رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شب بی ستاره
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 302 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 302 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
diba j0on
diba j0on
1389/04/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شب بی ستاره

تعداد دیدگاه‌ها:
37
[quote='armitas']میشه بپرسم چطور میشه دانلود کرد؟؟؟؟؟[/quote]
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد.
میشه بپرسم چطور میشه دانلود کرد؟؟؟؟؟
توی ایندسته از رمانها یکی از رمانهایی بود که از خوندنش خیلی لذت بردم....کتاب خوبی بود
کتاب خوبی بود ولی می تونست خلاصه تر تموم بشه
شرمنده یک چیز دیگر در آن زمان هنوز ایدز نیامده بود که تکه کلام مردم پیدا کردن واکسن ایدز باشد. باز هم ممنون در کل کتاب خوبی بود8-)8-)8-)
کتاب زیبایی بود در نظر اول 705 صفحه می آمد اما اشتباه تکرار متن ها زیاد بود و فکر کنم داستان 650 صفحه بیشتر نباشد :stupid: با این که داستان خیلی به من مزه کرد اما یک سری موارد به چشمم آمد که دلم نیامد نگویم :
داستان درباره ی دوران پس از جنگ است یعنی بین سالهای 68 تا 70-73 خوب وقتی یک نویسنده میخواهد درباره زمان یا مکانی بنویسد بهتر است درباره بودش ها و نبودش های آن زمان و یا مکان تحقیق بکند چون در اون سال که هنوز کمیته با نیروی انتظامی ادغام نشده بود و وجود داشت خبری از موبایل (اون زمان تلفن همراه نبود و اگر هم داستان به زمان آمدن موبایل رسیده باشد آن زمان خط بالای دو ملیون تومان بود مگر تالیا و ایرانسل بود که 2 تا 2 تا داشته باشند) بعد از آن کنترل ریموت ماشین , پراید , پوست برنزه !!! طلای سفید!!!!!!! کامپیوتر و اسکناس سبز 1000 تومانی (البته روی این دو مورد شک دارم) نبود و این که در آن زمان حقوق یک کارمند به زور به 50000 تومان میرسید آنوقت فکر نمیکنید نوشتن 200000 تومان رشوه کیان به خواهرش اغراق باشد. البته شاید من در فهمیدن زمان داستان اشتباه کرده ام البته فکر میکنم همه هم فکر من را کرده باشند با تشکر.
705 صفحه؟؟؟؟؟؟؟؟؟با دیدن تعداد صفحات دلم برای چشمام سوخت.
کتاب قشنگی بود. به نظرم عشق کیان هوس بود. اگر کسی واقعا عاشق باشه سر چند ماه یکباره تغییر نمی کنه .........................
شب بی ستاره
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک