
نشر سی گل

این کتاب بر اساس خاطره ی یک زندگی در گذشته های بسیار دور، در حدود سال 1600 در تبت نوشته شده است. در آن زندگی، من راهبی بودم که به دنبال همان چیزی که در این زندگی نیز در جستجویش هستم، می گشتم. اگر چه در آن دوران نیز مانند این زندگیم، یک استاد راهنما داشتم ولی به دلیل لجاجت در حفظ اندیشه ها و نقطه نظرات شخصی ام، قادر نبودم به طور مداوم و واضح از تعالیم او پیروی کنم. هنگام انجام تحقیقات در زمینه نوشتن این کتاب و قرار گرفتن در سرزمینی بسیار خطرناک که می توانست منجر به حوادثی بسیار دردناک و مخرب شود، یادآوری های مهم و دردناکی از زندگی گذشته ام تجربه کرده ام. تمامی این تجربیات، گفته ای از حکمت سانتایانا را به من یادآوری کرد و آن اینکه :”کسانی که گذشته خود را به یاد نمی آورند محکوم به تکرار آن می باشند.”
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ooust
ooust
1389/05/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جوینده

تعداد دیدگاه‌ها:
4
از کتابهای دیگر این نویسنده می توان به کتاب درپیشگاه اساتید .. نام برد
شاد باشید
رفقا میتوانند کتاب را با حجم 1.7 مگ از لینک زیر دریافت کنند
http://www.4shared.com/office/3_UDWZ-I/the-seeker.html?
:x
به نظر من که کتاب خوب و آموزنده ای بود مخصوصا فصلهای آخرش. اگه کسی درسهای بودا رو دوست داره این کتاب در قالب داستان مفیده و زیبا
جوینده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک