رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

دلقک ها و آدم کش ها: نقش سازمان سیا در هالیوود

دلقک ها و آدم کش ها: نقش سازمان سیا در هالیوود
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 281 رای
نویسنده:
مترجم:
امیر یزدیان
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 281 رای
نوشته‌های فراوانی در رسانه‌های ایران دربارۀ رابطۀ صنعت سینما و تلویزیون در آمریکا با نهادهای سیاسی و امنیتی و جاسوسی این کشور نوشته می‌شود. میزان اعتبار یا مستندبودن این نوشته‌ها معمولاً زیر سوال است و منتقدان و مخالفان آن‌ها سخن از من‌عندی بودن آن‌ها می‌کنند. البته این رابطه فقط برای ما مبهم نیست، بلکه تحلیل‌گران فراوانی در خود آمریکا نیز سخن از لزومِ شفافت رابطۀ هالیوود با این نهادها می‌گویند. تریشیا جنکینز، در کتابی مستدل و تفصیلی، رابطۀ هالیوود با سیا را در طول این سال‌ها بررسی کرده است و به نوبۀ خود، کتابی حائزاهمیت در این حوزه است. نشر ترجمان سال گذشته تصمیم به ترجمۀ این کتاب گرفت و به زودی این کتاب با عنوان «دلقک‌ها و آدمکش‌ها» منتشر خواهد شد. تام هیدن، روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی در این نوشته به این کتاب و دغدغه‌های جنکینز در طول نگارش آن پرداخته است
در دوره‌ای که سیا همچنان بر پنهان‌سازیِ برنامۀ حملات ترورستیِ فراقانونی خود از چشم ناظران کنگره و رسانه‌ها اصرار ‌دارد، شاید فکر کنید برای هالیوود نیز باید آزارنده باشد که به خاطر فیلمی اسکار بگیرد که در تجلیل از مأموران مخفی این سازمان ساخته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دلقک ها و آدم کش ها: نقش سازمان سیا در هالیوود

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دلقک ها و آدم کش ها: نقش سازمان سیا در هالیوود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک