رسته‌ها
کرانه فعال بی کرانگی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 436 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 436 رای
✔️ این کتاب آخرین اثر کاستاندا از بین دوازده کتابی است که او در طی عمر خود نوشته است. کتاب پایان سفر شگفت انگیز کاستاندا در بعد مادی جهان است اما میراثی که او بر جای گذاشت هدایت کننده طالبان حقیقت خواهد بود.
کاستاندا گزارشگر نوعی خاصی از تجربه معنوی است که در نهایت تا حدی شبیه تجربه عارفان ما از خداوند است ولی در مقایسه نگرش عرفانی او با نگرش عرفانی شرق (ایران و هند) او بر تفرد تکیه می کند و برای کل جامعه بشری نه راهکاری دارد دارد و نه روشی. خدای کاستاندا خدای ادیان توحیدی نیست بلکه نهایت روش او دست یافتن به روشنی در درون است که شباهت به عرفان بودایی دارد .

از متن کتاب:
سالکان رهرو خود را وفق می دهند.آنها هر جایی میروند که ممکن است انگیزه آنها را ببرد.قدرت سالکان رهرو این است که گوش به زنگ باشند تا از کمترین انگیزه حداکثر تاثیر را بگیرند و مهمتر از همه آنکه اقتدار آنان در این است که مداخله نمی کنند.وقایع نیرویی دارند ، نیروی جاذبه ای از خودشان و رهروان فقط رهرو اند. همه چیز در اطراف آنان صرفا برای چشمانشان است. رهروان به این طریق معنای هر وضعیتی را تدوین می کنند، بی آنکه هیچگاه بپرسند چگونه به این یا آن طریق روی داده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
328
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mescalito
mescalito
1389/03/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کرانه فعال بی کرانگی

تعداد دیدگاه‌ها:
17
من در این کتاب فهمیدم که نباید به دنبال استاد گشت بلکه باید خودم جوینده باشم و راه بیکرانگی را یا با اراده بگشایم یا در راه این هدف بمیرم.
کتاب های کاستاندا یه دیدگاه جدید به ما میدهند ولی ما نمی تونیم آن اعمال را صد در صد عملی کنیم مگر اینکه یه استاد کاملا قابل اعتماد پیدا کنیم ولی مصرف داروها یا گیاهان مخدر فقط اقتدار ما را پایین میاره (!)در حالیکه یکی از اهداف در همین کتابها بالابردن اقتداره! و در آخر اینکه الان علم تا جایی پیشرفت کرده که میشه در ارتباط خیلی از واژه ها تحقیق کنیم! :-( امیدوارم همگی موفق باشید :x
درود.
این واژه گزینی آبستره برای توضیح مفهومی ماهیتا توصیف ناپذیر ، یک بهگزینی مادرزاد است.کرانه فعال بیکرانگی ، جوش و خروش افق ، جایی که زمین و آسمان به هم می پیوندند....و گریختن حباب ، از دایره جاذبه.
کتاب واپسین ناوال ، یک گونه از مرور خاطرات شخصی اوست.ادای دینی که به سلوک مانایش می کند.
بستن بقچه ی کوچ.
کودکانه.سرخوش.
:-)
با تشکر از دوست گرامیmescalito
با زحمت زیاد دانلود کردم :-(
اما خیلی خوشحالم :x
حجم کتاب 28.53 مگابایت است کیفیتشم خوبه.....
یادم می آید سال آخر دبیرستان آخر کلاس یواشکی کاستاندا میخواندم/حالا که این کتاب را میخواهم بخوانم حس عجیبی دارم
سلام این عرفان که به عنوان عرفان جادویی هم بعضی موقع ها ازش یاد می شه اگه بتونین درست انجامش بدین بسیار هیرت انگیز میشه براتون زندگی
توی این کتاب آدم به سردی میرسه . اینجا جاییه که میفهمی کارلوس آخرین نفر از این سنت هست . کارلوس ناوالی با قوانینی دیگست و اصلن معلوم نیست چطور دون خوان اون رو اشتباه دیده . یه سری از روشهای خیره دیدن رو در طی این کتاب توضیح میده . توی این کتاب تشابه به مکتبهای شرقی بیشتر دیده میشه . منظورم پیرامون یه سری روشهای مراقبه هست همون خیره شدن رو میگم .
کرانه فعال بی کرانگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک