رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مگره دام می گسترد
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 54 رای
نویسنده:
مترجم:
عباس آگاهی
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 54 رای
✔️ در رمان «مگره دام می‌گسترد»، سربازرس درگير پرونده قتل‌های زنجيره‌ای است. قربانيان این پرونده همه زنان ميانسال‌اند و همه جنایت‌ها هم در بخش هجدهم پاريس، در محله مومارتر به وقوع پيوسته می‌پیوندد. قاتل در ابتداي شب دست به كار می‌شود و از چاقو استفاده می‌كند. در همه موارد به وقوع پیوسته، لباس قربانيان پاره‌پاره شده است؛ بی‌ آنكه به آن‌ها دست‌اندازی شود يا كيف پول و زينت‌آلاتشان به سرقت برود. ظرف 6 ماه، اين جنايت‌های يكنواخت و شبیه به هم، مردم پاريس را چنان به وحشت می‌اندازد كه رسانه‌ها آن را یک «مسئله ملی» می‌خوانند. در نتیجه نيروهای تقويت شده پليس در محله به حالت آماده‌باش درمی‌آیند و در همه نقاط مهم، به طور آشكار و پنهان، كشيك می‌دهند.
مگره برای حل این پرونده فرضیات مختلفی برای خود می‌سازد و مساله را با يك روانكاو هم در ميان می‌گذارد. در نتیجه سراسر محله در محاصره قرار می‌گيرد و يك دختر جوان پليس، داوطلب می‌شود نقش طعمه را برای قاتل پرونده بازی کند.
این رمان از هشت فصل تشکیل شده است که به ترتیب عبارت‌اند از: «جنب و جوش در مرکز پلیس آگاهی»، «نظریه‌های پروفسور تیسو»، «محله‌ای در محاصره»، «وعده‌گاه زن‌ داوطلب»، «اثر سوختگی سیگار»، «بخشیدن کت و شلوار خاکستری ـ آبی»، «به امید خدا»، «بدخلقی مونسن».
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مگره دام می گسترد

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مگره دام می گسترد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک