رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بیگانه ای در دهکده
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 1076 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 1076 رای
✔️ «مارک تواین» در کتاب «بیگانه‌ای در دهکده»، در قالب داستانی خیالی، ماجرای ورود شیطان را به دهکده‌ای دورافتاده در اتریش ترسیم می‌کند؛ دهکده‌ای که مردم آن اعتقادات مذهبی‌ محکمی دارند، اما شیطان به سادگی‌ بین آنها راه پیدا می‌کند.

بخش هایی از کتاب:
زمستان سال 1590 بود. اتریش فرسنگها دور از جهان و جهانیان در خواب غفلت فرو رفته بود، قرون وسطی هنوز در آن سرزمین ادامه داشت و آنطور که معلوم می شد خیال داشت تا ابد الدهر نیز ادامه یاید. بعضی حتی عقربه زمان را قرنها به عقب بر می گردانند، میگفتند اگر وضع فکری و روحی مردم را ملاک قضاوت قرار دهیم اطریش هنوز در عصر اعتقاد زیست می کند. البته غرض از این سخن تعریف بود نه بد گویی، و مردم نیز این گفته را همانطور که منظور آنها بود تلقی میکدند و همه ما از این تعریف به خود میبالیدیم.
من، هر چند پسر بچه ای بیشتر نبودم، این موضوع و لذتی را که از آن میبردم خوب بیاد می آورم.
آری، اتریش فرسنگها دور از جهان و جهانیان در خواب غفلت فرو رفته بود و دهکده ما نیز چون در قلب اتریش قرار داشت، درست در قلب آن خواب به سر می برد.
این دهکده در جای پرت و خلوتی که هیچ خبری از دنیا و مافیها سکوت تپه ها و جنگلهای اطراف آن را بهم نمیزد، با رضایت خاطر و خرسندی تمام در صلح و صفای محض مشغول چرت زدن بود. رودخانه آرامی از جلو آن میگذشت که سطح آن به نقوش ابرها و انعکاس شکل کشتیها و قایقها مزین بود. پشت آن سربالایی پر درختی بود که تا پای پرتگاه بلندی ادامه می یافت. بر فراز آن پرتگاه قلعه بزرگی چهره در هم کشیده بود که برج و باروهای طویل آن گویی زرهی از شاخ و برگ مو، به تن داشتند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Kamiar360
Kamiar360
1389/03/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بیگانه ای در دهکده

تعداد دیدگاه‌ها:
58
هنوز در آن سرزمین ادامه داشت و آن طور که معلوم می شد خیال داشت تا ابدالدهر نیز ادامه یابد. بعضی ها که حتی عقربه زمان را قرن ها به عقب برمی گردانند، می گفتند اگر وضع فکری و روحی مردم را ملاک قضاوت قرار دهیم، اتریش هنوز در عصر اعتقاد زیست می کند. من هرچند پسربچه ای بیش نبودم، این موضوع و لذتی را که از آن می بردم خوب به یاد می آورم. آری، اتریش فرسنگ ها دور از جهان و جهانیان در خواب غفلت فرو رفته بود و دهکده ما نیز چون در قلب اتریش قرار داشت، درست در قلب آن خواب به سر می برد.
این دهکده در جای پرت و خلوتی بود که هیچ خبری از دنیا و مافیها سکوت تپه ها و جنگل های اطراف آن را به هم نمی زد، با رضایت خاطر و خرسندی تمام در صلح و صفای محض مشغول چرت زدن بود؛ رودخانه آرامی از جلوی آن می گذشت که سطح آن به نقوش ابرها و انعکاس شکل کشتی ها و قایق ها مزین بود، پشت آن سربالایی پر درختی بود که تا پای پرتگاه بلندی ادامه می یافت، بر فراز آن پرتگاه، قلعه بزرگی چهره در هم کشیده بود که برج و باروهای طویل آن گویی زرهی از شاخ و برگ مو، بر تن داشتند…
بیگانه ای در دهکده یکی از صد کتابی که باید پیش از مرگ خواند.
[quote='تا ابد']کسی میدونه پرفروش ترین کتاب حال حاضر جهان چیه[/quote]
دون کیشوت از کتاب های تک جلدی و هری پاتر از چند جلدی ها، البته به استثنای انجیل و قرآن که پرفروش ترین ها هستند ولی امار دقیقی از چاپشون نیست
با سلام
دوستان مسئول سایت کتابناک ، مطمئنن خود شما هم درباره وضعیت نشر کتاب های خارجی در ایران و عدم رعایت قانون کپی رایت اطلاع دارید و با توجه به اینگونه مسائل حق نشر و چاپ کتاب های خارجی ممکن است تا چندین سال دیگه هم معلوم نشه همونطور که تا الان به دلیل عدم وجود یک قانون مناسب و نظرات درست مشخص نشده در این صورت بسیاری از کتاب های این سایت دیگه قابل دانلود نخواهند بود:((
No one is mine, maybe I'm not fine...And if I ever die, no one will cry.:((
اخه بگید تا کی باید صبر کنیم تا کتابا رو دانلود کنیم
باورم نمیشه من سالها فکر میکردم بهترین اثر مارک تواین رو خوندم همون شاهزاده و گدا...ولی به توصیه یکی از دوستان دلسوز این کتاب رو خوندم و تازه متوجه شدم که این کتاب بهترین و زیباترین اثر مارک تواین است و اینکه سالها من از وجود این چنین کتابی بی خبر بودم از خودم خجالت کشیدم ....
دورد بر روان این نویسنده متفکر و نابغه ....و درود بر دوست عزیزی که این کتاب رو به من معرفی کرد ...
تمنا میکنم به دوستانتون کتابهای خوب رو معرفی کنید ....سپاس
زنده باد مارک تواین ارادتمند تو سروش (ره)
بنظر من اونقدر که تعریفشرو میکنن قشنگ نیست
یکی از بهترین کتابهایست که تا حالا خوندم ، واقعا که یک شاهکار بود
شاید این کتاب میگفت اگر آزاده نیستید لا اقل حیوان باشید
بیگانه ای در دهکده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک