رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصطلاحات کلیدی در فلسفه دین
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 395 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 395 رای
اصطلاحات کلیدی در فلسفه دین، اثر ریموند ون آراگون، پژوهشی است در معرفی اصطلاحات مهم و کلیدی مطرح‌شده در فلسفه دین که با ترجمه فارسی حسن احمدی‌زاده، منتشر شده است.
کتاب حاضر، اثری ارزشمند در فلسفه دین است که تا اندازه‌ای، نیاز پژوهشی محققان به فهمی صحیح و اجمالی از مهم‌ترین اصطلاحات فلسفه دین را برآورده ساخته است، ولی باید توجه داشت که این کتاب، دربردارنده همه اصطلاحات مطرح در فلسفه دین نیست و نویسنده آن نیز چنین ادعایی ندارد.
با وجود انتشار آثار پژوهشی متعدد در حوزه فلسفه دین به زبان فارسی، تاکنون کتاب مرجعی منتشر نشده است که شرح مهم‌ترین اصطلاحات در این زمینه را در اختیار پژوهشگران قرار داده باشد و اثر حاضر، از این لحاظ، دارای ارزش و اهمیت است.
اثر حاضر، از چند ویژگی برخوردار است:
- برای هر اصطلاح، توضیح کافی داده شده تا خواننده به درکی روشن از آن برسد.
- در انتهای توضیحات هر اصطلاح، منابعی برای مطالعه بیشتر معرفی شده است.
- علاوه بر توضیح مهم‌ترین اصطلاحات فلسفه دین، مهم‌ترین آثار و نیز مهم‌ترین اندیشمندان این حوزه نیز معرفی شده‌اند.
- نویسنده در پیشگفتار، علاوه بر بیان نحوه مطالعه آن، توضیحاتی درباره زمینه و زمانه فلسفه دین و مباحث آن ارائه نموده است.
در واقع می‌توان این کتاب را علاوه بر اثری اصطلاح‌شناسانه در فلسفه دین، درآمدی بر فلسفه دین نیز دانست. این کتاب، به‌ویژه برای دانشجویان و طلابی که به‌تازگی مطالعه و پژوهش در فلسفه دین را آغاز کرده‌اند، اثری مفید و کارآمد است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1389/03/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصطلاحات کلیدی در فلسفه دین

تعداد دیدگاه‌ها:
1
اصطلاحات کلیدی در فلسفه دین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک